Laatujuomatopiikki

:cool:

IMG_0386.jpg
 
000.jpg

Ehkäpä tässä kuussa laitan vielä pöntön "tulille". Nyt pitäisi vielä päättää viinille nimi!
 
Katso liite: 4604

Ehkäpä tässä kuussa laitan vielä pöntön "tulille". Nyt pitäisi vielä päättää viinille nimi!

Mitä meinasit käyttää raaka-aineena? Jos pano onnistuu, siitä saattaa tulla oikein mainiota juomaa. Tosi hyvää kotiviiniä olen joskus maistanut.

En ole erityisemmin viinin ystävä, mikä saattaa heijastua myös näissä nimi ehdotelmissa:
" Jumalaton Jysäri" tai "Kurkussa Karvastaa." Entäs "Norwegian Morning".
Jos saat siihen hyvin prosentteja, vaikka " Karjalasta Kajahtaa".

Tosin naisväelle tarjottuna "Kurkussa Karvastaa" pullo voi vajua aika hitaasti. Pieni lisäteksti alla, -mennen tullen-.

Tuli nuorena kollina nautittua koko elämän viinikiintiö lähes kerralla täyteen:D Patrusmuscatel kolmevarttinen kerralla heittämällä kuuppaan, noo seuraukset voi kuvitella..
Ja se jysäri...:oops: oooohhhh
 
Ehkäpä tässä kuussa laitan vielä pöntön "tulille". Nyt pitäisi vielä päättää viinille nimi!

hmm ... ihan pikkusen vaikee rasti ... mut ehdotellaan nyt jotain ...

"Punkkua":
- Pinot Noir Ryssän veri
- Cabernet Sauvignon Raattee
- 1918 Revisited

"Valkkaria":
- Chardonnay Treaty of Tartu
- Falcons White Wine
- Tears of pasifist
 
Mitä meinasit käyttää raaka-aineena? Jos pano onnistuu, siitä saattaa tulla oikein mainiota juomaa. Tosi hyvää kotiviiniä olen joskus maistanut.

Ekan panoksen kanssa pelaan varman päälle ja teen valmispakkauksesta valkoviiniä/omenaviiniä. Jos toimii, niin sitten voi alkaa soveltamaan. Taino sovellan kyllä ohjetta muutenkin laittamalla 20 litraa vettä ja 6 kiloa sokeria, vaikka ohjeen mukaan pitäisi laittaa 23 litraa vettä ja mietoon viiniin 4 kg ja vahvaan viiniin 6 kg sokeria. Punaviinit ovat kuulemma sen verran haastavia tehdä, että niitä tuskin edes yritän, mutta jokin punainen marjaviini on eriasia.
 
Huomenna on pikkulauantai ja tänään pitää valmistautua sihen ...... ja jos paketit kulkee, nin huomenna sit jotain ihan muuta.

En ole vuosiin ostanut mallasviskejä ihan vaan hinnan takia. Alkosta 51-60 € per pullo ei ole edullista. Firman piikkin on joskus kiva tilata ravintolassa kyllä. Mutta pirulauta kyllähän tuo sun promootio toimii ja alkaa tekee mieli.
Siis tarkoitatko että jos laitan sulle privana mun osoitteen niin lähetät mulle lahjana tuollaisen? Koska paketit kulkee...... sitäkö meinaat :)
 
Kusti polkee ja .. ei tullutkaan pakettia, tuli laatikko. Voi hitsi ... :)

IMG_0396.jpg


Lapparista yritin ottaa kans kuvaa, mutta just kun zuumasin kuvaa pienemmäksi ja kauemmaksi, kamerasta loppu accu ... ;)

IMG_0398.jpg
 
Back
Top