Koronaviruksen sairastaminen - omaseurantaketju mp.nettiläisille

Vaers tietokanta on muuten hyväksyny haittavaikutuksen kun joku lääkäri oli testannu et meneekö läpi kun pisti haittavaikutukses ''rokote muutti HULKiks.''

in 2004, anesthesiologist James Laidler submitted an alarming report to the Vaccine Adverse Event Reporting System (VAERS). Laidler wrote that after he got his annual influenza vaccine, his muscles began to grow in size, his skin became green, and he turned into the Incredible Hulk.

Anti-Vaxxers Misuse Federal Data to Falsely Claim COVID Vaccines Are Dangerous

VAERS, a database of reports of vaccine side effects, is being abused by people trying to sow fear. It's not the first time.

December 14, 2020–January 13, 2021​

Välisenä aikana rokotettiin 13 miljoonalla annoksella. Näistä muuten raportoitiin 113 kuolemaa. Ruumiinavauksen ja kuoleman syynä ei ollu ainuttakaan jotka pystyttiin rokotteisiin yhdistää.

''A total of 113 deaths were reported to VAERS, including 78 (65%) among LTCF residents; available information from death certificates, autopsy reports, medical records, and clinical descriptions from VAERS reports and health care providers did not suggest any causal relationship between COVID-19 vaccination and death.'' https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7008e3.htm

Haittavaikutuksia oli 7000 tuhatta. 90% oli kuumetta väsymystä, pääkipua. JOtka muuten luonnehdittiin vakavaks. Fimean noin 1000 vakavaa haittavaikutuksessa on sama. Väsymys, kuume, pääkipu.

''Taulukoissa on esitetty elinryhmän neljä yleisimmin ilmoitettua haittavaikutusta tai haittavaikutukset, joita on ilmoitettu vähintään viisi kertaa.

Yksi ilmoitus sisältää yleensä keskimäärin viisi epäiltyä haittavaikutusta, joten ilmoitettujen haittavaikutusten määrä on suurempi kuin ilmoitusten määrä.''

''Yleisimmin ilmoitettuja haittoja vakaviksi luokitteluissa ilmoituksissa olivat päänsärky ja kuume. Kaiken kaikkiaan vakavana ilmoitettujen haittojen jakauma oli samansuuntainen kuin kaikissa ilmoituksissa yhteensä.'' https://www.fimea.fi/tietoa_fimeast...iden-haittavaikutusilmoitukset/viikkoraportti
 
Useesti puhutaAN MRNA uus teknologia

''Euroopan lääkevirasto myönsi myyntiluvan Pandemrix®-rokotteelle kiireellisellä aikataululla. Tällöin turvallisuustieto oli olemassa 11 000 rokotetusta''

Nykyään turvallisuus protokolla on nostettu, noin kolminkertaseks. Eli Turvallisuusprotkolla on tiukentunu myyntiluvan saamiseks. 30-40k:hen.

''Mutta kun mrna rokotteet on uus juttu.'' Tässä lappu rna teknologian käytöstä rokotteen muodossa vuodelta 2004

Messenger RNA-based vaccines - PubMed

RNA is the only molecule known to recapitulate all biochemical functions of life: definition, control and transmission of genetic information, creation of defined three-dimensional structures, enzymatic activities and storage of energy. Because of its versatility and thanks to several recent...
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
sekä eläinkokeita tehty 80 luvulla ja ihmiskokeita 90 luvulta.

2008 https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18481387/
Tutkittu myös vesikauhun yhteydessä ihmisillä 2017. 4vuotta.

Safety and immunogenicity of a mRNA rabies vaccine in healthy adults: an open-label, non-randomised, prospective, first-in-human phase 1 clinical trial - PubMed

CureVac AG.
pubmed.ncbi.nlm.nih.gov
 
Minä sain ensimmäisen piikin eilen, moderna-rokote.
Ei minkäänlaista sivuvaikutusta paitsi että tänään pistokohdassa kuin olisi lievän nyrkinskun saanut.
Mä sain eilen kanssa ekan shotin modernaa. Olkapää kipiä, lihassärkyjä ja pientä kuumetta. Hermeettinen erektio on loistanut poissaolollaan eikä vitutuksessakaan olennaisia muutoksia.
 
