Kuntavaalit 2021

Minä en ainakaan halua "EU" rahaa, jos sinä haluat niin laita mulle satanen saat pienen osan takasin ja rikastut. (huumoria, huumoria, ei saa ottaa vakavasti)
Mulle käy ihan tuo "elvytyspakettikin"... pienen exelharjoituksen jälkeen sain tulokseksi jokaiselle suomalaiselle 2,7€ kuussa lisää maksuja seuraavalle 37:lle vuodelle... tietenkin jos ajatellaan että lapsillamme ei ole rahaa edes kahvikupposeen kuukaudessa, niin ei tuo summa varmaan siltikään ole se pahin ongelma silloin..
 
Kuntatasolla ei päätetä EU-politiikasta yhtään mitään, joten miksi tuoda sitä mukaan ellei oleteta että keskiverto äänestäjä on joku peruskoulun keskenjättänyt tampio. Parempiakin aiheita löytyisi, mutta jos muuta ei ole kuin EU ja pakolaisvastaisuus, niin niillä se sitten on kai mentävä kun kannattajat niin haluavat... eivät sitten varmaankaan tahdo kuntaansa edes EU-rahaa erilaisiin hankkeisiin...
Ehkä se pointti ei olekaan siinä, että tiedetään kuntatason "mitäänsanomattomuus" EU-asioissa, mutta halutaan tuoda tuo EU-asia esille eräänlaisena arvokysymyksenä, että tätäkö haluatte siunata kunnallisvaltuustoon.
 
Ehkä se pointti ei olekaan siinä, että tiedetään kuntatason "mitäänsanomattomuus" EU-asioissa, mutta halutaan tuoda tuo EU-asia esille eräänlaisena arvokysymyksenä, että tätäkö haluatte siunata kunnallisvaltuustoon.
Voi olla, mutta minusta se on tyhmää. Ei siellä kunnallisvaltuustossa kauaa kuunnella palopuhetta EU:n elpymisrahastosta kun ollaan päättämässä koulun peruskorjauksesta...
 
Kuntatasolla ei päätetä EU-politiikasta yhtään mitään, joten miksi tuoda sitä mukaan ellei oleteta että keskiverto äänestäjä on joku peruskoulun keskenjättänyt tampio. Parempiakin aiheita löytyisi, mutta jos muuta ei ole kuin EU ja pakolaisvastaisuus, niin niillä se sitten on kai mentävä kun kannattajat niin haluavat... eivät sitten varmaankaan tahdo kuntaansa edes EU-rahaa erilaisiin hankkeisiin...

Sitä en ymmärrä miksi Keskusta kuuntelisi jotain oppositiopuoluetta ja heidän "neuvojaan" hallituksen kaatamisesta? Puolueet varmaan päättävät itse omasta linjastaan eivätkä ala auttamaan toista. Varsinkaan oppositiosta käsin ellei sitten takana ole joku pieni kiima hallituksen kaatumisesta... Meinaatko että PS kuuntelisi Keskustan neuvoja jos olisi hallituksessa ja Keskusta oppositiossa? Niinpä...
Kepun äänestäjillehän se oli suunnattu. Maakuntamalli toimii, jos ne maakunnat ja siten hillotolpat ovat kepun hallussa. Jos kannatus murenee, siellä voivat olla ihan muut puolueet jotka lopulta nauttivat tuloksesta, samalla kun kepu sulatti kannatuksensa vihervasemmistoa tukiessa. Aika selkeäähän tuo on jos jaksaa lukea jutun?
 
Itse äänestän näissä vaaleissa ensimmäistä kertaa RKP:ta. Miksikö? Fiksua porukkaa ja katse terveellä tavalla maailmalle. Suurin osa myös isänmaallista jengiä. Tarjolla myös paljon suomenkielisiä ehdokkaita. Tosin oma ehdokkaani on taustaltaan somaliankielinen.
 
Yksi kriteereistäni on ehdokkaan ikä. Samat vanhat jäärät on olleet jo vuosikausia monilla kunnan tärkeillä paikoilla. Olisi jo aika saada muutosta siihen. Yli neljäkymppistä en siis äänestä.
 
