Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Olisit vaan lyönyt kaupat lukkoon. Nykynuorison suosima orkesteri JVG tiivistää asian hyvin:Lainasin autoa pari viikkoa sitten. Ensimmäisen kerran elämässäni lainasin autoani. Eilen olin vahinkotarkastajan luona. Rakas palvelijani lunastettiin.
Menin tänään siniseen bussiin. Bussiin. Jos ette tiedä, mikä se on, se on sellainen pitkä laitos, jossa on peräkkäin penkkejä ja sitä ajaa joku, joka ei osaa suomea. Periaatteessa se oli mukavaa, kun matka kesti ja bussi kiersi kaikkien lähiöiden kaikki polut etsien ajokortittomia mummoja ja muuta proletaariväkeä. Rentouduin niin, että torkuin pysäkkini ohi. Liukastelin autoliikkeeseen. Teki mieleni ostaa samantien johtotähti kaikilla maailman teillä. Kerranhan sitä eletään.
Palasin vielä kotiin bussilla tekemään laskelmia. Takanani puhuttiin jotain slaavikieltä, vieressäni aasialaista kieltä ja bussin perällä kuului kähärämsähäräm. En tiedä, mitä kieltä se oli. Alkoi kaduttaa, etten tehnyt kauppoja heti, mutta halusin laskeskella käyttömaksuja ja kulutusta sun muuta vielä netistä parille eri mallile. Sitten bussi pysähtyi.
Olin mennyt väärään bussiin ja olin Itäkeskuksessa.
Lainasin autoa pari viikkoa sitten. Ensimmäisen kerran elämässäni lainasin autoani. Eilen olin vahinkotarkastajan luona. Rakas palvelijani lunastettiin.
Menin tänään siniseen bussiin. Bussiin. Jos ette tiedä, mikä se on, se on sellainen pitkä laitos, jossa on peräkkäin penkkejä ja sitä ajaa joku, joka ei osaa suomea. Periaatteessa se oli mukavaa, kun matka kesti ja bussi kiersi kaikkien lähiöiden kaikki polut etsien ajokortittomia mummoja ja muuta proletaariväkeä. Rentouduin niin, että torkuin pysäkkini ohi. Liukastelin autoliikkeeseen. Teki mieleni ostaa samantien johtotähti kaikilla maailman teillä. Kerranhan sitä eletään.
Palasin vielä kotiin bussilla tekemään laskelmia. Takanani puhuttiin jotain slaavikieltä, vieressäni aasialaista kieltä ja bussin perällä kuului kähärämsähäräm. En tiedä, mitä kieltä se oli. Alkoi kaduttaa, etten tehnyt kauppoja heti, mutta halusin laskeskella käyttömaksuja ja kulutusta sun muuta vielä netistä parille eri mallile. Sitten bussi pysähtyi.
Vielä täysissä ruumiin ja sielun voimissa ollessaan appiukko sanoi aina "Ei housut lainassa parane. Jos ei niitä revitä, niin sitten niihin paskotaan."Lainasin autoa pari viikkoa sitten. Ensimmäisen kerran elämässäni lainasin autoani. Eilen olin vahinkotarkastajan luona. Rakas palvelijani lunastettiin.
Kyllä Postiin sai luottaa aina tuonne vuosituhannen vaihteeseen asti. Joskus Itella-sekoilun alettua siellä on palveluiden tärkeysjärjestys muuttunut ihan uusiksi.Kekkosen aikaan sentään saattoi luottaa aina VRhin ja Postiin.
Poliisin tulo helsingissä... Aloin jo miettimään, onko siellä edes sellaista käsitettä, kuin poliisi.
Olisinpa ymmärtänyt ilmoittaa karkkivarkaudesta!Ai useinhan maakuntien miehet on sitä mieltä, että helsingissä on poliiseja kuin meren mutaa ja ne ehtivät selvittelemään karkkivarkauksia muutamassa minuutissa.
Mulle sama vaikka tekis kymmenen sotea ja ulkoistais koko paskan kongoon. Huonommaksi tää ei ainakaan voi mennä.
Välillä vituttaa hameväki.
Pitäis alkaa syömää kasviksia ja yritetty saada jo vegaaniksikin. Armeijasta ei ymmärretä ja valitetaan että harjoittukset on turhia ja miksi ei vain voi vaikka alkaa pankkialalle tai muuhun konttorirotta virkaan.
Sotilas on aina sotilas ja liha on vain pirun hyvää. Saatana
Tänään voisi vetäistä, mutta kirjoittelen mielummin lyhyitä, sisällöttömiä viestejä mp.nettiin.
Onko järkeä, kysyn vaan.