Kertauksista luistaminen

Sluiba

Korpraali
Mites toi sluibaaminen onnistuu, olis lähtö kertauksiin viikon päästä.Riittääkö, että haen lääkäriltä saikkaripaperin viikoksi selkäkipuihin vedoten? lyön sitten paikan päällä paperin kouraan niille ja pääsen kotiin?

Ei enää kiinnosta (ikä 35v) eikä oo koskaan kiinnostanutkaan toi naurettava pyssyleikki.Jokatapauksessa menen paikan päälle "vittuako kutsuitte" -asenteella.

Kysymys siis kuuluu, pääsenkö saikkaripaperilla kotiin takaisin?
 
Sluiba kirjoitti:
Mites toi sluibaaminen onnistuu, olis lähtö kertauksiin viikon päästä.Riittääkö, että haen lääkäriltä saikkaripaperin viikoksi selkäkipuihin vedoten? lyön sitten paikan päällä paperin kouraan niille ja pääsen kotiin?

Ei enää kiinnosta (ikä 35v) eikä oo koskaan kiinnostanutkaan toi naurettava pyssyleikki.Jokatapauksessa menen paikan päälle "vittuako kutsuitte" -asenteella.

Kysymys siis kuuluu, pääsenkö saikkaripaperilla kotiin takaisin?

Mene paikanpäälle ja sano ettei hontsita. Jos ei auta, niin valita että päätä särkee sisältäpäin. Toimii.
 
Mahtaako Sluiban asenne kaikkeen muuhunkin olla tuollainen vai oliko Sluiban kirjoitus Trolli vaan?
 
Jos sinä haluat olla sotahullu niin ole, minä en halua.Eiköhän saikkarilapulla selvitä tuoltakin leikkikoulusta.
 
Sluiba kirjoitti:
Jos sinä haluat olla sotahullu niin ole, minä en halua.Eiköhän saikkarilapulla selvitä tuoltakin leikkikoulusta.

Toivottavasti ruotsin lautat toimivat jos joskus tulee tosipaikka.:a-angry:
 
Sluiba kirjoitti:
Jos sinä haluat olla sotahullu niin ole, minä en halua.Eiköhän saikkarilapulla selvitä tuoltakin leikkikoulusta.

Missä sun isänmaalisuus on????? :mad:
 
Sluiba kirjoitti:
Mites toi sluibaaminen onnistuu, olis lähtö kertauksiin viikon päästä.Riittääkö, että haen lääkäriltä saikkaripaperin viikoksi selkäkipuihin vedoten? lyön sitten paikan päällä paperin kouraan niille ja pääsen kotiin?

Ei enää kiinnosta (ikä 35v) eikä oo koskaan kiinnostanutkaan toi naurettava pyssyleikki.Jokatapauksessa menen paikan päälle "vittuako kutsuitte" -asenteella.

Kysymys siis kuuluu, pääsenkö saikkaripaperilla kotiin takaisin?

Eikö vapautus pitäisi saada ennen kertausta, jotta luistamisessa olisi jotakin mieltä? Johan se on suurin vaiva takana, kun on paikalle saapunut.
 
Mä nyt ainakin menen sinne saikkarilapun kanssa, kun kerran on pakko mennä.Asennehan on se "vittuako kutsuitte" tyylinen, eli ei nappaa.

Jos oon joskus typerän armeijan käyny ni ei se sitä tarkota että sinne pitää uudestaan mennä leikkimään,on tässä ihan oikeitakin hommia.Huomasin jo armeija-aikana ettei skapparien päässä paljoa aivot käske.

Jos sota tulee niin meen ihan mielelläni ruottiin, en mä ala itteeni tapattaa nykysuomen puolesta ja ei siinä paljoo isänmaallisuus paina, kun ryssä tulee muutaman divisioonan kanssa kyläilemään.

Ehdottomasti suomi natoon ja palkka-armeija, siellä saavat sotia niin paljon kun haluavat ja jättäkää siviilit rauhaan.
 
