Paljonko oli postikulut?Aviation Shopin kautta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko oli postikulut?Aviation Shopin kautta.
Paljonko oli postikulut?
Itse suosin nykyään Adlibrista. Nopea palvelu ja rahtikulut 5 euroo. Aviation shop on myös tuttu. Aina kun on mahdollista, käväsen ko. liikkeessä Helsingissä.
Itse vältän Adlibristä viimeiseen saakka. Samoin Amazonia. Maksan muutaman lisäeuron suomalaisille kirjakaupoille mielelläni (jopa Suomalainen kirjakaupalle, koska on paikallinen), että kotimaista tarjontaa säilyy. Ja tiedän, että jokainen tekee kuten haluaa. Onpahan vain oma näkemykseni asiaan.Joo sama minulla. Adlibris on osoittautunut sangen hyväksi. Jonkin verran tilailen nykyään myös Amazonista. Kotimaisia nettidivareita hyödynnän myös aika tiuhaan.
Sinällään kannatetteva ajatus, mutta jos hintaero posteineen rupeaa olemaan kymmeniä prosentteja, niin köyhän on pakko säästää. Plus Adlibriskin maksaa alvit Suomeen. Amazonista ei enää yleensä kannata tilata, Adlibris on järkiään halvempi ja voi tilata 30 päivän laskulla.Itse vältän Adlibristä viimeiseen saakka. Samoin Amazonia. Maksan muutaman lisäeuron suomalaisille kirjakaupoille mielelläni (jopa Suomalainen kirjakaupalle, koska on paikallinen), että kotimaista tarjontaa säilyy. Ja tiedän, että jokainen tekee kuten haluaa. Onpahan vain oma näkemykseni asiaan.
Kulju on periaatteessa pätevä kirjoittaja. Mitenkähän vahvaa arkistotutkimusta kirja on?
Onko mistään kotoisin? Aiheesta on kaksi hyvää uudempaa historia kirjaa: Douglas Nashin Hell's Gate ja Zetterlingin Korsun Pocket. Hell's Gaten painos lopussa ja hintaa on.Alkuvuoden lukulistalla hieman saksalaista sotataitoa. Korsunin motin taistelut. Kirjoittajana kenraaliluutnantti Nikolaus von Vormann, joka käsittääkseni otti sotavankeudessa ollessaan osaa liittoutuneiden sotahistorian ja sotataidon keräyshankkeisiin. Toisin sanoen, varsinkin venäläisiä vastaan taistelleita saksalaiskomentajia pyydettiin panemaan muisteloitaan ylös paperille. Kirja ilmeisesti alkaa Dnepriltä vetäytymisestä 1943 ja päättyy Korsunin motin taisteluihin. Von Vormann toimi tuolloin armeijakunnan komentajana.
Katso liite: 89727
Onko mistään kotoisin? Aiheesta on kaksi hyvää uudempaa historia kirjaa: Douglas Nashin Hell's Gate ja Zetterlingin Korsun Pocket. Hell's Gaten painos lopussa ja hintaa on.
Kävinpä tuossa taannoin Suomalaisessa kysymässä erään kirjan saatavuutta. Myyjätäti:"Ei ooo, ei ooo meillä. Kuopiossa olisi!!" Minä: "Tuota noin...saisikos sen tänne... mä maksan sen heti!" Täti: " sun täytyy tilata se Kuopiosta!" Minä: "onko se nettitilaus tänne mahdollista?" (ilman kuluja) Täti:"Ei onnistu..." Ennen tuo oli mahdollista!henkilökunta vain kohauttelee olkapäitään ja ei tiedä mistään mitään. Jopa myymäläpäälliköt ovat ihan pihalla. Pitäkööt tunkkinsa.
Kävinpä tuossa taannoin Suomalaisessa kysymässä erään kirjan saatavuutta. Myyjätäti:"Ei ooo, ei ooo meillä. Kuopiossa olisi!!" Minä: "Tuota noin...saisikos sen tänne... mä maksan sen heti!" Täti: " sun täytyy tilata se Kuopiosta!" Minä: "onko se nettitilaus tänne mahdollista?" (ilman kuluja) Täti:"Ei onnistu..." Ennen tuo oli mahdollista!
Palvelualttius huipussaan ja tämän jälkeen on minun Suomalaisesta kirjakaupasta tekemäni ostot (vuositasolla 200 eur.) loppuneet.