Laatujuomatopiikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vehamala
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Jatketaas täällä ketjua, ettei vaan tule jano kesken kaiken. :)

IMG_0572.jpg

IMG_0573.jpg

Postisetä toi tänään.

No mikäs tässä on sitä "enigmaa"? Uskon kyllä että postisetä saatiin harhautettua kun tuli ihan perillekin, koska paketisa jokin salakoodi,.... mutta mitäs muuta salausta siinä on?

Aaa, nyt keksin. Luulit ostavasi wiskiä, mutta salauksena sisältö olikin teetä...heh...heh :rolleyes:

.

Sain tietää alkoholista joka on ja säilytetään pullossa jotain sellaista joka saa STI:n hyppimään seinille....:confused:

Haluaako STI tietää mitä olen saanut tietää? ;)

Ehdottomasti STI rehellisellä asialla ollaan koska olemme huolisamme vanhojen laatujuomiesi säilymisestä tuleville sukupolville...

Jos saammepelastetua edes yhden pullon on operaatio onnistunut :p

Korkit pitää "vahata" mutta kun meillä on tämän korkinvahauksen salainen taito niin haluaismme tulla sitä sulle opettamaan..pientä korvausta vastaan toki.. Ihan vaan juomapalkalla ..:D

ettei poikia jano yllätä kesken talkootyön
Ajattelin myös ottaa omaan hellään hoitoon nuo laatujuomat ja laadunvarmistamiseksi pitää varmuudenvuoksi ottaa 9 pullosta 10. näyte ettei se ole pilaantunut olen myös huomannut että laatujuomat pilaantuvat pullon pohjalta helposti tämä havaitaan kun nauttii koko pullon niin viimeisistä paukuista tulee laatta ja pää on kipeä seuraavana päivänä jotta välttyisit näiltä ongelmilta olen valmis tämän tarkastuksen suorittamaan puolestasi.

Ajattelin myös ottaa omaan hellään hoitoon nuo laatujuomat ja laadunvarmistamiseksi pitää varmuudenvuoksi ottaa 9 pullosta 10. näyte ettei se ole pilaantunut olen myös huomannut että laatujuomat pilaantuvat pullon pohjalta helposti tämä havaitaan kun nauttii koko pullon niin viimeisistä paukuista tulee laatta ja pää on kipeä seuraavana päivänä jotta välttyisit näiltä ongelmilta olen valmis tämän tarkastuksen suorittamaan puolestasi.

drunk jpg.webp

Tuota tarvitsinkin.
Katselen nimittäin jo toista iltaa telkkarista näitä pakolais-teemaohjelmia ........ en mä muuten, mutta pitää saada tietoa, jotta pärjää mpnet-keskustelijoiden kanssa foorumilla.

Noh, alahan kaataa lasiin, kiitos.

Back