Beerfect
Eversti
Aivan. Olen samaa mieltä. Röyhkeää, todella röyhkeää. Ei se silti hälvennä epäilyä vaan pahentaa valhetta. Itsekin kiistäisin viimeiseen asti kerran aloitettuani. Ainoa mikä hiljentäisi kirkuvan hevonpaskatutkani olisi yksityiskohdat, kuten miten kysymykset viedään Haggelle ja missä hän vastaa niihin (joita jo pariin otteeseen udeltiin vailla vastausta). Mutta olkoot tämä tässä minun osalta. Jokainen lukija päättäkööt mikä on totta ja mikä on vedätystä. Minä en aina usko edes nähtyäni. Jos näkisin Haggen TV-lähetyksessä vastailemassa esitettyihin kysymyksiin, minun olisi ensin vakuutettava itseni siitä, että hän ei olisi esim. Kummelin Timo Kahilainen.Noh noh, ei vielä ole aprillipäivä ja TomTom tuossa vakuutti että kyse on oikeasta mahdollisuudesta. Minulle tämä riittää ja uskon, koska tänään valehtelu suoraan olisi jo tuhmasti tehty.
Myöhäis-edit: Ei ragea! Vain virnuilua. Pahoittelen, jos annoin kuvan, että olin närkästynyt. Ei, ei... Minä jos kuka osaan arvostaa hentoa trollausta ja joukkovedätyksiä.
Viimeksi muokattu: