Meidän kaupungissa saivat 4 paikkaa lisää valtuustossa eli iso parannus.PS 13,5% vittu mitä paskaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Meidän kaupungissa saivat 4 paikkaa lisää valtuustossa eli iso parannus.PS 13,5% vittu mitä paskaa
Olihan niillä sentään aikoinaan viisi ministeriä.Sinisellä Tulevaisuudella onkin sittenkin tulevaisuus! Peräti neljän kunnallisvaltuutetun voimin!
Johtunee siitä että olen tähän ikään nähnyt useamman populistin nousun ja laskun kun on pitänyt lupauksiaan lunastamaanKuinkas Tuntemattomassa sotilaassa menikään se kohta, jossa Hietanen toteaa jotenkin niin,että "tuon lorun sä osaat vissiin unissaski"?
Tule pois sieltä virheitten ja komukoitten keskeltä, niin voit olla vapaasti oma itsesi.Olen kaappipersu. Ikävä kyllä persuus ei ole järin mairitteleva kunnia arkielämässä.
Olen kaappipersu. Ikävä kyllä persuus ei ole järin mairitteleva kunnia arkielämässä.
Kaarinassa pääsi läpi eräs pöljä persu. Muistaa mainita elävänsä ydinperheessä ja vaaliteesinä MAASSA MAAN TAVALLA
Puuttui jopa se loppuosa; tai maasta pois.Siinäkö oli kaikki mitä edustaa kuntapäättäjänä? Valitettavasti se ei tule piisaamaan, kyllä päättäjänä olemisessa vaatimustaso on hivenen korkeampi.
Todella hyvä asia ja itsekin analysoin kokoomus vs. sdp kamppailun vaalien ykköstaistoksi Tampereella. 26 äänellä kääntyi sosialistien tappioksi!Kuollut rkp:läinen tuomassa kokoomukselle pormestariuden (Anna-Kaisa Ikonen, edellinen pormesteri) Tampeereella demarien (Lauri Lyly, nykyinen pormestari) nenän edestä.
Tampereen uusi pormestari ratkesi vain 26 äänellä: menehtyneen ehdokkaan äänet ratkaisivat kisan ihan loppumetreillä
RKP:n ainoa ehdokas, pitkäaikainen kaupunginvaltuutettu Peter Löfberg kuoli vaalien alla. Hän sai 160 ääntä, jotka menivät vaaliliitossa kokoomukselle.yle.fi
Olen itsekkin hyvin avoimesti perussuomalaisia kannattava. Eipä ole kukaan tullut siitä suutaan soittamaankaan. Olen kuitenkin jo Soinin aikana sitä tehnyt, jolloin puolue oli enemmän huonossa maineessa. Kotimaakunnassa perussuomalaiset lisäsivät monessa kunnassa valtuustopaikkoja kepun menettäessä, joten ei minulla ole syytä nytkään kuoreeni mennä.Tule pois sieltä virheitten ja komukoitten keskeltä, niin voit olla vapaasti oma itsesi.
Kaikki minun tutut tietävät että olen persu, ja n.95% heistä pitää sitä hyvänä juttuna. Ne loput 5% on jotain vitun viherhihhuleita, niiden mielipide evvk.
Siksipä pienet kunnat kuuluukin yhdistää kaupunkeihin joissa jyllää kok+vihreät, kuten vaikka Keski-Suomessa JyväskyläänOlet katsonut eduskuntavaalikannatusta. Kunnista kepu ei aivan heti sula.
Ainakin pääkaupunkiseudulla Kepu on lilliputti. Kuusi paikkaa 262:sta.Olet katsonut eduskuntavaalikannatusta. Kunnista kepu ei aivan heti sula.
Ei ryyppyä, mutta ilmaisen mustekynän sai mukaansa. Ilmeisesti korona ohjeiden takia.Se johtuu siitä ettei vaalit ole lauantaina eikä äänestyspaikoilla tarjota läksiäisryyppyjä äänestämisen jälkeen