Sluiba kirjoitti:
Jos sota tulee niin meen ihan mielelläni ruottiin, en mä ala itteeni tapattaa nykysuomen puolesta ja ei siinä paljoo isänmaallisuus paina, kun ryssä tulee muutaman divisioonan kanssa kyläilemään.

Ei ole näköjään perhettä siunaantunut. Monelle ikäisellesi miehelle on se lähtemisen vaikeus selvinnyt, kun yksi nyytti huutaa kainalossa ja toinen vähän isompi parkuu reidessä roikkuen. :angel:

Jokainen tavallaan. Ei siinä mitään.
 
kolme alle kouluikäistä tossa jaloissa pyörii, sekin on jo suuri syy ettei todellakaan kertsarit kiinnosta.
 
nykysuomen puolsta

Meinaatko sä tämä maahanmuutto että ei se ole se Suomi mitä se ennen oli?
 
Sluiba kirjoitti:
Mä nyt ainakin menen sinne saikkarilapun kanssa, kun kerran on pakko mennä.Asennehan on se "vittuako kutsuitte" tyylinen, eli ei nappaa.

Jos oon joskus typerän armeijan käyny ni ei se sitä tarkota että sinne pitää uudestaan mennä leikkimään,on tässä ihan oikeitakin hommia.Huomasin jo armeija-aikana ettei skapparien päässä paljoa aivot käske.

Jos sota tulee niin meen ihan mielelläni ruottiin, en mä ala itteeni tapattaa nykysuomen puolesta ja ei siinä paljoo isänmaallisuus paina, kun ryssä tulee muutaman divisioonan kanssa kyläilemään.

Ehdottomasti suomi natoon ja palkka-armeija, siellä saavat sotia niin paljon kun haluavat ja jättäkää siviilit rauhaan.

Mulla on kuusi lasta, oikeasti. Jos sota syttyisi niin pitäisikö minun jäädä lasten vuoksi VAI LÄHTEÄ LASTEN VUOKSI???? Tämän kysymyksen voi esittää myös näin päin...jos jokainen perheenpää ajattelee, että en voi, kun on lapsia NIIN MINNE HITTOON NE LAPSET JOUTUVAT TUON RATKAISUN TAKIA????? Heittopennuiksi Ruotsiin menetettyään kotinsa, kotimaansa jne. ja todennäköisesti vielä kuitenkin sen pappansakin...

Asioissa on useampia näkökulmia, tässäkin. Minä en kommentoi ollenkaan sitä, että ei nappaa...ei se nappaa niin minuakaan suoraan sanoen. Pitäisi osata (minunkin) joskus törmyyttää itsensä ulos sieltä mukavuusalueelta ja nähdä mitä tapahtuu piiri pieni pyörii-ulkopuolella.

Mietis hetki, lähteäkö, kun on lapsiakin...vai lähteäkö JUURI SIKSI, koska on lapsia?
 
Niin mutta kun se ei edistä suomen puolustusta yhtään, jos minun tapainen ei nappaa -tyyppi kutsutaan kertauksiin.Eikä suomen puolustuksella ole mitään merkitystä jos putinin porukka saa päähänsä haluta suomen, mitä me pystytään tekemään? ei yhtään mitään.

Naurattaa välillä jutut suomen puolustuksen uskottavuudesta.
 
Miksi Suomi puolustetaan
KOTI , siis perhe
ISÄNMAA, saat elää vapaasti itsenäisessä maassa
USKONTO, siis Jeesus Kristus
 
Sluiba kirjoitti:
Niin mutta kun se ei edistä suomen puolustusta yhtään, jos minun tapainen ei nappaa -tyyppi kutsutaan kertauksiin.Eikä suomen puolustuksella ole mitään merkitystä jos putinin porukka saa päähänsä haluta suomen, mitä me pystytään tekemään? ei yhtään mitään.

Naurattaa välillä jutut suomen puolustuksen uskottavuudesta.

Aina sille ennenkin on pystyneet jo urhot ennen meitä...ja pystyy eteenkinpäin. Voittaa sitä ei voi, mutta jarrutella sen verran, että poliitikot ja Euro-ystävät saavat vähän aikaa junailla hommat ruotuun. Sekin on jo hyvä, eikö vain?
 
