STI_Tactical9mm
Kenraali
Noh, alahan kaataa lasiin, kiitos.
Voi vitsin vitsi ... nyt ei valitettavasti ole mitään muuta tarjota kuin kuva tuollaisesta pullotuksesta jota ei edes viitsi avata. On pahaa kuiteskin, joten jätetään korkki kiinni.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Noh, alahan kaataa lasiin, kiitos.
Tiedän, ja juurikin tuollaisen kommunismin ja "alkoholipolitiikan" takia, minun pennoseni menevät muille maille. Ja kun tilaa ulkomailta, tulee paketti kotiovelle, joten kilpailuetu sekin, eli eipä tarvi lähteä käymään alkossa tilauksenhakureissulla.Koska tuote on ns. tilausvalikoimaa, sen joutuu ostamaan 12 pullon settinä, tulee toimitettuna haluamaasi Alkoon.
Puolustuslaitos-viina TIEDOTE
Helsingissä Konalan Alko on lopetettu ja sieltä siis ei enää saa kyseistä tuotetta. Koska tuote on ns. tilausvalikoimaa, sen joutuu ostamaan 12 pullon settinä, tulee toimitettuna haluamaasi Alkoon.
Joissain satunnaisissa Alkoissa pulloja on valikoimassa joten kannattaa kysellä asiaa. Enivei, Laatujuomaa jonka kimppatilaus on kannatettavaa.
Soumi 2015. Kommunismin ja valtiomonopolien viimeinen linnake.
Joo, niin kuulin. Mutta ajattelin että en heti kerro, koska sit porukat rientää hakemaan ne ja mulle ei jää mitään.....Arkadian myymälästä ainakin löytyi. Jostain kumman syystä...
Puolustuslaitos-viina TIEDOTE
Helsingissä Konalan Alko on lopetettu ja sieltä siis ei enää saa kyseistä tuotetta. Koska tuote on ns. tilausvalikoimaa, sen joutuu ostamaan 12 pullon settinä, tulee toimitettuna haluamaasi Alkoon.
Joissain satunnaisissa Alkoissa pulloja on valikoimassa joten kannattaa kysellä asiaa. Enivei, Laatujuomaa jonka kimppatilaus on kannatettavaa.
Tiedän, minun pennoseni menevät muille maille. Ja kun tilaa ulkomailta, tulee paketti kotiovelle, joten kilpailuetu sekin, eli eipä tarvi lähteä käymään alkossa tilauksenhakureissulla.
Ei ole. Rentouttaa yleistä olemusta ja makuhermoja vaan. Aivan turvallinen tuote, ei aiheuta häpeätilanteita.onko tämä juoma tällaista?
Mä olen koittanut tuota kerran. Animalia tuli paikalle, kun luulivat että kissaa rääkätään hengiltä.
Ei ole. Rentouttaa yleistä olemusta ja makuhermoja vaan. Aivan turvallinen tuote, ei aiheuta häpeätilanteita.
Jaa....? No en mä ajatellut että sen kerralla juo. Ihan sellaista hienostunutta "nappailua" vaan, sen verran pienissä määrin, että vielä pystyy minkkiin satsaamaan.Oikeestaan ei se haittaa jos ei muista..?