Kyllä minä mieleni niin pahotin...

EK

Respected Leader
Eli monelta foorumilta tuttu "vitutus-ketju". Tänne voi purkaa pahaa mieltään milloin mistäkin asiasta.

Kyllä minä mieleni niin pahoitin, kun vuonna miekka ja kilpi joku oli päästänyt poroverkkoaidan lahoamaan maahan ja minä raivaussahani ajoin siihen hellekelissä niin, ettei ilman hohtimia irronnut.

Eikä sekään mieltäni parantanut, kun samainen joku oli jättänyt myös piikkilankansa heitteille, ja minä-parka ajoin juuri teroittamani moottorisahan terän siihen.
 
Kokoa itsesi hyvä mies. Mitä elämä olisi ilman vastoinkäymisiä? Muista suomalainen sisu, suo, kuokka ja Jussi, Raatteen tie ja Summa.
D.
 
baikal kirjoitti:
Kokoa itsesi hyvä mies. Mitä elämä olisi ilman vastoinkäymisiä? Muista suomalainen sisu, suo, kuokka ja Jussi, Raatteen tie ja Summa.
D.
:a-cool: Tolvajärveä, Ängläjärveä ja Ilomantsia unohtamatta ..Kuhmossa ja Sallan suunnalla oli kans jotain Vastoin Käymisiä.. Uhma taisi olla kovempi motivaatiotekijä kuin sisu, että se mielensäpahoittajakin voi uhmata kohtaloaan ja sisukkaasti sinnitellen tapella vastaan :a-rolleyes: Mutta näihinkin onnistumisiin tarvitaan mielensä pahoittamisesta aiheutuneita mallisuorituksia.
 
Ai kun on makoisa aihe. Odotan pitkiä vuodatuksia foorumimme loukkaantujilta jotka ovat kehittäneet tästä alasta jo koti- tai ehkä jopa pienteollisuutta.

Valkoisena keski-ikäistyvänä heteromiehenä minulla ei ole oikeutta loukkaantumisen tematiikkaan. Sen sijaan jos joku ns. suojeltuun vähemmistöön kuuluva kokee loukkaantumisen tuntee esim. siitä, että esittelen tilastoja niin kaltaiseni ihmishirviö pitää vähintään vangita. Myös kuohitseminen ja lasten huostaanottaminen voisi tulla kyseeseen, mutta sitä täytyy odottaa vielä muutama vuosi.
 
Paras lääke vitutuksen hoitoon on juttelu jonkun tutun ihmisen kanssa. Itsekin harrastan terapeuttista yksinpuhelua peilin edessä.

 
Last edited by a moderator:
Perkele!
Nyt kyllä pahoitin mieleni ja syvästi. Itselleni ei tosin ole sattunut mitään, mutta toisten puolesta harmittaa.
Jos ei kasvavalla nuorella ole muuten tarpeeksi hankalaa ja ankeaa (ja tässä tapauksessa kyllä on), niin se sitten ehdoin tahdoin hankkiutuu sellaiseen jamaan, että paluu ns. normaaliin elämään on käytännössä mahdotonta.
Eikä kyse ole mistään peruuttamattomasta rikoksesta tai yleisestä rötöstelystä tai päihteistä tai huonosta koulumenestyksestä vaan ihan toisenlaisesta tavasta sulkea itseltään peruuttamattomasti n. 90% ovista, jotka n. 15-vuotiaalla ovat auki.
Ja on varmasti tuettu ja autettu ja jopa hoivattu, mutta kun päättää itse toisin, niin sitten ei.
 