Vaikka kuinka silotellaan ja valehdellaan niin totuus on se että, nämä piikit ovat hätämyyntiluvalla jakelussa, niillä ei ole myyntilupaa, ovat täysiin kokeellisia ja tämän sanoo jokainen valmistajakin. Yksikään valmistaja ei ole lisäksi vastuussa näistä piikeistä. Terveellä lapsella, nuorella tai alle 70v aikuisella ei ole MITÄÄN syytä ottaa näitä "rokotteita". Laumasuojalla ei ole näiden kanssa yhtään mitään tekemistä. Paras laumasuoja tulee viruksen kohtaamisesta ja aika monet tutkijat ovatkin sanoneet että iso osa ihmisistä on jo tämän viruksen kohdannut ja sille on kehittynyt luontainen vastustuskyky.
Koe-eläimillä on havaittu testeissä että, kohdatessaan rokotuksen jälkeen villin viruksen luonnosta, ovat suurin piirtein kaikki heittäneet veivinsä. Seuraavia viruksia tai vaikka ihan tavan A:ta näiden kanssa sitten odotellessa...
Itse tyydyn katsomaan näytelmää, mutta totta kai toivon että kaikki menee hyvin.
 
Koe-eläimillä on havaittu testeissä että, kohdatessaan rokotuksen jälkeen villin viruksen luonnosta, ovat suurin piirtein kaikki heittäneet veivinsä. Seuraavia viruksia tai vaikka ihan tavan A:ta näiden kanssa sitten odotellessa...
Itse tyydyn katsomaan näytelmää, mutta totta kai toivon että kaikki menee hyvin.
Jos kävisi niin että ensin rokotetaan muutama miljardi ihmistä ja sitten tuleekin se toinen pöpö, sekin tehtailtu, joka niittää ne jotka on rokotettu :D
 
Jos kävisi niin että ensin rokotetaan muutama miljardi ihmistä ja sitten tuleekin se toinen pöpö, sekin tehtailtu, joka niittää ne jotka on rokotettu :D

Ei muuten onnistu kovin nopeasti tuollaisen tehtailu. Ja etenkään sitä ei voi alkaa tehtailla etukäteen. Pitää tietää minkälainen rokote kehitetään.
 
Taas sairaana. Luulin ensin että vilustuin uimisesta ilman saunamahdollisuutta, sitten helteet, jota siedän huonosti, läpivedot hiestä märkänä, yksi (luulen) viita vaille lämpöshokki yhden matkan vanhassa saunalta tuntuvassa metrovaunssa ja lisää läpivetoa hien päälle.

Varaista mökista joutuin lähtemään, en jaksanut makaa siellä, kotona on mukavampi, väsynyt ja ihan hirveän flunssatapainen olo, vaikken aivastale, enkä yski, ensin ajattelin että mahdollisesti taas reagoi ilmassa lentävään, kuten pujoon. Mutta keuhkoissa ei tunnu kovin hyvältä, ihan kun jotain häikkä hengitysteissä.
Lääkäri (arabimaista) kuunteli ja sanoi että keuhkot ok, labrakokeet olivat kaikki ok, ei tulehdusta, mutta miksi jatkuva pahoinvointi ja välillä kova päänsärky. Päässä oikein kuumottaa.

Korona testia ei otettu, kun en ollut päivystyksessä koronapuolella, eikä selkeä yskä eikä kertakaan kuumetta. kuumotti vain päässä. Päänsärkyyn otin toisaalta panacodit, kun ei mennyt millään pois. Codeiini katkaisee toisaalta yskän refleksin jos sellainen oli tulossa.
Lääkäri sanoi että hyvinkin sulla voi korona, vaikka olet rokotettu, käski mennä testiin Oman olon kautta testiin.
Täytyy ostaa ruoka varastoon ja varata testiaika, jos laittaa karatiiniin.
Mitkä muut virukset ovat nyt liikkeillä koronan ohella?
 
