Bushmaster
Greatest Leader
tuleekohan tosta iha JURRAAN?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jatketaas täällä ketjua, ettei vaan tule jano kesken kaiken.
Päivän mink... eiku vinkki:
Postisetä toi tänään.
Huomasin että nyt tarvitaan minunkin ammattitaitoa ongelman ratkaisuunSain tietää alkoholista joka on ja säilytetään pullossa jotain sellaista joka saa STI:n hyppimään seinille....
Haluaako STI tietää mitä olen saanut tietää?
No pärkkele. Pitääkin hakea sit pari koria vissyä, ettei poikia jano yllätä kesken talkootyön.... pientä korvausta vastaan toki.. Ihan vaan juomapalkalla ..
Ajattelin myös ottaa omaan hellään hoitoon nuo laatujuomat ja laadunvarmistamiseksi pitää varmuudenvuoksi ottaa 9 pullosta 10. näyte ettei se ole pilaantunut olen myös huomannut että laatujuomat pilaantuvat pullon pohjalta helposti tämä havaitaan kun nauttii koko pullon niin viimeisistä paukuista tulee laatta ja pää on kipeä seuraavana päivänä jotta välttyisit näiltä ongelmilta olen valmis tämän tarkastuksen suorittamaan puolestasi.ettei poikia jano yllätä kesken talkootyön
Ajattelin myös ottaa omaan hellään hoitoon nuo laatujuomat ja laadunvarmistamiseksi pitää varmuudenvuoksi ottaa 9 pullosta 10. näyte ettei se ole pilaantunut olen myös huomannut että laatujuomat pilaantuvat pullon pohjalta helposti tämä havaitaan kun nauttii koko pullon niin viimeisistä paukuista tulee laatta ja pää on kipeä seuraavana päivänä jotta välttyisit näiltä ongelmilta olen valmis tämän tarkastuksen suorittamaan puolestasi.