Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan kirjoitti:Miksi Suomi puolustetaan
KOTI , siis perhe
ISÄNMAA, saat elää vapaasti itsenäisessä maassa
USKONTO, siis Jeesus Kristus
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Miksi Suomi puolustetaan
KOTI , siis perhe
Entäs ne jotka eivät tuohon (satuun) usko? Ei, kyllä suurin osa sinne lähtee sen takia, kun on pakko.
baikal kirjoitti:Mulla on kuusi lasta, oikeasti. Jos sota syttyisi niin pitäisikö minun jäädä lasten vuoksi VAI LÄHTEÄ LASTEN VUOKSI???? Tämän kysymyksen voi esittää myös näin päin...jos jokainen perheenpää ajattelee, että en voi, kun on lapsia NIIN MINNE HITTOON NE LAPSET JOUTUVAT TUON RATKAISUN TAKIA????? Heittopennuiksi Ruotsiin menetettyään kotinsa, kotimaansa jne. ja todennäköisesti vielä kuitenkin sen pappansakin...
Asioissa on useampia näkökulmia, tässäkin. Minä en kommentoi ollenkaan sitä, että ei nappaa...ei se nappaa niin minuakaan suoraan sanoen. Pitäisi osata (minunkin) joskus törmyyttää itsensä ulos sieltä mukavuusalueelta ja nähdä mitä tapahtuu piiri pieni pyörii-ulkopuolella.
Mietis hetki, lähteäkö, kun on lapsiakin...vai lähteäkö JUURI SIKSI, koska on lapsia?
Hejsan kirjoitti:juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Miksi Suomi puolustetaan
KOTI , siis perhe
Entäs ne jotka eivät tuohon (satuun) usko? Ei, kyllä suurin osa sinne lähtee sen takia, kun on pakko.
Minä meinaan kaikki kolme yhdessä.
Mutta ne jotka ei uskoo saa nuola ateistien persettä...
JOKO kirjoitti:Neljäs ja yleisin vaihtoehto on vetää tornin kamppeet niskaan ja kokeilla onnea. Kaippa sitä joku katsoo muksujen perään, jos itse kasvaa koiranputkea.
JOKO kirjoitti:... Tuoreelle isukille kertaus käy kuulemma lähinnä lomasta. Hikiseen kerkiää ruokapöydästä nousemaan, kun taas viedään valmiille aterialle. Yöllä ei pelkästään saa nukkua, vaan on suorastaan pakko.
Hejsan kirjoitti:Jes, hän asuu Korvatunturilla!!!! ..........no en uskoo.
Mutta uskon Jeesuksen että hän on Jumalan poika ja että raamattu on Jumalan sanat.
Etkö sinä ole tehnyt sotilasvalan?
Minä N.N. lupaan ja vakuutan valassa kaikkivaltiaan ja kaikkitietävän Jumalan edessä tai teitkö sinä sotilasvakuutus eli juhlallinen vakuutus.
Todella outoa, en oo ikinä merillä ollu tai merivoimiin tutustunut
Trollaati trollaati, mutta jos ihan oikeasti kysyt niin:Sluiba kirjoitti:Mites toi sluibaaminen onnistuu, olis lähtö kertauksiin viikon päästä.Riittääkö, että haen lääkäriltä saikkaripaperin viikoksi selkäkipuihin vedoten? lyön sitten paikan päällä paperin kouraan niille ja pääsen kotiin?
Ei enää kiinnosta (ikä 35v) eikä oo koskaan kiinnostanutkaan toi naurettava pyssyleikki.Jokatapauksessa menen paikan päälle "vittuako kutsuitte" -asenteella.
Kysymys siis kuuluu, pääsenkö saikkaripaperilla kotiin takaisin?
juhapar kirjoitti:Hejsan kirjoitti:Miksi Suomi puolustetaan
KOTI , siis perhe