Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tässä se lompsantappaja: https://www.aberdeenbookstore.com/book/kursk-the-battle-of-prokhorovka
En tiedä mitenkä laadukas tai luokaton tämä on, mutta kun edullisesti sain niin meni hankintaan.
Katso liite: 56463
Mulla tuo Zetterlingin nimi soittaa jotain huonoa kelloa.T'm' on paras Kurskista tehty kirja. Ruotsalaiset tekijät ovat tutkineet taistelut tarkoin ja ovat ehdottoman puolueettomia.
Ei ole paras. Töppel on parempi. Tosin kirjojen näkökulma on erilainen. Töppel on strategisempi, Zetterling nippelimpi. Itse asiassa Zetterling & Frankson tekivät paremman Kursk-kirjan (Kursk 1943: A Statistical Analysis), mutta suomennettavaksi päätyi semmoinen pilipaliversio.T'm' on paras Kurskista tehty kirja. Ruotsalaiset tekijät ovat tutkineet taistelut tarkoin ja ovat ehdottoman puolueettomia.
Ei ole paras. Töppel on parempi. Tosin kirjojen näkökulma on erilainen. Töppel on strategisempi, Zetterling nippelimpi. Itse asiassa Zetterling & Frankson tekivät paremman Kursk-kirjan (Kursk 1943: A Statistical Analysis), mutta suomennettavaksi päätyi semmoinen pilipaliversio.
Tämmöinen Ospreyn kirjanen tuli hankittua. Asiaa Berliinin muurista ja Itä-Saksan rajavarustuksista.
Katso liite: 56137
Hyvä yleisesitys vuoristojoukoista, ml. SS- joukot. Paljon kuvia. Pidän hyvänä hankintana. Itse löysin niin edullisesti kirjakaupan ale-laarista, että vein riemusaatossa kotiin.Kellään tästä kommenttia tai näkemystä ? Aiheena Wehrmachtin vuoristojoukot kiinnostavat itseäni ja tämä lienee ainoa suomenkielinen esitys aiheesta.
Katso liite: 56790
Hyvä yleisesitys vuoristojoukoista, ml. SS- joukot. Paljon kuvia. Pidän hyvänä hankintana. Itse löysin niin edullisesti kirjakaupan ale-laarista, että vein riemusaatossa kotiin.
Suomalaisen kirjakaupan poistohyllystä sain kympillä. Tosin siitä on jo vuosia. Jos nyt jotain olisin tuohon kaivannut, niin kunnollisia organisaatiokaavioita.Nettidivareista katselin niin lähtöhinnat siinä 30 euron tienoilla.
Osprey-miehenä sulla tietenkin on tää englanniksi väsätty Elite 63 ?