Laatujuomatopiikki

Muistakaa ostaa myös kotimaista pikkupanimon wiskiä!




IMG_0304.jpg

On monta kertaa tehnyt mieli maistaa tuota. Onko mistään kotoisin ?
 
Se on Lahdesta kotoisin. :p

No juu eikun siis, en ole avannut ploa, joten ei osaa sanoa maku-asioita.

Ja sit ei myöskään pidä mennä huuteleen kylillä että "korkkasin tuosa justiinsa 8-vuotiaan Lahtelaisen ..." , voip tulla wäärinymmärtämyksiä ...




Nojoh ....

Antaahan tuon 8-vuotiaan vielä kypsyä muutama vuosi pimeässä kaapissa, mutta se Teerenpelin Kaski näyttää sellaiselta, että se pitää ottaa seuraavaksi makutestiin ...
 
Viimeksi muokattu:
Tactical 9mm on kyllä pahemman luokan viinankätkijä. Perkele hyllymetreittäin viskiä kuitenkin jemmassa :D


Jos sota syttyy niin elektroonisesti urkitaan tämän viinakätkön sijainti ja tuota.. suojellaan sitä viholliselta omalla ruumiilla!
 
Jos puhut viskistä niin ei se pullossa enää kypsy. Se pysyy sellaisena kuin se oli kun pullotettiin.
Elä nyt ota kaikkia niin tosissaan ja kirjaimellisesti. Juu, EHKÄ mä tiedän koska tuon viskin "kypsyminen" on loppunut. Mä laitan heittomerkit jos auttaa: "kypsyy" vielä muutaman vuoden pimeässä kaapissa, kun se on sielä jemmassa eikä sitä kukaan juo. Ja koira vahtii ulkona ja haulikko on valmiina sängyn vieressä, öisiä vieraita varten ... :D
 
Tactical 9mm on kyllä pahemman luokan viinankätkijä. Perkele hyllymetreittäin viskiä kuitenkin jemmassa :D


Jos sota syttyy niin elektroonisesti urkitaan tämän viinakätkön sijainti ja tuota.. suojellaan sitä viholliselta omalla ruumiilla!

Olen samaa mieltä, tai jos tulee maanjäristys ja pullot tuhoutuu..hyvät viinat..
@STI_Tactical9mm , mitä jos pidetään juhannusjuhlat maanpuolustus.net jäsenille, juoda silpastaan ne putelit pois kuleksimasta, näin riskit luonnontuhosta minimoituu.;)
Ja voit alkaa kerätä uutta kokoelmaa, uudella innolla.

Kokoelmasi on kieltämättä hieno.:salut:
 
... , mitä jos pidetään juhannusjuhlat maanpuolustus.net jäsenille, juoda silpastaan ne putelit pois kuleksimasta ...
nightwatch.jpg



:D


Kokoelmasi on kieltämättä hieno.:salut:

Thank You, Sire, thank You. :)

Kannustavien kehujen saattelemana, laitetaas jotain uutta kuvatusta ...

IMG_0310.jpg





Täytyy kyllä myöntää, että tää on ollut jokseenkin "koukuttava" harrastus. Ja ihan n00biehan tässä vielä on vuosienkin jälkeen, mutta ehkä sitä wanhakin koira vielä jotain uutta oppii tässä sivussa. :D
 
Varasin pullon Taliskeria suruun, näyttää siltä että se menee kokonaan, menköön. "Kick him when he's down" korvissa ja monttubileet sunnuntaina. Laatujuoma silti ja juuri siksi.
 
... mitä jos pidetään juhannusjuhlat maanpuolustus.net jäsenille, juoda silpastaan ne (STI_Tactical) putelit pois kuleksimasta,

Kannatan ehdotusta. Jonkinlainen "sisäpiiri" varmaan muodostuu aika sujuvasti ja kutsu viski-iltaan olis ihan maailman hieno juttu. Nooh,.... yv:tä odotellessa....:p
 
Onko väellä kokemuksia oluen panemisesta tai kotiviinin käyttämisestä?

Takavuosina tein olutta sellaisista englantilaisista uutepurkeista. Lapset oli pieniä ja rahaa piti säästää kaikessa, mutta oluesta en ollut valmis luopumaan. Eniten tuli tehtyä vehnäolutta, siitä tuli jotenkin parhaan makuista. Sellaiseen 20-30 litran saaviin laitettiin keitetty uute ja lämmin vesi sekä liuotettu sokeri. Päälle muruhiivat, sitten kansi kiinni ja vesilukko pulputtamaan. Viikon verran se taisi siinä kypsyä ja sen jälkeen lapolla pullotus patenttikorkkisiin pulloihin (Fischer-olutpulloja). Ne pullot on vielä jäljella mutta nykyisin vaimo käyttää niitä simaan. No niin, palataanpas asiaan.... Kyllähän niissä oluissa % oli taattu mutta ei kyllä mitään tietoa tasosta, huikea olo tuli. Pitkän aikaa nyt jo olen ostellut oluet kaupasta ja alkosta niin että oma pano on jäänyttä elämää.
 
AAH!
MÄ JA MUN KUNINGAS 013!
JAWOHL!
KATKASE!
 
Kannatan ehdotusta. Jonkinlainen "sisäpiiri" varmaan muodostuu aika sujuvasti ja kutsu viski-iltaan olis ihan maailman hieno juttu. Nooh,.... yv:tä odotellessa....:p
Jahas, nyt mun pitää tehdä tässä tactinen harhautus, ennen kun alkaa tulla jonoa mun oven taakse ...

*KATSOKAA, VISKIÄ .... TUOLLA NOIN .... MONIA PULLOJA ... *


:D



Lauantaina 23.5.2015 klo 17 alkaen on tarkoitus kokoontua Helsinkiin, Kiltakellariin (Bulevardi 44), ja osallistua kaikille avoimeen, Suomen suurimpaan viskitasting-tilaisuuteen. Tarjolla on jokaisen suomalaisen tislaamon aiemmin julkaisematonta tuotetta.


23.5. on myös Viskin Ystävien Seuran 3. syntymäpäivä, joten mukana on tottakai myös perinteeksi muodostunut Viskivisa, jossa menestyjät palkitaan asiaankuuluvasti. Kaikki ovat tervetulleita!


Sisäänpääsymaksu tilaisuuteen on 20 euroa, joka peritään saapuessa.


Asian tiimoilta yhteistä kortta kekoon kantavat: Beer Hunter’s, Koulu, Kyrö Distillery Company, Teerenpeli, The Helsinki Distilling Company, Valamon Luostarin Tislaamo ja Viskin Ystävien Seura



http://www.viskinystavienseura.fi/svp/
 
Tätä aihetta lukiessa iskee muuten jano. Jos jellonat voittaa niin perun pahat puheeni ja käväisen yömyssyllä, tai kahdella.
 
Back
Top