Kyllä minä mieleni niin pahotin...

Ternimaito loppui Hakaniemen hallista! :mad:
Mistä sitä saa Katajanokalla?

Näistä uusista potuista en saanut selkoa viimeksi, kun makuaisti vielä takkuilee, mies keitti, jätti harjamattakin, keitinvesi oli aika tumma mullasta, huuhdoin ne jälkeenpäin, ja mielestäni aika mauttomat olivat. Ja vetiset.
Säästin ne kuitenkin, laitoin jääkaappiin, seuraavana päivänä paistoin ne pannulla sipulin kanssa - se oli vasta herkku! Meni hyvin kraavilohen kanssa. Sopisi mille vaan. huom.potut eivät saa ruskistua liika ja sipulin pitää olla makea sipuli.
Päälle laitan mustapippuria myllystä.

Ternistä en tiedä mistä saa. Ehkä
Jos kysyy heikkilän juustolalta, löytyy fb:stä ja pyörii helsingin rekoissa. Vuohenmaitoa saa katajanokalta jos laitan miehen matkaan
 
VMP! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! TAPAN, SAATANA!
 
Ero, 7,5vuotta meni siinä... Ehkä parempi näin, mutta tuo vitutuksen määrä. Ehkä toisaalta myös helpotus, aika näyttänee.
 
Lohduta itseäsi ajatuksella että todennäköisesti joku kollegasi purkautuu sinusta parhaillaan samalla tavalla Suoli24:ssä tai twatterissa:).
Voin kuvitella:
"Siis mä menin sille EK:lle sanomaan, että en ole jaksanut lukea sitä sinun lähettämääsi viestiä, joten kerro minulle mitä minun pitää tehdä. JA SITTEN SE TEKI SEN! MIKÄ SIKA!"
tai
"määsiisentajunnumitäseselaintaikirjanmerkkitarkottaajotenseEKsittentekikirjanmerkitmunselaimeenniillesivuillejoitamäenitenkäytän. ALAS FALLOSKRATIA!"
tai jopa
"Voitteks kuvitella, että mun tietokone oli rikki ja mä käskin EK:ta vaihtaan mulle heti uuden koneen ja se tuli ja laittoi näytön virtajohdon seinään! MANSPLAINING! MUT ON HENKISESTI RAISKATTU!"

Ja kaikki valitettavasti todellisia sattumuksia pelkästään tiistailta. Ja tuo keskimmäinen oikeasti sekä puhuu että kirjoittaa tuolla tavalla. Keskiviikkona homma sitten perkelöityi vielä tuostakin.
 
Kuulostaa alanvaihdolta ;)
No joo. Pitkät vapaat vain houkuttaa kun lapset on vielä pieniä. Eikä näillä tuntimäärillä ja tehtäväkohtaisilla lisillä palkkakaan ole heikko. Jos vain saisi tehdä ilman muita aikuisia, niin tämä homma olisi huomattavasti helpompaa kestää.
 
Tämä ihan hullua, Suomessa loppui puu vai mitä pissat kiehuu arkitehtien päissä!?

Metropysäkki Kuusisaari. Rautaiset penkit, kylmät, ja epämukavat. Penkit tehty sellaisesta tosi pahalta tuntuvasta verkosta. Mieleeni tuli joku vankila tai muu kidutuskammio.
Olkoon vaikka mitä moderniin pyrkimys, mutta järkeä hei, luulisi että puiset penkit ovat vasta moderneja ja luksusta tässä muvisessa silikoini maailmassa.
Ja nyt ei voi istahtakaan kohta mihinkään, mulla alkaa tuntua heti rakossa jos istun kylmän päälle. Penkit ei ole tehty istumista varten! Ääliöt. Sanat loppuu..
 
@Maidan Taitettava istuinalusta, mahtuu isompaan taskuun.

6052_gra.jpg
 
Tämä ihan hullua, Suomessa loppui puu vai mitä pissat kiehuu arkitehtien päissä!?

Metropysäkki Kuusisaari. Rautaiset penkit, kylmät, ja epämukavat. Penkit tehty sellaisesta tosi pahalta tuntuvasta verkosta. Mieleeni tuli joku vankila tai muu kidutuskammio.
Olkoon vaikka mitä moderniin pyrkimys, mutta järkeä hei, luulisi että puiset penkit ovat vasta moderneja ja luksusta tässä muvisessa silikoini maailmassa.
Ja nyt ei voi istahtakaan kohta mihinkään, mulla alkaa tuntua heti rakossa jos istun kylmän päälle. Penkit ei ole tehty istumista varten! Ääliöt. Sanat loppuu..
Noiden nimi taitaa olla "ilkivallan kestävät penkki", kestää ilkivaltaa, mutta ei voi istua:unsure:
 
Vielä parempi, sopii kuljettaa rullalla. :)

Katso liite: 31986

@Maidan Taitettava istuinalusta, mahtuu isompaan taskuun.

6052_gra.jpg
Älkää luulko minut niin avuttomaksi. Meikä on hankkinut jo ajat sitten tähän tarkoituksen oikeasta suomalaisesta villahuovasta pefletin, uutena kirpparilta, kauniin, kahden värin yhdistelmä, jossa on jopa lenkki! (Värit en kerro)

Kahvaan pujotan käden nyt aina, jotta varmasti tulisi mukaan jos bussi ilmestyy äkkiä, kerran nimittäin unohdin, ja harmitti todella. Jopa palasin varta vasten toivoen ettei kuka vienyt, ja voi sitä iloa, kun näin kaukana tutun värin siellä penkillä. Oli hyvä turi, Suomessa tämä on vielä mahdollista.
Arvakaa kuinka paljon kateellisia katseita keränyt talvisin pysäkillä, kun ihmiset seisoo viimeisillä voimillä, koska rautaiset penkit ovat jääkylmät :) kehuja miten kaunis pefletini.

Retkialustoja unohtelin liian tiheän. Mutta tälläisen villahuovaisen LENKILLA suosittelisin kaikille.

Kesällä pärjänyt ilman, mutta ei Kuusisaaren metrolaiturilla.
 
Back
Top