Nordean asiakkaat ovat turhautuneet pahoin verkkopankin yli viikon kestäviin häiriöihin. Nyt yhtiö kertoo tarkemmin toiminnastaan.
www.is.fi
Osa ruokaostoksista jäi kaupan hihnalle.
www.is.fi
…………………
Nordean verkkopankki, mobiili ja osin myös sähköisen maksamisen katkoksen ja ongelmat ovat olleet jo toista viikkoa tapetilla.
Palvelunestohyökkäykset ja Venäjäkin mainittu.
Asiakkaalle jäi ostokset hihnalle tämän takia ja sekös harmittaa.
Jos olisi ollut käteistä mukana niin maksamisen kanssa ei olisi ollut mitään ongelmia. So simple (joo joo kärjistäen näin).
Ja tosiaan edellä ketjussa se taidettiinkin mainita, että eikö juuri Nordea pankilla ja Visa Electronilla maksettaessa näitä häiriötilanteita ole kaikkein usein?
Muuten muistelen, että onko pankeista Nordea ollut se innokkain sähköisen maksamisen puolesta puhuja?
Ja kaikken useimmititen se on juuri Nordea joka on kusessa noiden häiriötilanteiden kanssa?
Mun mielestä tässä on melkosta komiikkaa
Ehkä Nordeakin ymmärtäisi jatkossa käteisen arvon juuri näissä tilanteissa.
Ja varsinkin jos huonolla tuurilla tulisi joku isomman luokan kyberhyökkäys (epätodennäköistä kyllä, mahdotonta ei)