tulikomento
Supreme Leader
On monta kertaa tehnyt mieli maistaa tuota. Onko mistään kotoisin ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Antaahan tuon 8-vuotiaan vielä kypsyä muutama vuosi
Elä nyt ota kaikkia niin tosissaan ja kirjaimellisesti. Juu, EHKÄ mä tiedän koska tuon viskin "kypsyminen" on loppunut. Mä laitan heittomerkit jos auttaa: "kypsyy" vielä muutaman vuoden pimeässä kaapissa, kun se on sielä jemmassa eikä sitä kukaan juo. Ja koira vahtii ulkona ja haulikko on valmiina sängyn vieressä, öisiä vieraita varten ...Jos puhut viskistä niin ei se pullossa enää kypsy. Se pysyy sellaisena kuin se oli kun pullotettiin.
Tactical 9mm on kyllä pahemman luokan viinankätkijä. Perkele hyllymetreittäin viskiä kuitenkin jemmassa
Jos sota syttyy niin elektroonisesti urkitaan tämän viinakätkön sijainti ja tuota.. suojellaan sitä viholliselta omalla ruumiilla!
Tactical 9mm on kyllä pahemman luokan viinankätkijä. Perkele hyllymetreittäin viskiä kuitenkin jemmassa
Jos sota syttyy niin elektroonisesti urkitaan tämän viinakätkön sijainti ja tuota.. suojellaan sitä viholliselta omalla ruumiilla!
... , mitä jos pidetään juhannusjuhlat maanpuolustus.net jäsenille, juoda silpastaan ne putelit pois kuleksimasta ...
Kokoelmasi on kieltämättä hieno.
... mitä jos pidetään juhannusjuhlat maanpuolustus.net jäsenille, juoda silpastaan ne (STI_Tactical) putelit pois kuleksimasta,
Onko väellä kokemuksia oluen panemisesta tai kotiviinin käyttämisestä?
Jahas, nyt mun pitää tehdä tässä tactinen harhautus, ennen kun alkaa tulla jonoa mun oven taakse ...Kannatan ehdotusta. Jonkinlainen "sisäpiiri" varmaan muodostuu aika sujuvasti ja kutsu viski-iltaan olis ihan maailman hieno juttu. Nooh,.... yv:tä odotellessa....
Voittaa tai häviää. Leijona-viski sopii moneen tilaisuuteen. Aina on syytä lasilliselleTätä aihetta lukiessa iskee muuten jano. Jos jellonat voittaa niin perun pahat puheeni ja käväisen yömyssyllä, tai kahdella.