Kokoomuksen sikailut

Mutta miten sen saa, jos kaikki palkkaajat käyttävät huoraushaastatteluja...
Puskaradiosta on hyvät miehet rekrytoity, ja jossei itse pysty itseään kehumaan, kannattaa antaa jonkun pätevän kaverin tehdä työnhakuhakemus että pääsee sinne haastatteluun. Toimi muinoin nöösinä ainakin itsellä, kuusi kuudestakymmenestä pääsi haistatteluun ja olin yksi niistä. Tosin ei napannut sillä kertaa, törmäsin haastattelussa mukana olleeseen nokkamieheen myöhemmin ja syykin selvisi, väärä lajivalinta harrastuksissa, olisi pitänyt harrastaa koripalloa :giggle: . Tiedä sitten hakivatko ukkoa töihin vai puulaakisarjaan :cool:
 
Mä olen niissä ollut ja noussut sieltä.
Joten mun on helppo julistaa.
Sehän on hienoa.
Ja nyt ollaan sellaisessa asemassa jossa työpaikan menettämistä ei tarvitse pelätä vaikka ei mitään tekisikään, ja hyvä veli kyllä hoitaa uuden homman vaikka paikka lähtisikin?
Taputellaan toisiamme selkään, nauretaan tyhmille ja laiskoille duunareille, ja mietitään miten niiden palkkoja voisi laskea että jäisi itselle enemmän käteen.
 
Sehän on hienoa.
Ja nyt ollaan sellaisessa asemassa jossa työpaikan menettämistä ei tarvitse pelätä vaikka ei mitään tekisikään, ja hyvä veli kyllä hoitaa uuden homman vaikka paikka lähtisikin?
Taputellaan toisiamme selkään, nauretaan tyhmille ja laiskoille duunareille, ja mietitään miten niiden palkkoja voisi laskea että jäisi itselle enemmän käteen.
Itseasiassa nyt ollaan sellaisessa asemassa, että saa lähteä ensimmäisenä.
 
Brysselin juottosika Sirpa Pietikäinen aiheuttaa vihaa metsiin liittyvällä myyräntyöllään ja nyt nämä samat kokoomuslaiset ovat suunnittelemassa EU:n vihapuhekieltoa

Huomatkaa. EU-rikos, ja pitää viedä kiireesti eteenpäin. Nyt on pakko!

Sekä uutinen jota poikkeuksellisesti ei saa kommentoida. Verkkouutisten toimittajat tietävät että
Pietikäinen herättää pelkkää vihaa joten sensuroidaan palaute. Miten tuollainen säälittävä
paskasäkki on vielä kokoomuksessa?
 
Viimeksi muokattu:
Kun nyt Sirpa ja kaverit ensin selvittisivät mikä vihapuhe on, ettei siitä tule pykälä jota voi soveltaa mihin tahansa mielivaltaisesti.
Ensin julkaiset jotain raflaavaa, ja sitten kun tulee uhriutuminen, sanot tuntevasi itsesi tänään naiseksi, että miten te nyt tolleen maalitatte. Transvastaista touhua :p
 
Ensin julkaiset jotain raflaavaa, ja sitten kun tulee uhriutuminen, sanot tuntevasi itsesi tänään naiseksi, että miten te nyt tolleen maalitatte. Transvastaista touhua :p
Sanoo vielä olleensa kännissä ja selvinpäin ei olisi milloinkaan postannut kännihuuruista törkyä... Kyllähän Sirpa "Selvinpäin en ajaisi kännissä" Pietikäisen pitäisi tuo uskoa...
 
En voisi olla paljoa enempää eri mieltä Kirsi Pihan kanssa.
Yhdestä asiasta kuitenkin olen Kirsi Pihan Kanssa samaa mieltä.
Kokoomus, ota ensiksi malka pois omasta silmästä!
Populisteja, rasisteja, äärioikeistolaisia, NATOn vastustajia yms löytyy sieltä Kokoomuksen omasta piiristä.
Miksi mennä merta edemmäksi kalaan?😂


Muistaaka myös että ”Punasirpa” Pietikäinenkin on Kokoomuksen jäsen.
 
En voisi olla paljoa enempää eri mieltä Kirsi Pihan kanssa.
Yhdestä asiasta kuitenkin olen Kirsi Pihan Kanssa samaa mieltä.
Kokoomus, ota ensiksi malka pois omasta silmästä!
Populisteja, rasisteja, äärioikeistolaisia, NATOn vastustajia yms löytyy sieltä Kokoomuksen omasta piiristä.
Miksi mennä merta edemmäksi kalaan?😂


Muistaaka myös että ”Punasirpa” Pietikäinenkin on Kokoomuksen jäsen.
Piha puhuu valinnan vapaudesta, mutta sehän on kovin vaihtelevaa. Suomessa virkamies päättää puolestasi kovin monesta asiasta. Kirsin mielestä tässä ei ole mitään pahaa.

Mäkin pitäisin kovaa verotusta hienona asiana jos mannaa sataisi samassa määrin kun Kirsille.
 
Back
Top