Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja olipa valot minkä valmistajan tahaansa niin niitä on oltava kaksi.Jätä fenix perusvaloksi vaikka reppuun ja osta aseeseen semmoinen valo joka kestää rekyyliä. Eli surefire.
Kiinnike valolle
Surefire g2x valaisin
RKoossa ollut tuo paketti 7 vuotta kiinni ja ei ole hajonnut tuhansista laukauksista huolimatta.
entäs varjo?Suosittelen kaasumännän suojaputkeen tuon raudan kiinnilaittoa. Piipussa menee liian kauas tukikädestä ja ampuessa lämpö tekee jänniä juttuja piipussa kiinni oleville jutuille.
Ennenminkin sama tarkoitus kuin vanhan piian tisseillä, varmuuden vuoksi...Vähintään! Taktisuus ennen kaikkea!
Yleensä näitä ominaisuuksi ei löydy samasta tuotteesta. On joko hyvä TAI halpa.halpaa ja hyvää
Petzl Tactikka+ Core. Kevyt, valkoisessa valossa loistava yhdistelmäkeila ja kaupanpäälle punavalo. Toimii MicroUSB-ladattavalla akulla tai AAA-paristoilla.Suositelkaas jotain halpaa ja hyvää otsalamppua.
Mutta eihän tuo ole enä halpa. Sanasta halpa minulle tulee mieleen 20-40eur.Petzl Tactikka+ Core. Kevyt, valkoisessa valossa loistava yhdistelmäkeila ja kaupanpäälle punavalo. Toimii MicroUSB-ladattavalla akulla tai AAA-paristoilla.
Totta usein, mutta ei aina. Ellei hyvää nyt halua määritellä niin että "markkinoiden paras". Käytännössä tarkoitan hyvää hinta/laatu-suhteeltaan. Joskus se 5 egen kiinalainen fikkari ajaa saman asian kuin 100 euron kiinalainen fikkari näin kärjistäen. Joku 20-50 egee olis sellanen sopiva hintaluokka.Yleensä näitä ominaisuuksi ei löydy samasta tuotteesta. On joko hyvä TAI halpa.
Mutta on hyvä, eli ei tarvitse ostaa kahdestiMutta eihän tuo ole enä halpa. Sanasta halpa minulle tulee mieleen 20-40eur.
Käyttäähään täällä moni Vortexin tähtäimiäkinHyvä ja halpa.... Itse käyttänyt Lumoniten Compass malleja, vanhin taitaa olla jo 10v ollu käytössä auton laitossa, koiran ulkoilutuksessa, metässä ja leireillä yms ja hyvin toimii. Jopa alkuperäset akutkin on käytössä vielä. Kerran uusinu otsapannut kaikkiin kolmeen.
Tosin hintaa sillä sit on. Samassa ajassa on pari Petzliä menny hajalle.
Olen itse vähän tätä Nitecoren NU33 lamppua koettanut katsoa mutta ei ole oikein Suomesta mistään löytynyt. Vaikuttaa hyvältä lampulta ja hintaluokka olisi aika sopiva.
Nitecore NU33 700 Lumen LED Rechargeable Headlamp with White and Red B
Triple Output Headlamp Brighter, smaller and runs longer, the NITECORE NU33 rechargeable headlamp is a noteworthy upgrade from the highly rated NU32 headlamp. Equipped with an upgraded unibody optical lens system, the NU33 emits a bright 700 lumen for distances up to 147 yards on Turbo mode...www.nitecorestore.com