Onko porukalle tullut minkälaisia oireita ensimmäisestä rokotteesta?
Kuullut että joillekkin hyvinkin rajuja oireita.
Just vein heilan sairaalaan, viime viikon torstaina otettu ensimmäinen Pfizer-piikki ja siitä asti kauheat allergiaoireet ja hengenahdistukset, aurinkoyliherkkyyttä, voimattomuutta jne, lääkkeitä (astma, antihistamiini, kortisoni) menee maksimi määrät eikä siltikään tehoa.
Nyt sentään alkoivat tutkia kun haki yksityiseltä lähetteen suoraan sairaalaan…
 
Ekasta Pfizer-pistoksesta olin normaalia väsyneempi sen päivän ajan, seuraavana päivänä käsivartta jomotti. Tehostepiikki ei oikeastaan tuntunut enää missään. Puolisolla sama saman piikin kanssa ekan pistoksen osalta, mutta tehosterokotuksen jälkeen oli lievää kuumetta seuraavana päivänä, sen jälkeen 4-5 päivää väsynyt ja aivot "jumissa".

Tuttavapiirissäkin kokemukset tämän kaltaisia, myös nimenomaan että tuo tehosteesta toipuminen joillain vienyt viikon.
 
En ole ottanut yhtään rokotetta, vaikka on tarjottu JJ tuoteista asti kaikkia. En ole kuupahtanut vaikka pari oireilua olen käynyt läpi, kuten nyt tukkoinen nenä. Olen kieltäytynyt kun vatsan kanssa on ollut ongelmia enkä ole halunnut tehdä itsestäni sen sairaampaa. Uskon että normaali immuniteetti hoitaa homman. Tosin olen ajatellut ottaa piikin kun olo on alkanut tuntumaan paremmalta. C-vitamiinia otan annoksen edelleenkin. Sinkin olen jättänyt pois aikoja sitten.
 
Kukapa olisi arvannut, että mies ei voi olla raskaana. :p

neg.jpg

Eipä tässä kummoisia oireita kyllä ole ollutkaan. Mitä nyt vähän lievää päänsärkyä ja korvasärkyä jokuseen otteeseen viimeisen kymmenen päivän aikana ja hieman nuhaa.
 
Mulle tulee kai sitten kaksoset

Onko tuo tuoreehko testi vaiko omikronia edeltävä? (Mielenkiintoinen 3x3 ruudukko tuossa tulosnäytön yläpuolella.)

Lisäys: Äh, tiedostonimestähän se selviää - 18.12.2021.
 
Kukapa olisi arvannut, että mies ei voi olla raskaana. :p

Katso liite: 55440

Eipä tässä kummoisia oireita kyllä ole ollutkaan. Mitä nyt vähän lievää päänsärkyä ja korvasärkyä jokuseen otteeseen viimeisen kymmenen päivän aikana ja hieman nuhaa.

Siinä kyllä pitäisi olla kaksi viivaa, jos olisit positiivinen. Et kuitenkaan selvästikään ole invalidi. RTFM ;)

1641543480410.pngDeepBlue koronapikatesti
 
Viimeksi muokattu:
En ole ottanut yhtään rokotetta, vaikka on tarjottu JJ tuoteista asti kaikkia. En ole kuupahtanut vaikka pari oireilua olen käynyt läpi, kuten nyt tukkoinen nenä. Olen kieltäytynyt kun vatsan kanssa on ollut ongelmia enkä ole halunnut tehdä itsestäni sen sairaampaa. Uskon että normaali immuniteetti hoitaa homman. Tosin olen ajatellut ottaa piikin kun olo on alkanut tuntumaan paremmalta. C-vitamiinia otan annoksen edelleenkin. Sinkin olen jättänyt pois aikoja sitten.

Suosittelen sitä piikkiä.
 
Ilmoittauduin tänään koronarykmenttiin. Tähänastiset oireet vastavat lievää lentsua.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top