Itselleni iällä ei ole väliä, mutta pikkuhiljaa pitäisi antaa uuden sukupolven tulla valtaan.
 
Yhäkin tuntuu PS:lla menevän iloisesti sekaisin kunta- ja eduskuntavaalit sekä mitä niissä päätetään... Keskustan lähteminen taitaa olla vain H-a:n toive, sillä eivät lähde ennen maakuntia ja niitä taas ei tule ennen loppumetrejä, juuri siitä syystä että Keskusta pysyy väkisin hallituksessa...
Kunhan provosoi poliittisia vastustajiaan. Joku siellä hätäpäissään sitten möläyttää jotain huonosti punnittua. Ja taas sataa persulaariin.
 
Olen tässä miettinyt, että tuleeko persuille JYTKY taikka ei. Itseasiassa en osaa edes arvata. Toisaalta kuntavaalit eivät ole koskaan olleet persujen menestystä. Toisaalta taas korona laittanut monella asiat niin sekaisin, että kaikenlaiset protestiäänet ja kiukku saattaa motivoida äänestämään persuja. Siis nukkuvissa.
 
Saattaa sataa Anon päälle paskaa. Vaikka vähän veetuttaiski kun on saanu rumbaa omista möläytyksistään, niin tällaisessa tilanteessa on turha haastaa puheenjohtajaa joka on edelleen nostanut poppoon kannatusta. Suattaapi vielä mono heilahtaa. Ano on ilmeisesti huomannut olevansa niin heikossa tilanteessa, että epätoivoisesti yrittää ratsastaa propellipäitten kannatuksella.
 
Vaikka olen suomenruotsalainen (inhoan tuota "titteliä", pidän itseäni suomalaisena jolla äidinkieli ruotsi) niin RKP on vihoviimeinen puolue mitä äänestäisin. No ehkä Virheät on vielä pahempi.
Itse päädyin rkp:een lähinnä poissulkemistekniikalla (vähiten paska vaihtoehto). Toki paikallisia eroja on. RKP on erilainen Helsingissä kuin vaikkapa Larsmossa
 
Eli Turtiainen valmistaa vaippoja...

Haki ja sai valtiontukea koronan takia. Nyt se sitten onkin huijausta, mutta rahat kelpasivat.. on se hiano ihminen..
 
Tekisi mieli kirjoittaa, että kuinka (t...ä) voikaan olla...

Pohjalaispoliisi Piia Kattelus-Kilpeläinen ryhtyi myymään sinimustia vaatteita – kohautti aiemmin lapuanliikkeeseen viittaavassa somekuvassa​

Seinäjokelainen kuntavaltuutettu Piia Kattelus-Kilpeläinen kiistää yhteyden politiikan ja vaatebisneksen välillä.

 
Tekisi mieli kirjoittaa, että kuinka (t...ä) voikaan olla...

Pohjalaispoliisi Piia Kattelus-Kilpeläinen ryhtyi myymään sinimustia vaatteita – kohautti aiemmin lapuanliikkeeseen viittaavassa somekuvassa​

Seinäjokelainen kuntavaltuutettu Piia Kattelus-Kilpeläinen kiistää yhteyden politiikan ja vaatebisneksen välillä.


Juurihan perustettiin se persuista lähteneiden sinimusta liike, ehkä rouva sopisi paremmin siihen porukkaan.

"...kiistää yhteyden politiikan ja vaatebisneksen välillä." Harvinaisen typerää valehtelua, tuotteet on nimetty Vihtori Kosolan mukaan, kyllä se poliittista on.
 
Juurihan perustettiin se persuista lähteneiden sinimusta liike, ehkä rouva sopisi paremmin siihen porukkaan.

"...kiistää yhteyden politiikan ja vaatebisneksen välillä." Harvinaisen typerää valehtelua, tuotteet on nimetty Vihtori Kosolan mukaan, kyllä se poliittista on.
Niinpä :facepalm: kuitenkin poliisi..
 
Back
Top