Kyllä käsite suomi ja isänmaallisuus alkaa olemaan pikkuhiljaa vanhan kuppikunnan juttuja.Ei kukaan ole isänmaallinen, ei ne ahneet herrat ketkä siirtää rahansa pois suomesta, ei ne yritykset ketkä siirtää työpaikat pois suomesta jne.. tilalle otetaan jos jonkin näköistä kirjavaa loisporukkaa kolmansista maista.
 
Sluiba kirjoitti:
Kyllä käsite suomi ja isänmaallisuus alkaa olemaan pikkuhiljaa vanhan kuppikunnan juttuja.Ei kukaan ole isänmaallinen, ei ne ahneet herrat ketkä siirtää rahansa pois suomesta, ei ne yritykset ketkä siirtää työpaikat pois suomesta jne.. tilalle otetaan jos jonkin näköistä kirjavaa loisporukkaa kolmansista maista.

Joo kyllä olet oikeassa siinä että otetaan paskavarpaita tänne laiskelemaan ja ne suomalaiset kun käy töissä eletävät niitä arkuun asti.

Rikolisuus nousee, raiskaukset, huumejutuut y m....:mad:
 
Sluiba kirjoitti:
Niin mutta kun se ei edistä suomen puolustusta yhtään, jos minun tapainen ei nappaa -tyyppi kutsutaan kertauksiin.Eikä suomen puolustuksella ole mitään merkitystä jos putinin porukka saa päähänsä haluta suomen, mitä me pystytään tekemään? ei yhtään mitään.

Naurattaa välillä jutut suomen puolustuksen uskottavuudesta.

Yksi pointti mitä en ymmärtänyt varusmiehenä vaan vasta reservin harjoituksissa on se että harjoittelun ja kertaamisen pointti ei ole pelkästään palveluksen suorittamisessa eikä puolustusvoimien yleisessä suorituskyvyssä. Tärkeäksi on noussut harjoittelussa että jos ja kun sota syttyy niin minä en omalla hölmöilyllä tapattaisi turhaan itseäni enkä kavereita ympärillä.

Eikä sotimisessa ole useinkaan kyse siitä onko jokin mahdollista (esim. se Suomen valtaaminen), vaan millä hinnalla se on mahdollista. Putinin suorittama Suomen valtaus ei taida olla ihan ykkösasioita uhkakuvien listalla, mutta jos nyt päättäisivät jostain syystä sellaista yrittää, niin liikekannallepanossa ei kelpaisi vastaukseksi "mua ei nappaa". Jokainen voi kysyä itseltään onko osaaminen siinä kunnossa että pystyy hoitamaan oman roolinsa sellaisessa tilanteessa. Minä olen todennut että tarvitsen treeniä.
 
Tossa ylempänä joku kirjoitteli euroystävistä sekä poliitikoista.Mä vähän veikkaan että ei ne euroystävät apuun tule, eivät tulleet silloinkaan kun ryssä näytösluonteisesti marssi georgiaan ja georgia on ymmärtääkseni natomaa?

Ainut kenen kanssa kannattaa liittoutua on jenkit, mutta nekään ei tule koska suomessa ei ole mitään mikä hyödyttäisi jenkkien osallistumista (öljy).
 
Sluiba kirjoitti:
Tossa ylempänä joku kirjoitteli euroystävistä sekä poliitikoista.Mä vähän veikkaan että ei ne euroystävät apuun tule, eivät tulleet silloinkaan kun ryssä näytösluonteisesti marssi georgiaan ja georgia on ymmärtääkseni natomaa?

Ainut kenen kanssa kannattaa liittoutua on jenkit, mutta nekään ei tule koska suomessa ei ole mitään mikä hyödyttäisi jenkkien osallistumista (öljy).

Georgia ei kuulu Natoon yhtään enempää kuin Suomi tai Venäjä (kaikki ovat rauhankumppaneita).

Maastossa aseen kanssa kökittäessä on aika kaukainen juttu että mitä jenkit tai EU tekee. Normaalin asevelvollisen murhe on enemmänkin siinä mitä vastapuoli tekee aseen kantaman päässä.
 
Back
Top