Kyllä minä mieleni niin pahotin...

Avioero ja yt-potkut heti perään.
Heck... been there done that... F**k että oli vaikeata aikaa. Pari neuvoa omien virheiden opettamana...

Nyt on aika rypeä... ja tee se kunnolla. Nettifoorumien "tsempiä", I´m with you bro" tms.- jutut jätät pois ja pieni somepaasto on paikallaan. Dokaat viikon (toisenkin jos pumppu kestää).

Älä tee sitä virhettä että lähdet radalle ja kuittaat ekan vastaan tulevan pirkon kämpille. Ei niin. Laastarit ei koskaan toimi! Sä rakastit joskus sitä ekaa pirkkoa mutta se että lähet saman kaltaisen mukaan ei vaan tee sulle hyvää. Se eka pirkko on nyt vaan menneisyyttä. Vaikea tajuta mutta niin se vain on... Ja tossa pakko sanoa taas että "been there done that" mokailua. Joskus myöhemmin tulee se kivempi pirkko jonka kanssa... jotain... Tarinalle ei ole vielä saatu jatkoa...
 
Kiitos veljet kaikista näistä tsempeistä.

Pientä updatea : Eteenpäin on viime kuukausina menty ja naisasiat on taas kauheen jänniä, ku poikasena konsanaan. Ei tiedä mihinkä tässä vielä joutuukaan.. Työkuviotkin on järjestymään päin.
Ehkä se elämä sittenkin kantaa kun pitää mielen kirkkaana ja hymyn huulilla.
 
Miestä koetellaan. Mutta muista, että valo on siellä tunnelin päässä..

Joo. Se on juna.

Kiitos veljet kaikista näistä tsempeistä.

Pientä updatea : Eteenpäin on viime kuukausina menty...

Ehkä se elämä sittenkin kantaa kun pitää mielen kirkkaana ja hymyn huulilla.

Eteenpäin pääsee eteenpäin menemällä.

Usein asiat järjestyvät sillä että niitä järjestää.

Mieli pysyy kirkkaampana kun polttaa stressihormoneja pois jollain fyysisellä tavalla.

Kaikkea hyvää kaikkeen!
 
  • Tykkää
Reactions: VLF
Kiitos veljet kaikista näistä tsempeistä.

Pientä updatea : Eteenpäin on viime kuukausina menty ja naisasiat on taas kauheen jänniä, ku poikasena konsanaan. Ei tiedä mihinkä tässä vielä joutuukaan.. Työkuviotkin on järjestymään päin.
Ehkä se elämä sittenkin kantaa kun pitää mielen kirkkaana ja hymyn huulilla.
Paskat. Aina tulee jotain. Ei vieläkään menny niinku piti. Umpikujia.
Jos tässä on jotain oppinut, niin sen että jos sulla on elämässä seitsemän oikein, niin kannattaa muistaa että siitä on helvetin lyhyt matka kahdeksaan väärään. Kannattaa arvostaa niitä oman elämän hyviä juttuja ennenku ne menettää. Mun stoori on just semmonen. Luulin että pitää olla ihan idiootti että voi asiat menee näin. Olo on ku Rytsölällä konsanaan. Oli kovaa duunia, onnistumisia vaan tuli. Oli tietty paljon hyvää tuuriaki. Pääsi vähän maistamaan makiaa ja sit kaikki vaan meni. Häpeä on yks pahimmista asioista mitä tässä on. Ei ole kauppareissua etteikö joku tulis sanomaan että kuulin mitä kävi. Silloin tekis mieli hävitä maan alle. "Ai teil ei enää käykkään siivooja" -juu ei käy. Makaronilaatikko käy jos jauheliha on tarjouksessa...
Mutta mä tiedän nyt miten juttuja tehdään ja mitkä on niitä tärkeitä asioita. Oon päättänyt ottaa uuden alun. Teen kaiken jossain muualla ja vielä paremmin. Kaikkea ei enää tarvii olla, eikä kaikkee ei tarvii osata. Back to the basics. Eikä sillä ei oo paskaakaan väliä onko se shamppanjaa vai kuohuviiniä. Ei niitä kukaan laske.
 
1. Kannattaa arvostaa niitä oman elämän hyviä juttuja...

2. Oli kovaa duunia, onnistumisia vaan tuli. Oli tietty paljon hyvää tuuriaki. Pääsi vähän maistamaan makiaa ja sit kaikki vaan meni.

3. Häpeä on yks pahimmista asioista mitä tässä on.

4. Mutta mä tiedän nyt miten juttuja tehdään ja mitkä on niitä tärkeitä asioita. Oon päättänyt ottaa uuden alun. Teen kaiken jossain muualla ja vielä paremmin.

