Kuntavaalit 2021

Nämä selittelyt on aina toisinaan aika hauskoja :ROFLMAO:

Kopra sanoo Helsingin Sanomille, että osoite on merkitty Ruoveden perussuomalaisille siitä syystä, että yhdistykselle tarkoitettu posti tulisi tiettyyn paikkaan.

Puheenjohtajan mukaan asunnossa asuisi nykyään "radikaali" henkilö, mutta asunnon omistajan mukaan liput ovat olleet ikkunassa jo ennen vuodenvaihdetta, eikä taloa ole vuokrattu Kopran jälkeen kenellekään muulle.
Kyllä nämä natsilippu-ukot ja muut pöhköt pitäisi oikeasti potkaista huit helvettiin, jos meinaa oikeasti saada puolueen yhtään salonkikelpoisemmaksi..
 
Nämä selittelyt on aina toisinaan aika hauskoja :ROFLMAO:

Kopra sanoo Helsingin Sanomille, että osoite on merkitty Ruoveden perussuomalaisille siitä syystä, että yhdistykselle tarkoitettu posti tulisi tiettyyn paikkaan.

Puheenjohtajan mukaan asunnossa asuisi nykyään "radikaali" henkilö, mutta asunnon omistajan mukaan liput ovat olleet ikkunassa jo ennen vuodenvaihdetta, eikä taloa ole vuokrattu Kopran jälkeen kenellekään muulle.

Kämpän ikkunoissa oli Aatun Saksan hakaristilippu ja SS-lippu. Ja Kopra itse tuuttasi näitä juttuja vielä omille sometileilleen. :)

E24GY8vWEAgu-tT.jpg
 
Puolueille toi on vaikea paikka, kun eivät voi mitenkään tutkia ehdokkaiden taustoja. Jos ehdokas valehtelee, niin läpi menee.
 
Nämä selittelyt on aina toisinaan aika hauskoja :ROFLMAO:

Kopra sanoo Helsingin Sanomille, että osoite on merkitty Ruoveden perussuomalaisille siitä syystä, että yhdistykselle tarkoitettu posti tulisi tiettyyn paikkaan.

Puheenjohtajan mukaan asunnossa asuisi nykyään "radikaali" henkilö, mutta asunnon omistajan mukaan liput ovat olleet ikkunassa jo ennen vuodenvaihdetta, eikä taloa ole vuokrattu Kopran jälkeen kenellekään muulle.
voin ilmoittaa osoitteeni, johon voi ohjata puolueelle tulevia lahjoituksia, jos osoitteen puuttuminen on ongelma. Aamiaisetkin käy.

Simpauttaja
 
Olin jo pitkään päättänyt, että äänestän PS. Katsoin vaaliehdokkaita, niin ei keskimäärin vaan 80% 60v setämiehiä vankkoine mielipiteineen. Ei siinä mitään väärää, mutta jotenkin näitä stereotypioita pitäisi ehkä murtaa. Löysin listoilta ja päätin äänestää nuorehkoa naishenkilöä, jolla on referenssit kunnossa ja mielipiteetkin sopivasti sallivia, juuri stereotypiota murtavia ja realistiset/jalat maassa näkemykset itselle tärkeiden asioiden kohdalla.
 
Olin jo pitkään päättänyt, että äänestän PS. Katsoin vaaliehdokkaita, niin ei keskimäärin vaan 80% 60v setämiehiä vankkoine mielipiteineen. Ei siinä mitään väärää, mutta jotenkin näitä stereotypioita pitäisi ehkä murtaa. Löysin listoilta ja päätin äänestää nuorehkoa naishenkilöä, jolla on referenssit kunnossa ja mielipiteetkin sopivasti sallivia, juuri stereotypiota murtavia ja realistiset/jalat maassa näkemykset itselle tärkeiden asioiden kohdalla.

Aion äänestää naista. Henkilöä en ole valinnut ja puolueesta en välitä. Kyllä kossu- sukupolven miesten politiikanteko on nähty.

Simpauttaja
 
Niin,

eikös puolue ole jäsenaktiiviensa summa. Että mihin se valehtelu sitten loppuu.

Simpauttaja
TAMPEREELLA vihreiden kuntavaaliehdokasta tutkitaan paritukseen liittyvästä rikoksesta, kertoo puolueen puheenjohtaja ja sisäministeri Maria Ohisalo Twitterissä.
– Olen järkyttynyt, sillä kyse on ihmisarvoa loukkaavasta toiminnasta. Henkilö on salannut asian puolueelta. Häntä ei olisi asetettu ehdolle, jos asia olisi ollut tiedossa.
 
vaaliehdokkaita, niin ei keskimäärin vaan 80% 60v setämiehiä vankkoine mielipiteineen.
Mulla on jo pitkään ollut tapana olla äänestämättä 60v setämiestä, joka mustassa puvussa vakavalla naamalla lupaa vain kurjuutta... kai nyt ehdokas voisi edes sen verran vaivaa nähdä, että ostaisi uuden puvun sen äitimuorin hautajaisissa käytetyn sijaan...
 
Sitä on Sillanpään Jartsa laittanut puolueen pystyyn


Kristallipuolue... :D

 
Aion äänestää naista. Henkilöä en ole valinnut ja puolueesta en välitä
Tuohan on vähän kun sanoisi päättäneensä äänestää afrikasta tullutta neekeriä (huom sarkasmi). Itse olin ajatellut äänestää sopivaa henkilöä.

Sattui nyt vain olemaan nainen minkä bongasin ja jos joku keksii paremman idean niin saatan jopa pyörtää mielipiteeni vielä.
 
Tuohan on vähän kun sanoisi päättäneensä äänestää afrikasta tullutta neekeriä (huom sarkasmi). Itse olin ajatellut äänestää sopivaa henkilöä.
Turun Varissuolla Afrikasta tullut neekeri äänestää Afrikasta tullutta neekeriä tai itkee ja äänestää :ROFLMAO:

Turun keskusvaalilautakunnan puheenjohtaja Ilkka Sepponen kertoo, että Varissuolla äänestyspaikkana on kirjasto, jonne mennään liikekeskuksen alakerrassa.

– Siinä on ulkomaalaistaustaisia huutelijoita. On vaikea tilanne, jos joku huutaa numeron vaikka somaliksi. Vaalivirkailija ei voi sanoa, mitä hän huutaa. Siihen saattaa liittyä suusanallista uhkailua, mutta emme pysty todentamaan, koska emme ymmärrä kieltä.


Ja tuskin on ainoa paikka missä tuollaista tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Top