Minulla on Talvisodan ja Jatkosodan pikkujättiläiset. Tähtilipun maan ostos harkitsin, mutta karahti viimeistään liimasidokseen. Luin sitten kirjaston kirjana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on Talvisodan ja Jatkosodan pikkujättiläiset. Tähtilipun maan ostos harkitsin, mutta karahti viimeistään liimasidokseen. Luin sitten kirjaston kirjana.
Erinomaisen kiinnostava kysymys! Jukka L Mäkelä, jonka etunimet kustannustoimittaja oli muuttanut hieman iskevämpään muotoon, toimi jatkosodassa tiedustelu-upseerina. Hän kirjoitti 1960-luvun lopulla ja 70-luvun alussa joukon todella paljon myyneitä sotakirjoja, joita nyt saa hyvin edullisesti divareista. Silloin alkoi todellinen sotakirjojen buumi, jota jatkui 90-luvulle asti. Mäkelän kirjat perustuivat haastatteluihin eikä niissä ollut lähdeviitteitä. Haastateltavat saattoi usein päätellä siitä, kenen toimintaa kirjassa kehuttiin. Tämä metodi takasi toisaalta, että haastateltavia riitti; moni halusi tilaisuuden tullen kertoa toimistaan omin sanoin.Jäiköhän Jukka L. Mäkelältä omaa arkistoa?
Siitä ei ole tietoa mutta kirjat on asiallisia. Sisällöt perustunee vankkaan omaan / aikalais kokemukseen.Jäiköhän Jukka L. Mäkelältä omaa arkistoa?
Luin tuon ensimmäisen kerran vuonna 1983.Teos joka ei taatusti kaipaa esittelyä:
Katso liite: 55244
Ensimmäinen luku takana, ja täytyy sanoa että pidän herran kirjoitustavasta: riittävän yksityiskohtaista ja kuitenkin tarina kulkee. Ehkä noiden yksityiskohtien kuvittelua helpoittaa aiemmin nähty elokuvasovitusLuin tuon ensimmäisen kerran vuonna 1983.
Mulla on kirjahyllyssä tuo englanniksi. Tosin viimeksi luin sen yli vuosikymmen sitten.Ensimmäinen luku takana, ja täytyy sanoa että pidän herran kirjoitustavasta: riittävän yksityiskohtaista ja kuitenkin tarina kulkee. Ehkä noiden yksityiskohtien kuvittelua helpoittaa aiemmin nähty elokuvasovitus