Laatujuomatopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vehamala
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Viski 88! :eek::camo::uzi:

Tämähän on se viritys josta skotit pillastuivat ja pakottivat Alkon luopumaan sanasta "viski" ko. tuotteessa. Kyseistä soppaa juoneena....en ihmettele!
:D Kelaahan viestit 443-459 läpi tästä ketjusta, niin löydät kuvailuja ao. "viskistä". Joka lienee oikeasti jotain liuotinta, jota ei kehdattu myydä maalien ohentamiseen...
Ei ne nuoremmat vaan tiedä, mitä ovat "menettäneet" :rolleyes:.

:D Kelaahan viestit 443-459 läpi tästä ketjusta, niin löydät kuvailuja ao. "viskistä". Joka lienee oikeasti jotain liuotinta, jota ei kehdattu myydä maalien ohentamiseen...
Ei ne nuoremmat vaan tiedä, mitä ovat "menettäneet" :rolleyes:.

Kyllähän taskulämmin "viski" 88 oli parikymppisenä ihan...toimiva...tarkoitukseensa... :D

Tuo oli se toinen tapa kärsimyksen maksimointiin. Toista tapaa harrastettiin aikoinaan ravintelissa, Sukellusvenettä, eli lasillinen 88:a upotettiin oluttuoppiin. Voi tsiisus että....:confused:.
No, minulla laatujuomakokemukset tuli aloitettua vappusimasta tehdyllä kiljulla 15-vuotiaana. Viski 88 oli kuin linnunmaitoa, kun siihen vihdoin karvan alle parikymppisenä pääsi tutustumaan... :eek:

No, minulla laatujuomakokemukset tuli aloitettua vappusimasta tehdyllä kiljulla 15-vuotiaana.

Jaahas, siirryttiin sitten *Laatudrinkit* ketjuun sujuvasti.
Muistuupa mieleeni tosiaan ne nuoren miehen aloittelut. Kaveri sai jostain marjamehuja muutaman pullon ja joku oli kuullut sokerin ja hiivan aiheuttavan käymistilan josta seuraavana on humalatila kunhan ensin odottelee viikon. Kerrostalon kellariin sitten vaan ladatut mehut piiloon ja varmuuden vuoksi pari viikkoa antaa muhia. En muista enää, että joiko kukaan sitä kamaa, mutta ilmeisesti jonkin ajan kuluttua se korvattiin jollain toimivammalla valmiilla tuotteella.

Takavuosilta kokeiltiin myös "Kuulalaakeria", eli yhden tähden Jallua lasiin johon ripaus punssia just sen verran että hieman makeutta mukana. Nimen ymmärtää kyllä jonkin ajan kuluttua. Tulee meinaan melko notkea olo ja menee alas kuin ns. "linnun maito". Se on sitten toinen asia tykkääkö mausta, mutta se oli nuorena jotenkin sivuseikka. Tehoja haettiin - ja saatiin.

Näihin tunnelmiin. Huomiseen.

.

Se ois perjantai ny ja vihdoinkin odottamani kuljetus tuli. Hyvää kannattaa aina odottaa. :)

IMG_0548.jpg

IMG_0549.jpg

Minä kyllä laittaisin .... olis kiva kun mulla jotain jäisi jäljelle paketista ..vink ... vink ...;)

Eräs on ilmeisesti virittäytynyt jatkossa esittelemään viskien sijaan idän juomia. Ei mitään nimiä, mutta arvelkaa itse........

Ai prkl ... en tuota aatellutkaan .... :D

Mikäs nyt neuvoksi, kun länsimaisuus on, ilmeisesti, pahasta ja itäviina on perseestä ... ? :D

Noniin, onkelmat ratkottu. Ollaan tietämättömiä, niin kaikki hyvin. ;)

Viimeksi muokattu:
Back