Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se ole perinteisesti panopäivän mukaan? Enkä nyt tarkoita muijaa.Katso liite: 4604
Ehkäpä tässä kuussa laitan vielä pöntön "tulille". Nyt pitäisi vielä päättää viinille nimi!
Katso liite: 4604
Ehkäpä tässä kuussa laitan vielä pöntön "tulille". Nyt pitäisi vielä päättää viinille nimi!
Mitä meinasit käyttää raaka-aineena? Jos pano onnistuu, siitä saattaa tulla oikein mainiota juomaa. Tosi hyvää kotiviiniä olen joskus maistanut.
Eisss seittans sentään. Kiusanhenki. Olisko modeilla sellaista Kiusanhenki tagia jonka voisi antaa Laatujuoma tai Spadetouhut ketjujen eräille?Tuollainen löysi tiensä kotiin.
Tuon viinintekijän etiketissä saattaisi lukea myös:.....nimi ehdotelmissa ......
Eisss seittans sentään. Kiusanhenki.
Kiusanhengistä puheenollen ....
Huomenna on pikkulauantai ja tänään pitää valmistautua sihen ....
.... ja jos paketit kulkee, nin huomenna sit jotain ihan muuta.
Huomenna on pikkulauantai ja tänään pitää valmistautua sihen ...... ja jos paketit kulkee, nin huomenna sit jotain ihan muuta.
Siis tarkoitatko että jos laitan sulle privana mun osoitteen niin lähetät mulle lahjana tuollaisen? Koska paketit kulkee...... sitäkö meinaat