Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rahanpesussa osa menee hukkaan, mutta ei kaikki. Jokerit ei ole sijoituskohde vaan rahareikä.Veikkaan että tämä on vain rahan pesua. Kun miljoonat on laittomasti hankittu tai väärennetty niin joku Jokeritkin on ihan Ok sijoituskohde.
Tosiaanko ovat noin yksinkertaisia etteivät tajua että mikään Putinin Venäjään liittyvä ei ole mitenkään suosiossa tämän kansan parissa tällä hetkellä.KHL ei voi käsittää, mistä Jokereiden yleisövaje johtuu.
Tosiaanko ovat noin yksinkertaisia etteivät tajua että mikään Putinin Venäjään liittyvä ei ole mitenkään suosiossa tämän kansan parissa tällä hetkellä.
Minä soittelin musaa ja mainoksia yhden liigakauden ja sen jälkeen en ole käynyt hallissa kuin työni takia kerran..tuli kiintiö kerrasta täyteen..Mulla on trauma. Jääkiekkotrauma. Isobroidi pelasi lätkää ihan kääpiöstä lähtien ja mä jouduin kökkimään lapsuuteni niissä haisevissa helvetinloukoissa palelemassa. Mut armahdettiin 11 vuotiaana ja mulle ostettiin hevonen, sain viettää aikani tallilla. Kertaakaan en ole jäähalliin sen jälkeen mennyt enkä mene. Vittu. Ikinä.
Täysin mihinkään liittymätön välikommentti, oli vaan pakko avautua kun jääkiekko puski kysymättä ja pyytämättä näytölle.
"Ostaja on suomalainen."Hjallis Harkimo myy Jokerit salaperäiselle suomalaiselle – "On muuten hyvä tyyppi"
Arkisto/Teemu Vestovuo
Liikemies Harry "Hjallis" Harkimokertoo Youtube-kanavallaan, että hän on löytänyt uuden omistajan Jokereille. Kanavalla Harkimolta kysytään, "Kuka tulee sun tilalle Jokereihin?".
Harkimo paljastaa, että kyseessä on suomalainen ostaja. Enempää hän ei vielä kerro.
– Valitettavasti sitä en voi vielä kertoa. Ennen kun joulupukki tulee, te tiedätte, kuka tulee mun tilalle Jokereihin. Muistakaa, että Jokereita ei myydä, jos se ei ole luotettava suomalainen ihminen. Se on varm, Harkimo sanoo.
– Kyllä se teille pian selviää. Se on muuten hyvä tyyppi.
Harkimo omistaa Jokereista 51 prosenttia. Hän kertoi huhtikuussa, että luopuu Jokereista, jotta voi keskittyä poliittiseen Liike Nyt -liikkeeseensä.
– Nyt on oikea aika irtautua Jokereista, Harkimo kertoi Ylen aamuohjelmassa.
Helsingin Jokerit on tehnyt KHL–taipaleensa aikana lähes 50 miljoonaa euroa tappiota. Vähemmistöosakkaat ovat kuitanneet kaikki tappiot.
Asiasta kertoi ensimmäisenä Iltalehti.
https://www.helsinginuutiset.fi/art...eraiselle-suomalaiselle-on-muuten-hyva-tyyppi
Tuohon liittynee myös että aiemmat pääomalainat joilla tappiot on katettu on pääomitettu ennen kauppaa. Siitä huolimatta tuskin Kurrilla on papua pyörittää tappiollista toimintaa kovin kauaa, joten jäämme vielä odottamaan mitä tulee ilmi.Mistä nyt sitten rahat ostoon ja tappiollisen toiminnan pyörittämiseen?
Jotenkin nimen Jari Kurri yhteydessä ensimmäinen mielleyhtymä (jonka olen henkilökohtaisesti haastattelujen yms. perusteella muodostanut) ei minulla ole "Kova bisnesmies" tai "massikeisari". Tekihän se rumasti rahaa NHL-urallaan, mutta toisaalta silloin palkat eivät kuitenkaan olleet nykyistä luokkaa, eikä Kurri kaikkein kovin supertähti. Sen sijaan tämän uutisen yhteydessä mieleen tulee ilkeä termi "keulakuva", jos haluamme välttää Leninin lanseeraamaa ilkeämielistä termiä.Tuohon liittynee myös että aiemmat pääomalainat joilla tappiot on katettu on pääomitettu ennen kauppaa. Siitä huolimatta tuskin Kurrilla on papua pyörittää tappiollista toimintaa kovin kauaa, joten jäämme vielä odottamaan mitä tulee ilmi.