Torni
Kapteeni
Olen niin täpinöissäni. Tilasin itselleni keihäänkärjen ja se on jo matkalla. Tsekkiläinen firma Wulflund.
Tämän ostin:
Tälläisenä aikana järkihankinta.
Mistä meinaat veistää varren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olen niin täpinöissäni. Tilasin itselleni keihäänkärjen ja se on jo matkalla. Tsekkiläinen firma Wulflund.
Tämän ostin:
Minulla on jo vuosia ollut valmiina saarnipuinen varsi tarkoitettu talikolle. En vain saanut peukaloa perseestä ja tilattua keihäänkärkeä.Mistä meinaat veistää varren?
Myytinmurtajissa ainakin on tuollainen jakso.Olen mielestäni nähnyt joskus dokumentin, missä harrastettiin kokeellista historiantutkintaa. Aiheena oli Kiinalainen lamellipanssari, mikä oli tehty (muistaakseni) senaikaisesta paperista laminoimalla. Oli muuten kevyt ja kesti hyvinkin miekan iskut ja esti hyvin nuoletkin. Lamellin paksuus oli muistaakseni jotain >10mm... että paksuhan se oli, mutta toimiva.
Mitä tällä teet? Seivästät Kokkolan spurgut?
Metsään mukaan jos tulee karhu tai susi vastaan. Tietenkin.Mitä tällä teet? Seivästät Kokkolan spurgut?
Sijaitsee tässä (nyt ryssien vallan alla). Toivottavasti eivät ole tuhonneet paikkaa. https://www.google.com/maps/search/...7.8563832,35.069793,1363m/data=!3m1!1e3?hl=fiHieno show-esitys kasakoiden aseista