veffeade
Eversti
Harva nainen muuten ymmärtää viskeistä mitään. Olen erehtynyt tarjoamaan naiselle laatuviskiä, joka on mennyt naamariin kuin tequilapaukku. Ei siinä mitään, sillä juotavaksihan se on tarkoitettu, mutta jos tarkoitus on käyttää elämän vettä vain päihteenä ilman aikomustakaan havainnoida makua, tuoksua ja aromeita, niin siihen sopisi ihan yhtä hyvin joku halpa blendedkin.
Sama pätee sellaisiin miehiin, jotka huuhtovat konjakin makua kahvilla. Pirunmoista tuhlausta tarjota tuolloin laatuaineita, koska toinen ei kiinnitä mitään huomiota siihen juoko *** Jallua vai Martell XO:ta...
Tämä on ihan kelpo ainetta illanistujaisissa ja henkilöiden juottaminenkin on aika iisiä jos sellaista haluaa harjoittaa. Saatavuus on valitettavan heikko, sillä he jotka tuota saavat käsiinsä juovat sitä myös itse eikä trokaaminen ole kovin järjestelmällistä.
”Lääkinnälliset” ja ”tieteelliset” käyttötarkoitukset ovat näppäriä kiertoilmauksia. Jos se olisi tarkoitettu johonkin muuhun kuin juotavaksi, niin se olisi denaturoitu.
Kävipäs muuten kerran tälläinen ceissi: Pirtun kuljetus kun on kielletty julkisilla esim. linja-autolla, niin kun olin projektin tiimoilta Kuopiolla, sain toimeksiannon koukata silloisella KYO:lla. Olis jotain kyytiiin?. Juu tossa, kuittaas tähän: Kuittasin arvelin reippaasti heittää laatikon hissille ja Skodan päkkäriin. No, sehän oli muuten painava: melkein hiki tuli ennen kuin oli takapäksissä. Tuolloin avasin lootan ja katoin mitä on sisällä: 4x5L Spritus Fortis 98 volttia ja 2x5L Spritus Fortis 98 v (denat). Siis: 20 l juotavaa pirtua bäksissä !!!. No, toki vein minne käskettiin. Kysyin mihin nuita käytetään: "... pääasiassa laboratorioinstrumenttien puhdistukseen ....". Arvaa huvittiko tuo "pääasiassa" .