Perkele!
Nyt kyllä pahoitin mieleni ja syvästi. Itselleni ei tosin ole sattunut mitään, mutta toisten puolesta harmittaa.
Jos ei kasvavalla nuorella ole muuten tarpeeksi hankalaa ja ankeaa (ja tässä tapauksessa kyllä on), niin se sitten ehdoin tahdoin hankkiutuu sellaiseen jamaan, että paluu ns. normaaliin elämään on käytännössä mahdotonta.
Eikä kyse ole mistään peruuttamattomasta rikoksesta tai yleisestä rötöstelystä tai päihteistä tai huonosta koulumenestyksestä vaan ihan toisenlaisesta tavasta sulkea itseltään peruuttamattomasti n. 90% ovista, jotka n. 15-vuotiaalla ovat auki.
Ja on varmasti tuettu ja autettu ja jopa hoivattu, mutta kun päättää itse toisin, niin sitten ei.

Ikävä kyllä tuttua kauraa. Vastataan runollisella ”tintillä” taivutetulla tekstillä tuohon.

Toisen puolesta elämää elämään ei kykene kenkään, vain Hyvän Polun suuntaa osoittaa voi - ja toivoa, että ajoissa älyn kello soi.

Jos työurallan onnistuu pelastamaan yhdenkin lankeemuksen tieltä, on varmasti palkkansa ansainnut. Kaikkia ei voi pelastaa, koska he eivät sitä halua. Elämä on ja sen marginaalin kanssa työtä tehdessä kuvaamasi asiat ovat varsin yleisiä. Siitä huolimatta kannattaa yrittää. Ja yrittää uudelleen niin kauan kuin kontaktipintaa on.
 
Ja kyllä nyt voi ihmistä taas niin vituttaa!
Mun rakas ferrarin-punainen V70 halusi aamulla kertoa, että moottorijärjestelmä vaatii huollon sekä hiukkasuodatinkin olisi täynnä:mad:
En vieläkään ymmärrä, että minkä takia mun pitää osallistua maailmanpelastamiseen omalta osaltani kaikenmaailman hiukkassuodattimilla? Vaikka prkl en mitään jätöstä tekis, niin ei auta kun pienet kiinalaiset ja intialaiset ajelee kaikenmaailman 70-luvun teknologiaan perustuvilla kotteroilla viaton hymy huulillaan:mad:
 
Ja kyllä nyt voi ihmistä taas niin vituttaa!
Mun rakas ferrarin-punainen V70 halusi aamulla kertoa, että moottorijärjestelmä vaatii huollon sekä hiukkasuodatinkin olisi täynnä:mad:
En vieläkään ymmärrä, että minkä takia mun pitää osallistua maailmanpelastamiseen omalta osaltani kaikenmaailman hiukkassuodattimilla? Vaikka prkl en mitään jätöstä tekis, niin ei auta kun pienet kiinalaiset ja intialaiset ajelee kaikenmaailman 70-luvun teknologiaan perustuvilla kotteroilla viaton hymy huulillaan:mad:

Mitä kiinalaiset ja intialaiset tässä tekevät? Ei hiukkaset mikään globaali ongelma ole vaan omia ja naapurin keuhkoja ne rassaavat. Vaikutus joitakin satoja metrejä liikenneväylistä.

Tietysti jos vängällä haluat loppusijoittaa mikroskooppiset hiukkaset lastesi keuhkoihin, niin sittenhän ne hiukkaspöntöt ovat turhakkeita.

Kiinalaiset ja intialaiset tietty saavat vielä enemmän hiukkasia omista ropposistaan, mutta minulle ihan evvk.
 
Mitä kiinalaiset ja intialaiset tässä tekevät? Ei hiukkaset mikään globaali ongelma ole vaan omia ja naapurin keuhkoja ne rassaavat. Vaikutus joitakin satoja metrejä liikenneväylistä.

Tietysti jos vängällä haluat loppusijoittaa mikroskooppiset hiukkaset lastesi keuhkoihin, niin sittenhän ne hiukkaspöntöt ovat turhakkeita.

Kiinalaiset ja intialaiset tietty saavat vielä enemmän hiukkasia omista ropposistaan, mutta minulle ihan evvk.

