Kyllä minä mieleni niin pahotin...

Eli monelta foorumilta tuttu "vitutus-ketju". Tänne voi purkaa pahaa mieltään milloin mistäkin asiasta.

Kyllä minä mieleni niin pahoitin, kun vuonna miekka ja kilpi joku oli päästänyt poroverkkoaidan lahoamaan maahan ja minä raivaussahani ajoin siihen hellekelissä niin, ettei ilman hohtimia irronnut.

Eikä sekään mieltäni parantanut, kun samainen joku oli jättänyt myös piikkilankansa heitteille, ja minä-parka ajoin juuri teroittamani moottorisahan terän siihen.

baikal

Ylipäällikkö
Mod
Lahjoittaja
Kokoa itsesi hyvä mies. Mitä elämä olisi ilman vastoinkäymisiä? Muista suomalainen sisu, suo, kuokka ja Jussi, Raatteen tie ja Summa.
D.

baikal kirjoitti:
Kokoa itsesi hyvä mies. Mitä elämä olisi ilman vastoinkäymisiä? Muista suomalainen sisu, suo, kuokka ja Jussi, Raatteen tie ja Summa.
D.
:a-cool: Tolvajärveä, Ängläjärveä ja Ilomantsia unohtamatta ..Kuhmossa ja Sallan suunnalla oli kans jotain Vastoin Käymisiä.. Uhma taisi olla kovempi motivaatiotekijä kuin sisu, että se mielensäpahoittajakin voi uhmata kohtaloaan ja sisukkaasti sinnitellen tapella vastaan :a-rolleyes: Mutta näihinkin onnistumisiin tarvitaan mielensä pahoittamisesta aiheutuneita mallisuorituksia.

Mosuri

Alokas
BAN
Ai kun on makoisa aihe. Odotan pitkiä vuodatuksia foorumimme loukkaantujilta jotka ovat kehittäneet tästä alasta jo koti- tai ehkä jopa pienteollisuutta.

Valkoisena keski-ikäistyvänä heteromiehenä minulla ei ole oikeutta loukkaantumisen tematiikkaan. Sen sijaan jos joku ns. suojeltuun vähemmistöön kuuluva kokee loukkaantumisen tuntee esim. siitä, että esittelen tilastoja niin kaltaiseni ihmishirviö pitää vähintään vangita. Myös kuohitseminen ja lasten huostaanottaminen voisi tulla kyseeseen, mutta sitä täytyy odottaa vielä muutama vuosi.

pstsika

Haukka
Lahjoittaja
Paras lääke vitutuksen hoitoon on juttelu jonkun tutun ihmisen kanssa. Itsekin harrastan terapeuttista yksinpuhelua peilin edessä.

Last edited by a moderator: