Kyrätulli
Eversti
Anteeksi moukkamaisuuteni T-M-H. Olen itseni rokotuttanut enkä pidä itseäni mitenkään rokotevastaisena ihmisenä. Kysymys on lapsistani enkä ole saanut käsiini tahi silmiini materiaalia joka riittävän aukottomasti oikeuttaisi minut altistamaan lapseni rokotteelle jonka pidemmän aikavälin vaikutuksista tahi tehosta ei ole mielestäni riittävästi tietoa ja kokemusta. Anteeksi tosiaan, toivottavasti itse jaat lapsillesi faktuaalista, aitoa tietoa ja teet viisaita päätöksiä heidän rokottamisensa suhteen.Jok'ikiselle rokotteita vastustavalle joka vähättelee Covidin vaarallisuutta (tälläkin forumilla teitä löytyy):
Älkää ihmeessä ottako sitä rokotetta mutta siinä vaiheessa kun/jos tuon viruksen saatte niin älkää myöskään menkö anelemaan sairaanhoitoa tai ammattilaisapua. Ellette luota lääketieteeseen ja ammattilaisiin rokotteen kehittämisessä niin kuinka ihmeessä voisitte luottaa heihin sitten taudin hoidossakaan?
Tällä hetkellä leijonanosa sairaala/tehohoitoa vaativista on rokottamattomia ja sairaaloilla on tasan tarkkaan tärkeämpiäkin potilaita hoidettavana kuin teikäläisiä. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään kuinka pitkä teidän oma maallinen vaelluksenne enää on mutta idioottimaisten foliohattuteorioidenne tuputtaminen lapsille ja nuorille joilla ei ole vielä minkäänlaista kompetenssia suodattaa teidän kukkuanne on vähintäänkin edesvastuutonta toimintaa.