Ei ne mun hiukkaset riitä tappamaan vielä :D Niin kauan kun naapurin isäntä jyrrää vanhoilla traktoreillaan siinä pellolla, niin niistä riittää hiukkasia monta kerta enemmän ;) Tai mun pihasaunan lämmittäminen, sehän se vasta onkin kuolemaksi, hiukkasia pölisee koko kylälle :D
 
Saatana!

Kaivoin tänään montun, koska vielä ei ole routaa. Tarkemmin määrittelemättömässä lähitulevaisuudessa laitan sinne koirani ja täytän kuopan. Ehkä nousuviikolla, ehkä kuukauden päästä, ehkä keväällä. Eipä tiedä, koska "kas vain, sanoi kasvain ja kasvoi vain". Onneksi sillä ei vissiin vielä ole kipuja
 
Saatana!

Kaivoin tänään montun, koska vielä ei ole routaa. Tarkemmin määrittelemättömässä lähitulevaisuudessa laitan sinne koirani ja täytän kuopan. Ehkä nousuviikolla, ehkä kuukauden päästä, ehkä keväällä. Eipä tiedä, koska "kas vain, sanoi kasvain ja kasvoi vain". Onneksi sillä ei vissiin vielä ole kipuja

Vanhakin koira? Koska minä olen epävirallinen pessimismin piirimestari, sanoisin että koska olet noinkin suunnitelmallisesti toiminut ja vallan haudan kaivanut sulanmaan aikana. Näyttääpi universumi sulle keskisormea ja koira porskuttaa kasvaimineen päivineen vielä pitkään ja hartaasti.
 
Roudasta tulikin mieleen. Mun tarttis mennä tekee talviaitauksia, upottaa muutamalla napakalla lekan heilautuksella tolpat sulaan maahan. Koska mä olen mä, odotan että jankkosavi on viiteenmetriin umpiroudassa ja voin aloittaa perinteisen performanssini piikkauskoneen ja saatanallisen raivon parissa.
 
Nyt lähtee japsikuljin paalaimeen,auto toimii hyvin, mutta kun yksi päästöarvoista on päin sitä itteensä,eikä vikaa löydy,vaihdoin kasan osia,vaihdoin alipaineletkuihin uudet klemmarit,kaikenmaailman saatanan boksia ja anturia on konehuone täynnä ja jokaisessa voi olla se vika.. katselin tuossa jo kahta -60 luvun kulkupeliä,sellainen tulee taas.
 
Vittu.
Vesijohto jäässä jostain. Reilu 800 m linjaa ja neljä kaivoa.
Vittu.
 
Ja puolivälissä olevan pumppuaseman pakkasvahti oli simahtanut ja pumppu tietenkin jäätyessään haljennut.

Jos vanha varapumppu sopi ja toimii, maksaa kolmisenkymppiä kun uusii pakkasvahdin, mutta pumppu on pian puolitoista tonnia.
 
Ja puolivälissä olevan pumppuaseman pakkasvahti oli simahtanut ja pumppu tietenkin jäätyessään haljennut.

Jos vanha varapumppu sopi ja toimii, maksaa kolmisenkymppiä kun uusii pakkasvahdin, mutta pumppu on pian puolitoista tonnia.

Kyllä nyt kovalla kädellä koetellaan. Mutta onneksi lauhtuu niin ei vituta niin paljoa pakksessa tapella.
 
Kyllä nyt kovalla kädellä koetellaan. Mutta onneksi lauhtuu niin ei vituta niin paljoa pakksessa tapella.
-13 oli äsken, mutta varapumppu pelittää ja nyt vieressä hönkii öljytäytteinen lämmitin ja uusi pakkasvahti. Jos ei huomenna olisi töitä, niin Leijona ärjähtäisi.

Mutta näitä sattuu. Nyt onneksi pääsi autolla kopin viereen. Kaivolle pitäisi mennä mutkan kautta traktorilla ja SE kaivo on aika vankasti peitelty ja tilkitty.
 
Back
Top