5. Kaikkea ei enää tarvii olla, eikä kaikkee ei tarvii osata. Back to the basics.

1. Ehdottomasti.

Keskimäärin elämä on täällä ihan mielettömän hyvää silloinkin kun se menee ihan päin persettä. Pitää vain osata irrottaa katse siitä perseestä. Ja se voi vaatia aika paljon.

2. Hyvin harvoin kaikki vain menee. Lähes aina ihminen töppää jossain ja jotenkin tavalla jota ei ole kivaa myöntää itselleen.

Mutta jos siihen oman osuuden huomaamiseen ja myöntämiseen asti pääsee, niin ihmisestä voi tulla aika vahva ja oppimiskykyinen.

3. Paras määritelmä häpeästä on tämä: Häpeä on hyväksyvän vastavuoroisuuden puuttumista.

Huomionarvoista tuossa määritelmässä on se, että se määrittelee häpeän ympäristön toiminnan puutteeksi, ei häpeää kokevan ihmisen ominaisuudeksi tai toiminnaksi.

Siitä voi tulla häpeän kohteen omaa toimintaa lähinnä vain siten että sisäistää muiden toiminnasta puuttuvan elementin omaan minäkuvaansa ja ylläpitää sitä siellä. Parempi on kuitenkin heittää se roskikseen ja elää elämää sellaisten ihmisten kanssa, joille itse ihminen on tärkeä, ei menestys tai sen puute, ei menestyksen tunnusmerkit tai niiden poissaolo.

4. Jos on rehellinen ja itselleen uskollinen, niin onnistuu silloinkin kun kaikki menee päin seinää.

5. Perusta on ponnistamiseen sopiva paikka.

Ton kirjoittamasi perusteella heitän kirjasuosituksen. Dilbertin kirjoittajalta, joka on yksi aikamme parhaita sosiaalipsykologeja.

 
PITÄISIKÖ JOULUPUKIN OLLA SUKUPUOLINEUTRAALI?
24.12.2018 14:17
Sukupuolineutraalius on nykyään kova sana. Lentoemännät ovat nykyään matkustamohenkilökuntaa ja palomiehistä suunnitellaan palohenkilöitä. Myös joulupukki on nyt joutunut poliittisen korrektiuden ja tasa-arvokysymysten keskiöön; neljäsosa ihmisistä on sitä mieltä, että pukki voitaisiin brändätä uudelleen joko naiseksi tai sukupuolineutraaliksi...







Seiska

Seksismiä poistetaan kielestä. Enää ei saa ilotytötellä. Menneen talven lumia.

Mutta jos Luoja suo, suojalumesta voi vielä luoda sukupuolineutraalin lumiukon. Täytyy vain tökätä porkkana oikeaan paikkaan. Nenäksi. Ja pyykkipoika... eli pidin nokan nokkaan.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000006377119.html
 
Ei vittu Saatana!

Ihmiset valittaa, että on liikaa töitä ja sitten ne samat ihmiset organisoi "salainen ystävä"-arpajaiset, joissa jokaiselle arvottiin salainen ystävä tällä viikolla muistettavaksi, kuin myös käänsivät aika isot ja painavat arkistokaapit (4 kpl) ympäri, että niistä saatiin kahvihuoneeseen yhtenäinen "seinä" johon on kiinnitetty punaisia paperisydämiä, joihin kollegat saavat kirjoittaa toisilleen "kivoja viestejä". Sitten ystävänpäivänä ne sydämet pitäisi laittaa kaulaan ja kerätä niihin haleja.

Vittu mie olen yli 40-vuotias, en noin 4-vuotias!

Kun näin tuon, kirosin kovalla äänellä noin kymmenen kertaa ja kävelin ovet paukkuen omaan luokkaani. Ei vittu, kun meinaa katketa verisuoni vieläkin päästä, kun tuota miettii.

 
Ihmiset valittaa, että on liikaa töitä ja sitten ne samat ihmiset organisoi "salainen ystävä"-arpajaiset, joissa jokaiselle arvottiin salainen ystävä tällä viikolla muistettavaksi, kuin myös käänsivät aika isot ja painavat arkistokaapit (4 kpl) ympäri, että niistä saatiin kahvihuoneeseen yhtenäinen "seinä" johon on kiinnitetty punaisia paperisydämiä, joihin kollegat saavat kirjoittaa toisilleen "kivoja viestejä". Sitten ystävänpäivänä ne sydämet pitäisi laittaa kaulaan ja kerätä niihin haleja.

