Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heh, vaikka ei ole edes Joulu niin pukki toi jo kirjoja;
Katso liite: 12488 Katso liite: 12489 Katso liite: 12490
Pari päivää sit luin uutisen, missä oli kirjoista juttua. Joku varmaan sen vielä löytää.
Näin -60 luvun kersana ihmettelin kun porukoilla oli tarve tilailla kirjoja hyllyyn yms vaikka eivät niitä lukenu. Peruskirjasarjat Spectrum, Kalle Päätalo, Kodin Lääkärikirjasto ja mitä muita näitä kirjasarjoja oli.
Sen uutisen mukaan sodan jälkeen se oli eka sisustus elementti ja sit jalostui -50 ja -60 luvulla että ollaan "parempaa väkeä kun on kirjoja" kuin se maalaisserkku siellä böndellä.
Itse sain luetuksi kirjan pari viikkoa sitten. Kirjan tapahtumat perustuvat kieltämättä tositapahtumiin, mutta jotenkin romaanimainen tatsi siinä oli, etenkin lopussa. Berghällin mielestä kirja on "faktiota", eli 90% totta, ja muut itse sepitettyä. Niin tai näin, on kirja lukukokemuksena suosittelemisen arvoinen, eli mikäli kirjan töppösiinne saatte, niin lukekaa ihmeessä!Tuosta Patrick Berghällin kirjasta muistan ihan äskettäin lukeneeni jonkun lehtijutun. Eikös hän ole jonkinlainen eloonjäämiskouluttaja tai survival-ekspertti ? Lehtijutussa taidettiin jotenkin sanoa, että kirja on puolifiktiivinen, tai jotain sinnepäin. Mitä mahtanee tarkoittaa ?
Itse sain luetuksi kirjan pari viikkoa sitten. Kirjan tapahtumat perustuvat kieltämättä tositapahtumiin, mutta jotenkin romaanimainen tatsi siinä oli, etenkin lopussa. Berghällin mielestä kirja on "faktiota", eli 90% totta, ja muut itse sepitettyä. Niin tai näin, on kirja lukukokemuksena suosittelemisen arvoinen, eli mikäli kirjan töppösiinne saatte, niin lukekaa ihmeessä!
Valitettavasti en ole lukenut Hokin kirjoja. Kiitos vinkistä kuitenkin! Pistetään korvan taakse.Osaatko sanoa, miten vertautuu Mikko Porvalin kaukopartiokirjoihin ? Minusta tämän Operaatio Hokki oli hiton hyvä. Perustuu täysin tositapahtumaan ja Porvali on nähnyt vaivaa lähteiden kanssa. Silti etenee kuin fiktiivinen jännäri. Minulle oli uutta tietoa, että ilmavoimat menetti yhden huoltolennon lentäjän humalatilan takia. Ajoi Fokker CX:n kännipäissään puihin.
Katso liite: 12502
Minusta tämän Operaatio Hokki oli hiton hyvä. Perustuu täysin tositapahtumaan ja Porvali on nähnyt vaivaa lähteiden kanssa. Silti etenee kuin fiktiivinen jännäri. Minulle oli uutta tietoa, että ilmavoimat menetti yhden huoltolennon lentäjän humalatilan takia. Ajoi Fokker CX:n kännipäissään puihin.
Osaatko sanoa, miten vertautuu Mikko Porvalin kaukopartiokirjoihin ? Minusta tämän Operaatio Hokki oli hiton hyvä. Perustuu täysin tositapahtumaan ja Porvali on nähnyt vaivaa lähteiden kanssa. Silti etenee kuin fiktiivinen jännäri. Minulle oli uutta tietoa, että ilmavoimat menetti yhden huoltolennon lentäjän humalatilan takia. Ajoi Fokker CX:n kännipäissään puihin.
Katso liite: 12502
Löytyy itseltäni hyllystä, mutta korkkaamaan en ole vielä kerennyt.Tätä olen hieman miettinyt:
http://www.docendo.fi/sanomansieppa...-lauri-lehtonen-timo-liene-ohto-manninen.html
Tästä Mikko Porvalin Operaatio hokista oli tuossa taannoin ( http://www.flightforum.fi/forum/index.php/topic,101083.0.html ) hyvä ja kattava tietojen vaihto ja totuuden etsintä koskien juurikin tuota lentoturmaa .
Myös minun mielestä kirja on hyvä ja mukaansa tempaava teos.
Erittäin kiinnostavaa, hankintaan myös itselle:Tätä olen hieman miettinyt:
http://www.docendo.fi/sanomansieppa...-lauri-lehtonen-timo-liene-ohto-manninen.html
No kylläpähän on isännillä kunnon parranpärinät menossa tuolla.
Tuosta Patrick Berghällin kirjasta muistan ihan äskettäin lukeneeni jonkun lehtijutun. Eikös hän ole jonkinlainen eloonjäämiskouluttaja tai survival-ekspertti ? Lehtijutussa taidettiin jotenkin sanoa, että kirja on puolifiktiivinen, tai jotain sinnepäin. Mitä mahtanee tarkoittaa ?