Tuskin. Olisi aika turvaton varuste lentokoneeseen etä-killswitch... Ymmärrät varmaan miksi?Pystyyköhän lentokoneiden valmistajat poistamaan länsikoneet käytöstä etäyhteydellä? Loppuu se vähänkin lentely varastetuilla koneilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin. Olisi aika turvaton varuste lentokoneeseen etä-killswitch... Ymmärrät varmaan miksi?Pystyyköhän lentokoneiden valmistajat poistamaan länsikoneet käytöstä etäyhteydellä? Loppuu se vähänkin lentely varastetuilla koneilla.
Näihin uudenaikaisiin liisattuihin, ymmärtääkseni säännöllisesti (kuukausittain?, epävarma mielikuva) softapäivityksiä tehdään. Mutta varsinaisesti softaan liittyen, aktiivista etäyhteyttä ei ole tarvetta olla tai mahdollisuutta tähän lentotoiminnassa vaikuttaa?Pystyyköhän lentokoneiden valmistajat poistamaan länsikoneet käytöstä etäyhteydellä? Loppuu se vähänkin lentely varastetuilla koneilla.
Hinnat on pilvissä ja Intia suuntaa katseen Venäjälle halvan öljynperässä. En nyt sanoisi tuota miksikään talouspakotteiden riemuvoitoksi.Reuterssin mukaan Igorit kauppaavat öljyä Intialaisille kovilla
alennuksilla.
Voihan tuota ostella. Intialla ei vaan taida olla kovin messevää omaa tankkilaivastoa, jolla ölkkää roudailevat. Öljyn kuljettajille venäläisen öljyn kuljettaminen on ollut erityisen vastenmielistä puuhaa.Hinnat on pilvissä ja Intia suuntaa katseen Venäjälle halvan öljynperässä. En nyt sanoisi tuota miksikään talouspakotteiden riemuvoitoksi.
Öljyn hinnan ollessa pilvissä, niin alennuksillakin öljyn vienti on äärettömän kannattavaa. Ja jos Venäläinen öljy saa Intian kaltaisen nousevan talouden asiakkaakseen, niin Venäjällä nähdään tämä todeköisesti positiivisena. Normaalissa markkinatilanteessa sinne ei ole öljyä paljon mennyt.
Niillä on pikku ongelma. Ne ladat pitää suunnitella uusiksi, kun nykyisissä tuotantomalleissa on sanktioituja osia. Ei taida olla pihalla vuosien varastoa osia tuotannon jatkamiseksi.Renault jatkaa Venäjällä joten varmaan Ladaakin saa.
Ja voi olla, että intialaiset tuntien, tenkka på tulee jalostamoilla? Urals vaati vähän erilaista osaamista ja kalustoa...Voihan tuota ostella. Intialla ei vaan taida olla kovin messevää omaa tankkilaivastoa, jolla ölkkää roudailevat. Öljyn kuljettajille venäläisen öljyn kuljettaminen on olly erityisen vastenmielistä puuhaa.
Intialaiset tuntien arvaan että ne lyö rikkiöljyn rööriin, ja ihmettelee kohta, että mikäs nyt laitteille tuli…Ja voi olla, että intialaiset tuntien, tenkka på tulee jalostamoilla? Urals vaati vähän erilaista osaamista ja kalustoa...
Jos oikein muistan, niin elintarvikekartongin tekeminen ei ole Venäjän vahvuuksia. Pakkauskoneen virittäminen toimimaan Segezhasta toimitetulle jätesäkille saattaa olla pikkaisen isompi askare kuin muutama päivä,Venäjä käänti ruuan tuontikielloilla tuotantoa kotimaiseksi, mutta pakkasumateriaalit tulee suurelta osin ulkomailta. Suoraan en lukuja löytänyt mutta viitteitä siihen että pakkauskoneista 80-90% on tuontitavaraa. Pakkausmateriaalien tuotanto hallitsee muutama kansainvälinen suuryritys erityisesti kuumasaumatuissa muovi/alumiini pusseissa.
Seuraava havainto voi olla Venäläisillä että palataan irtotavaramyyntiin.
Nettikeskustelu on aina mehevämpää kun olisi tietyn alan asiantuntija kommentoimassa.Voihan tuota ostella. Intialla ei vaan taida olla kovin messevää omaa tankkilaivastoa, jolla ölkkää roudailevat. Öljyn kuljettajille venäläisen öljyn kuljettaminen on ollut erityisen vastenmielistä puuhaa.
Boikotoisin jos voisin , mutta en enää voi kun en muutenkaan harrasta ko merkkiä..Renault jatkaa Venäjällä joten varmaan Ladaakin saa.
![]()
Ranskalainen Renault lipeää rivistä – jatkaa Venäjällä sodasta huolimatta, kertoo Bloomberg
Ranskalaisyhtiö Renault näyttää olevan ainoa globaali autonvalmistaja, joka jatkaa paikallista tuotantoaan huolimatta Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan. Renault on vahvojen Venäjän-omistustensa vuoksi erityisen haavoittuvassa asemassa.www.uusisuomi.fi
Neuvostoliiton tekee näyttävää paluuta... Kohta varmaan kaupassa on esillä niitä puisia makkaratankoja malliin Zauceskun Romania.Venäjä käänti ruuan tuontikielloilla tuotantoa kotimaiseksi, mutta pakkasumateriaalit tulee suurelta osin ulkomailta. Suoraan en lukuja löytänyt mutta viitteitä siihen että pakkauskoneista 80-90% on tuontitavaraa. Pakkausmateriaalien tuotanto hallitsee muutama kansainvälinen suuryritys erityisesti kuumasaumatuissa muovi/alumiini pusseissa.
Seuraava havainto voi olla Venäläisillä että palataan irtotavaramyyntiin.
Vanha kansa muistaa vielä sen miten kannattaa aina mennä jonoon riippumatta siitä mitä siellä jonotetaan. Saapahan hyvällä onnella edes jotakin oli se sitten mitä tahansa.Neuvostoliiton tekee näyttävää paluuta... Kohta varmaan kaupassa on esillä niitä puisia makkaratankoja malliin Zauceskun Romania.