Kuntavaalit 2021

Kolme meni ilmeisesti Rääkkylässä puolueen pj, ex-kansanedustaja, poliisi Kari Kulmalan imussa.

Pitäisi nolouden nimissä lakkauttaa.
 
Olen kaappipersu. Ikävä kyllä persuus ei ole järin mairitteleva kunnia arkielämässä.
Tule pois sieltä virheitten ja komukoitten keskeltä, niin voit olla vapaasti oma itsesi.

Kaikki minun tutut tietävät että olen persu, ja n.95% heistä pitää sitä hyvänä juttuna. Ne loput 5% on jotain vitun viherhihhuleita, niiden mielipide evvk.
 
Todellisuushan on se, ettei minkään puolueen aktiivius ole kunnia arkielämässä. Hieman outoina pidetään, persuja toki vivahteikkaammin.

50% zetan veto on kyllä julmettua. Maakuntavaaleissa tulee luultavasti törkeät lukemat.
 
2017 kuntavaaleihin verrattuna perussuomalaiset ovat kuitenkin melko hyvin nostaneet kannatustaan, koko Suomen laajudelta kannatusprosentti oli vuonna 2017 8,8 % tänä vuonna 14,5 %.

Kuntavaaleissa äänestysprosentti muutenkin on paljon alhaisempi mitä vaikka eduskuntavaaleissa. Että kuitenkin perussuomalaiset saivat monta uutta paikkaa valtuustoissa.
 

Hyvä että näistä päästiin.

Oulussa persujen valtuustoryhmä koki todellisen muodonmuutoksen (PS kolmantena kesk ja kok jälkeen), valtaosa on nyt vakavasti otettavaa aikuista työelämässä kyvykkyytensä näyttänyttä ihmistä, mukana pari lääkäriä sekä käytännön vastuullisissa hommissa olevia. Ammatillisen bloggaajan pelastaa kyvyttömyysepäilyltä kantava rooli paikallisen persuilun järjestöaktiivina. Istuvista kansanedustajista Vähämäki on DI ja linjakkaasti asiallisen oloinen.

Olenko sitten tullut jo vanhaksi mutta mielestäni poliittisilta edustajilta pitäisi löytyä CV:stä arkielämän menestyksekästä työkokemusta ja jonkun verran koulutustakin eikä pelkästään jonkin asian vastustamista.

Oulun persujen entisen valtuustoryhmän entinen ryhmänjohtaja, joka loikkasi lennosta kokkareiden leiriin, tippui valtuustosta. Saattaa harmittaa nyt, kun huomaa että olisi päässyt vaikuttamaan tolkkujen ihmisten kanssa vaan sellaista on loikkarin elämä.
 
Viimeksi muokattu:
Kuollut rkp:läinen tuomassa kokoomukselle pormestariuden (Anna-Kaisa Ikonen, edellinen pormesteri) Tampeereella demarien (Lauri Lyly, nykyinen pormestari) nenän edestä.
Todella hyvä asia ja itsekin analysoin kokoomus vs. sdp kamppailun vaalien ykköstaistoksi Tampereella. 26 äänellä kääntyi sosialistien tappioksi!

Tampereen RKP:n ja kokoomuksen vaaliliitto on liki ikiaikainen eli ei ole mistään uudesta asiasta kyse.
 
Tule pois sieltä virheitten ja komukoitten keskeltä, niin voit olla vapaasti oma itsesi.

Kaikki minun tutut tietävät että olen persu, ja n.95% heistä pitää sitä hyvänä juttuna. Ne loput 5% on jotain vitun viherhihhuleita, niiden mielipide evvk.
Olen itsekkin hyvin avoimesti perussuomalaisia kannattava. Eipä ole kukaan tullut siitä suutaan soittamaankaan. Olen kuitenkin jo Soinin aikana sitä tehnyt, jolloin puolue oli enemmän huonossa maineessa. Kotimaakunnassa perussuomalaiset lisäsivät monessa kunnassa valtuustopaikkoja kepun menettäessä, joten ei minulla ole syytä nytkään kuoreeni mennä.
 
Back
Top