Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
a peroxide powered anaerobic or air independent steam engine.Joo, löysit ekana tuon sukellusveneen, mutta mikä oli se siihen asennetu kone, jota haen...
a peroxide powered anaerobic or air independent steam engine.
Ylipäänsä vihiä su-27:sta vai ihan laivuekäyttöön tulosta? 1986 laivuekäyttöön ekat ja ensimmäistä kertaa länsitaivaalla Pariisissa -89. Tosin et tainnut näitä vuosilukuja hakea?Edit.
Vaihdetaapa ilmailuun. Minä vuonna länsimaat saivat vihiä Neuvostoliiton siirtyneen käyttämään Su27-konetta?
Pariisi -89 on se mitä lähinnä hain takaa. Tuota ennen projekti oli vielä salainen ja satelliitilla bongattu proto oli vain yksi muiden joukossa.Ylipäänsä vihiä su-27:sta vai ihan laivuekäyttöön tulosta? 1986 laivuekäyttöön ekat ja ensimmäistä kertaa länsitaivaalla Pariisissa -89. Tosin et tainnut näitä vuosilukuja hakea?
Sateliitilla bongasivat -77 ja nimesivät "Ramenskoye":ksi
Pariisi -89 on se mitä lähinnä hain takaa. Tuota ennen projekti oli vielä salainen ja satelliitilla bongattu proto oli vain yksi muiden joukossa.
Yritin asetella kysymyksen siten, ettei se löydy suoraan wikipediasta ensimmäisellä googlauksella, kuten tässä ketjussa aika monet, koska oletan että muut tietää enemmän kuin minä.
Voit jatkaa omalla kyssärillä
Selvä. Oliko Mannerheim homo?Minulla ei tule nyt yhtäkkiä mitään kyssäriä mieleen, NOPEIN JATKAKOON!
Selvä. Oliko Mannerheim homo?
Eiköhän tuo riitä vastaukseksi. Minulle asialla ei ole mitään väliä, kun ei se ainakaan miestä pahenna. Ajattelin tehdä pikku jekun lauantai aamuun ja kysyä tästä arasta aiheesta kokeillakseni vieläkö palstalta löytyisi joku Marskifanaatikko, jolla äkkiä kiehahtaa. Eipä ollut.Mielestäni ei ollut, korkeintaan bi. Olihan hän naimisissa ( tosin se ei todista mitään ), ja vietti aika paljon aikaansa loppuvuosinaan Sveitsissä naisen seurassa. En nyt muista naiseen nimeä... Sillä perusteella sanoisin ei... Mutta koskaan ei tietenkään tiedä, mikä on kulissia ja mikä ei... Mutta silti sanon, että ei ollut....
Eiköhän tuo riitä vastaukseksi. Minulle asialla ei ole mitään väliä, kun ei se ainakaan miestä pahenna. Ajattelin tehdä pikku jekun lauantai aamuun ja kysyä tästä arasta aiheesta kokeillakseni vieläkö palstalta löytyisi joku Marskifanaatikko, jolla äkkiä kiehahtaa. Eipä ollut.
Voit jatkaa seuraavalla kysymyksellä
Nyt kun itse vastasit, niin miten jatkuu...?
Kuka ww2 ässä sanoi?:- Haluan taistella ja kuolla taistellen, vieden mukanani niin monta vihollista kuin mahdollista.
Toive toteutui. Kuka oli hän?
Silkka arvaus: Walter Novotny
Tiettävästi Heinrich Ehrler lensi keväällä 1945 epätoivon vimmalla Me-262:sta. Huhtikuun 4:s ampui ensin alas kaksi pommittajaa ja sen jälkeen törmäsi vielä yhteen ammusten loputtua. Sanotaan, että Ehrler olisi hetki ennen törmäystä huutanut radioon laivuetovereilleen näkevänsä nämä vielä uudelleen Valhallassa.