Kylläpä kuulostaa herttaiselta. Ota huumorin kannalta ja naureskele itseksesi, itse tilanteessa luo sellainen verhottu katse, silmät puoliummessa ja pieni vienohko hymy.....kun halaat, niin purista vähän kankusta halattavaa ja likistä rintaasi vasten niin, että rva vienokaino tuntee olevansa -ystävän- kynsissä.....oletan, että jatkossa juhlat järjestetään muin muodoin.:)
 
Ei vittu Saatana!

Ihmiset valittaa, että on liikaa töitä ja sitten ne samat ihmiset organisoi "salainen ystävä"-arpajaiset, joissa jokaiselle arvottiin salainen ystävä tällä viikolla muistettavaksi, kuin myös käänsivät aika isot ja painavat arkistokaapit (4 kpl) ympäri, että niistä saatiin kahvihuoneeseen yhtenäinen "seinä" johon on kiinnitetty punaisia paperisydämiä, joihin kollegat saavat kirjoittaa toisilleen "kivoja viestejä". Sitten ystävänpäivänä ne sydämet pitäisi laittaa kaulaan ja kerätä niihin haleja.

Vittu mie olen yli 40-vuotias, en noin 4-vuotias!

Kun näin tuon, kirosin kovalla äänellä noin kymmenen kertaa ja kävelin ovet paukkuen omaan luokkaani. Ei vittu, kun meinaa katketa verisuoni vieläkin päästä, kun tuota miettii.

1568471749160.png
Näillä ohjeilla.
 
Ei vittu Saatana!

Ihmiset valittaa, että on liikaa töitä ja sitten ne samat ihmiset organisoi "salainen ystävä"-arpajaiset, joissa jokaiselle arvottiin salainen ystävä tällä viikolla muistettavaksi, kuin myös käänsivät aika isot ja painavat arkistokaapit (4 kpl) ympäri, että niistä saatiin kahvihuoneeseen yhtenäinen "seinä" johon on kiinnitetty punaisia paperisydämiä, joihin kollegat saavat kirjoittaa toisilleen "kivoja viestejä". Sitten ystävänpäivänä ne sydämet pitäisi laittaa kaulaan ja kerätä niihin haleja.

Vittu mie olen yli 40-vuotias, en noin 4-vuotias!

Muista vaan toivottaa maailman vittumoisimmalla äänellä jaksuhaleja ja kimppaempatiaa ton järjestäjille ja kysellä että milloin alkaa letkajenkka. Ja siitä "salainen ystävä" -perseilystä pitää tietenkin puhua työpaikkatinderinä ja ehdottaa taukotilaan sohvaa ja ilmaisia kondomeita sekä design puudildoa työpaikan puolesta.
 
Kylläpä kuulostaa herttaiselta. Ota huumorin kannalta ja naureskele itseksesi, itse tilanteessa luo sellainen verhottu katse, silmät puoliummessa ja pieni vienohko hymy.....kun halaat, niin purista vähän kankusta halattavaa ja likistä rintaasi vasten niin, että rva vienokaino tuntee olevansa -ystävän- kynsissä.....oletan, että jatkossa juhlat järjestetään muin muodoin.:)
Tuota ei kärsi tehdä. Sitten niiden kanssa on pääsemättömissä.

Lisäksi niitä haleja pitäisi kerätä lähinnä oppilailta. Jos niitä ryhtyy puristelemaan, on aika äkkiä otsikoissa ja linnassa.
 
Ei pitäisi koskaan moittia maksavaa asiakasta, mutta kyllä täytyy nyt sanoa, että vituttaa ihmisen typeryys.
Jos toimitetaan ehdolla EXW, asiakkaan rahtisopimuksella, tavara on ollut ajallaan perillä ja vastaanottajan nimi on tiedossa niin ei prkl silloin voi alkaa naukua että kun "en löydä niitä". Ei ole minun ongelma jos on firma siinä siivossa että tavarat hukkuu sinne. Piti selventää, että ehto EXW rajaa meiltä kaikenmoiset vastuut rahdista jne pois. Ja erityisesti sen, jos hukkaavat itse tavaransa. Nyt oli kyllä asiakaspalveluherkkyys niin lujilla että jallusiivu tekis hyvää, pitää käydä tutkimassa baarikaapin tilanne ;)
 
Olipahan taas pieniä primitiivireaktioita, kun nuorempi tytär lankesi täydestä laukasta ja valitti sitten kättään. Muutama vuosi sitten isosisko sai samanlaisessa tilanteessa kipsin käteen, mutta onneksi nyt ei tullut.

Hauska vain seurata itseään, kun on jäläkeläiseen kohdistuva tilanne, johon ei ole lainkaan vaikuttanut, mutta josta jäläkeläiselle aiheutuu suurta fyysistä kipua. Jos vain voisi sen kivun ottaa jotenkin pois, niin sen tekisi, miten tahansa.

Aikoinaan koira kuoli kun olin toisella paikkakunnalla ja kävelin sitten kaupungin läpi kännissä pariin kertaan haastamassa riitaa, että saisi tuskan ja vitutuksen pois. Ei vain painikaveria löytynyt, joten vituiksi meni, vaikka juoksin kerran peräänkin. :D
 
Olipahan taas pieniä primitiivireaktioita, kun nuorempi tytär lankesi täydestä laukasta ja valitti sitten kättään. Muutama vuosi sitten isosisko sai samanlaisessa tilanteessa kipsin käteen, mutta onneksi nyt ei tullut.

Hauska vain seurata itseään, kun on jäläkeläiseen kohdistuva tilanne, johon ei ole lainkaan vaikuttanut, mutta josta jäläkeläiselle aiheutuu suurta fyysistä kipua. Jos vain voisi sen kivun ottaa jotenkin pois, niin sen tekisi, miten tahansa.

Aikoinaan koira kuoli kun olin toisella paikkakunnalla ja kävelin sitten kaupungin läpi kännissä pariin kertaan haastamassa riitaa, että saisi tuskan ja vitutuksen pois. Ei vain painikaveria löytynyt, joten vituiksi meni, vaikka juoksin kerran peräänkin. :D

Tyttären ratsastusuran aikana sattui kaikenlaista. Pahimpaan vammaan taputeltiin vakuutusyhtiön laskuun ortopedit, fyssarit, magneetit ja hermolääkärit ja kivunhoito voitiin lopettaa vasta, kun jalan sivusta leikattiin hermo pois. Kivut lähtivät sillä hinnalla, että pikkuvarpaassa ei ole koskaan tuntoa eikä liikettä, mitä nyt sen vasemmalla olevan kaverin kanssa vähän kääntyy. Parempi niin.
 
  • Tykkää
Reactions: EK
Ei pitäisi koskaan moittia maksavaa asiakasta, mutta kyllä täytyy nyt sanoa, että vituttaa ihmisen typeryys.
Jos toimitetaan ehdolla EXW, asiakkaan rahtisopimuksella, tavara on ollut ajallaan perillä ja vastaanottajan nimi on tiedossa niin ei prkl silloin voi alkaa naukua että kun "en löydä niitä". Ei ole minun ongelma jos on firma siinä siivossa että tavarat hukkuu sinne. Piti selventää, että ehto EXW rajaa meiltä kaikenmoiset vastuut rahdista jne pois. Ja erityisesti sen, jos hukkaavat itse tavaransa. Nyt oli kyllä asiakaspalveluherkkyys niin lujilla että jallusiivu tekis hyvää, pitää käydä tutkimassa baarikaapin tilanne ;)

 
Olipahan taas pieniä primitiivireaktioita, kun nuorempi tytär lankesi täydestä laukasta ja valitti sitten kättään. Muutama vuosi sitten isosisko sai samanlaisessa tilanteessa kipsin käteen, mutta onneksi nyt ei tullut.

Hauska vain seurata itseään, kun on jäläkeläiseen kohdistuva tilanne, johon ei ole lainkaan vaikuttanut, mutta josta jäläkeläiselle aiheutuu suurta fyysistä kipua. Jos vain voisi sen kivun ottaa jotenkin pois, niin sen tekisi, miten tahansa.

Aikoinaan koira kuoli kun olin toisella paikkakunnalla ja kävelin sitten kaupungin läpi kännissä pariin kertaan haastamassa riitaa, että saisi tuskan ja vitutuksen pois. Ei vain painikaveria löytynyt, joten vituiksi meni, vaikka juoksin kerran peräänkin. :D

multa on katkennut kummatkin käsivarret tollasessa välikohtauksessa, ei siis yhtäaikaa vaan useampi vuosi väliä. Toiseen jäi kyllä ilkeitä liikerajoitteita. Siinä tuli vähän kinaa kirurgin kanssa kun marraskuussa sain kantotelineen pois kädestä ja erehdyin kysymään että koskas voisi kiivetä hevosen kyytiin kun varsa tarttis sisäänratsastaa. Ilmoitti tohtori suorilta että hevosnaiset on ihan sietämättömiä hoidettavia, olin toki samaa mieltä mutta tiedustelin silti että koskas sitä vois.. sano että toukokuussa aikasintaan. Joulukuussa otin a-tikkaat ja kampesin varsan selkään (siksi tikkaat kun oli niin iso hevonen ja käsi ei noussut niin ylös että olis maasta päässyt).

sama heppu sattu hoitamaan tota jalkaakin. Totes vaan että luettuaan mun murtumahistoriaa, oli vaikea uskoa ettei hevoset liittyny mitenkään tähän tälliin.
 
Back
Top