Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
chigeen kirjoitti:CharlieVictor-6
Bodyguard kirjoitti:chigeen kirjoitti:CharlieVictor-6
OK, hyväksytään. Jatka, ole hyvä.
chigeen kirjoitti:No niin. :dodgy:
Mikä yhdistää John Travoltaa ja Ron setää? :huh:
Bodyguard kirjoitti:chigeen kirjoitti:No niin. :dodgy:
Eikös nuo oo molemmat jonkin sortin näyttelijöitä olleet. Tiedä sitten ovatko A- vai B-luokan, sen saa jokainen päättää itse.
chigeen kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:chigeen kirjoitti:No niin. :dodgy:
Eikös nuo oo molemmat jonkin sortin näyttelijöitä olleet. Tiedä sitten ovatko A- vai B-luokan, sen saa jokainen päättää itse.
Vain toinen näsitä on näyttelijä. Saitin teemaa noudatellaan, vaikka vastaus onkin "kuldurelli".
Helpotusta; Miesten väliin mahtuu valtameri.
chigeen kirjoitti:Bodyguard kirjoitti:chigeen kirjoitti:No niin. :dodgy:
Vain toinen näsitä on näyttelijä. Saitin teemaa noudatellaan, vaikka vastaus onkin "kuldurelli".
Helpotusta; Miesten väliin mahtuu valtameri.
Touhottaja kirjoitti:Ohho, muisti on hyvä mutta lyhyt. Kieltämättä ihan umpikieroja vihjeitä.
Äkillinen höyrystyminen aiheutetaan molekyyleille samassa huoneessa istuen. tilanteeseen liittyy joskus myös terva ja viina. Tätä on kaivattu kulttuurituotoksessa. Samaa kultturituotos eri sisällöllä kertoo maakunnan pojista, ja kaivattu henkilö käytti teosta sota-ajan tarkoituksiinkin. Sieltä se on kulkeutunut myös yliopiston osakuntien juhliin.
Nopeat elävät:
Etsiskelkääpä Youtubesta suomailaisen kehihäänheittäjä-jousuampuja-kulttuurihenkilön nimellä videoita, saatatte törmätä kulttuuriteokseen. Kun sen saatte selville, aukenee se haettu henkilö.