Laatujuomatopiikki

Russian Standard - Siitä lähtee, maistuis varmaa sulleki

Joo kyllä hyvin maistuu. Olen vasta tänä vuonna löytänyt tuon mainitun merkin ja sitä näyttää olevan jatkuvasti pullo pakastimessa. On hyvää, siemaisu silloin tällöin kun ohi kävelee.
Tosin se on sitä perusmallia mikä on Alkossa, mutta toistaiseksi tällä mennään. Sopii ostaa kun ei se ole edes Maanpuolustus.net-boikotoitua. Ilmeisesti juomat ei joudu millään boikottiin edes alkuperämaan takia.
 
Hyvä olut on aina laatujuomaa ... eiks vaan .... :cool:

IMG_0264.jpg
 
Talisker ja Laphroagh jotakuinkin samoja savuja, Lagavulin meneekin jo tervavene-osastolle. En ole savuisempaan viskiin törmännyt kuin Lagavulin.
Itselle maistuu nykyisin parhaiten Teacher's, kun joskus harvoin enää edes viskiä siemailee. Teacher's on blended viski mutta ovat saaneet erittäin tasapainoisen savun maun siihen ja muutenkin se on oikein maukas viski.
Nautitaan teelusikallinen vettä sekaan makupiikkien poistamiseksi (...kuten mikä tahansa viski). Suosittelen kokeilemaan.
 
Jahas .... pitäis alkaa savustaan lohta. Punaviini sopii hyvin lohen kans. Nyt vaan että kumpaa vai molempia ....

IMG_0278.jpg


IMG_0280.jpg



jälkiruoka .... tai -juoma :



IMG_0274.jpg




:cool:
 
Russian Standard. Joo kyllä hyvin maistuu...jatkuvasti pullo pakastimessa.
:eek: Voi Jeebus, anna mulle voimia kestää pyhäinhäväistys!! Eihän laatuvodka kuulu pakastimeen yhtään sen enempää kuin hyvä viski tai konjakki. Turhaa rahan haaskausta jos kallista vodkaa juo jääkylmänä jolloin se ei eroa mitenkään huonolaatuisimmista.
Itse nautin Russian Standartin (silloin harvoi kun sitä on) venäläisittäin eli huoneenlämpöisenä ja ryypyn perään suolakurkkua tai etikkaliemessä marinoitua tomaattia.
 
Viimeksi muokattu:
:eek: Voi Jeebus, anna mulle voimia kestää pyhäinhäväistys!! Eihän laatuvodka kuulu pakastimeen yhtään sen enempää kuin hyvä viski tai konjakki. Turhaa rahan haaskausta jos kallista vodkaa juo jääkylmänä jolloin se ei eroa mitenkään huonolaatuisimmista..

On muuten aivan selkeä ero kylmänäkin hyvällä ja huonolla votkalla. Ja hyi hemmetti, ikinä en ainakaan pöytälämpimänä juo votkaa. Ei ikinä. Maistuu pahalle.
Viski ja jallu pöytälämpimänä kyllä. Ja portteri suoraan hyllystä.
 
Back
Top