kimmo.j
Respected Leader
Silloin on hyvä olla omilla suorituksilla hankittu maine hyvä työntekijänä.On toki, mutta introvertti ei sitä osaa mainostaa silleen huoraten, kun hänen tapansa voi olla näyttää motivaatio tekemällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silloin on hyvä olla omilla suorituksilla hankittu maine hyvä työntekijänä.On toki, mutta introvertti ei sitä osaa mainostaa silleen huoraten, kun hänen tapansa voi olla näyttää motivaatio tekemällä.
Mutta miten sen saa, jos kaikki palkkaajat käyttävät huoraushaastatteluja...Silloin on hyvä olla omilla suorituksilla hankittu maine hyvä työntekijänä.
Puskaradiosta on hyvät miehet rekrytoity, ja jossei itse pysty itseään kehumaan, kannattaa antaa jonkun pätevän kaverin tehdä työnhakuhakemus että pääsee sinne haastatteluun. Toimi muinoin nöösinä ainakin itsellä, kuusi kuudestakymmenestä pääsi haistatteluun ja olin yksi niistä. Tosin ei napannut sillä kertaa, törmäsin haastattelussa mukana olleeseen nokkamieheen myöhemmin ja syykin selvisi, väärä lajivalinta harrastuksissa, olisi pitänyt harrastaa koripalloa . Tiedä sitten hakivatko ukkoa töihin vai puulaakisarjaanMutta miten sen saa, jos kaikki palkkaajat käyttävät huoraushaastatteluja...
Kyllä työnantaja ajattelee omaa parastaan.Mutta miten sen saa, jos kaikki palkkaajat käyttävät huoraushaastatteluja...
Pitää näytelläMutta miten sen saa, jos kaikki palkkaajat käyttävät huoraushaastatteluja...
Sehän on hienoa.Mä olen niissä ollut ja noussut sieltä.
Joten mun on helppo julistaa.
Itseasiassa nyt ollaan sellaisessa asemassa, että saa lähteä ensimmäisenä.Sehän on hienoa.
Ja nyt ollaan sellaisessa asemassa jossa työpaikan menettämistä ei tarvitse pelätä vaikka ei mitään tekisikään, ja hyvä veli kyllä hoitaa uuden homman vaikka paikka lähtisikin?
Taputellaan toisiamme selkään, nauretaan tyhmille ja laiskoille duunareille, ja mietitään miten niiden palkkoja voisi laskea että jäisi itselle enemmän käteen.
Älä nyt paljasta sitä koko lain ideaa.....hyshys.Kun nyt Sirpa ja kaverit ensin selvittisivät mikä vihapuhe on, ettei siitä tule pykälä jota voi soveltaa mihin tahansa mielivaltaisesti.
Ensin julkaiset jotain raflaavaa, ja sitten kun tulee uhriutuminen, sanot tuntevasi itsesi tänään naiseksi, että miten te nyt tolleen maalitatte. Transvastaista touhuaKun nyt Sirpa ja kaverit ensin selvittisivät mikä vihapuhe on, ettei siitä tule pykälä jota voi soveltaa mihin tahansa mielivaltaisesti.
Sanoo vielä olleensa kännissä ja selvinpäin ei olisi milloinkaan postannut kännihuuruista törkyä... Kyllähän Sirpa "Selvinpäin en ajaisi kännissä" Pietikäisen pitäisi tuo uskoa...Ensin julkaiset jotain raflaavaa, ja sitten kun tulee uhriutuminen, sanot tuntevasi itsesi tänään naiseksi, että miten te nyt tolleen maalitatte. Transvastaista touhua
Piha puhuu valinnan vapaudesta, mutta sehän on kovin vaihtelevaa. Suomessa virkamies päättää puolestasi kovin monesta asiasta. Kirsin mielestä tässä ei ole mitään pahaa.En voisi olla paljoa enempää eri mieltä Kirsi Pihan kanssa.
Yhdestä asiasta kuitenkin olen Kirsi Pihan Kanssa samaa mieltä.
Kokoomus, ota ensiksi malka pois omasta silmästä!
Populisteja, rasisteja, äärioikeistolaisia, NATOn vastustajia yms löytyy sieltä Kokoomuksen omasta piiristä.
Miksi mennä merta edemmäksi kalaan?
Avun uusi kolumnisti Kirsi Piha: Suomi on maailman mittakaavassa varakas ja onnellinen maa
"Missä on elämän hygge? Siinä missä tanskalainen kuvailee ihanaa Tanskaa voisilmänä puurossa, suomalainen pitää onnellisuuttaan riippuvaisena veroprosentista."www.apu.fi
Muistaaka myös että ”Punasirpa” Pietikäinenkin on Kokoomuksen jäsen.
Ihan uteliaisuudesta kysyn mistä niin päättelet vaiko puhdasta arvailua?Kokoomuslainen (ainakin ollut) taisi päästä listalle..
Ihan uteliaisuudesta kysyn mistä niin päättelet vaiko puhdasta arvailua?