Laatujuomatopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vehamala
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Kysyin kyllä jo aiemmin että onko itä-viina mp-net boikotoitua ja siihen tuli hyvin juomisen salliva vastaus. Oli kyseessä se Russian Standard Vodka.
Aika selkeästi pakotteet eivät koske viinaksia .... ainakaan jos niitä on tulossa Suomeen päin, meille, niin ei ole mitään rajoitteita. Et siitä vaan, ei oo pärssiistä.

Olen ilmeisesti onnistunut avopuolison koulutuksessa ihan hyvin, sillä saunassa käydessä hän toi minulle pintin (0,568) Karl Friedrichin ja alkoi sitten ottamaan suihin. Kysyttyäni myöhemmin terassilla, että miksi toi Karl Friedrichiä, niin vastasi, että se oli isoin bisse jääkaapissa, sillä vaihtoehdot olisivat olleet 0,33 A. Le Coq sekä 0,5 Saku.

1394541739-karlfriedrich568.jpg

Hyvä että laitoit vinkin. Minulle kun tuli mieleen... :)
red.devil.can.jpg

Tämän iltaista laatujuomaosastoa edustaa osaltani Svaneke Skore Elg.
beer_225203.jpg

Aika tiukan kännin saa aikaan tällä kamalla (periaatteessa samaa kuin Ouzo tms.):

depositphotos_29020751-Bottle-of-arak-Ashkelon.jpg

Terve! Tänään oli kaverin tyttären häät. Eiku eilen.... Kyllä, juotiin. :)
Ei nyt valitettavasti ole kuvaa laittaa, mutta paljon sitä oli. Öitä.

Tässä videota siitä kun ollaan käyty "varmistamassa" STI:n laatujomien kunto ja tasa-laatuisuus ettei vaan ole päässyt pilaantumaan :p

Ilmeisesti yksi pilaantunut puteli oli joukossa kun pitää hakea kaupasta tuoretta juomaa poistamaan pilantuneen viskyn tuoma pahamaku suusta...? :D

Back