Neukut olivat nyrpeitä spitille, osittain ihan relevanteistakin syistä... koneet mm. toimitettiin ilman minkäänlaisia manuaaleja!
Kukas nyt manuaaleja lukisi....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neukut olivat nyrpeitä spitille, osittain ihan relevanteistakin syistä... koneet mm. toimitettiin ilman minkäänlaisia manuaaleja!
Kukas nyt manuaaleja lukisi....
Viggeniä on aina yhtä ilo katsella.Olikos tämä jo postattu ketjuun aiemmin ? Aika räväkkä sooloesitys.
Viggeniä on aina yhtä ilo katsella.
Video ilmeisesti samasta tapauksesta. Kopteri kuuluu videon esittelytekstin mukaan Valko-Venäjän DOSAAF:lle, joka on jonkinlainen neuvostoperäinen puolisotilaallinen lentokerho https://en.wikipedia.org/wiki/DOSAAF_(Belarus)
Onko kellään mitään kokemuksia, toimiiko osamaksu ? Hintaa 150k, ilman laskuvarjoa ja radiota yms. suht. tarpeellista lisuketta...
Ahah! Viimeinen virke oli uutta tietoa, tämä on vielä ruutupaperi-ja-kynä -asteella meikäläisellä... kaikki info tässä ketjussa on kyllä ollut koukuttavaa, ehkä sittenkin -hengessä tehdään vanhasta Fremenistäkin vielä taivaan poika!?!Edullisempia vaihtoehtoehtoja löytyy. Tässä yksi. Hintaa ei ole mainittu. Hintaluokkka lienee noin 30-35 k. Tässä on huomattava on vähistä lennotunneista huolimatta lähestyvä (12 v tai 1500h) moottorin nollaus. Nollaus maksaa 10 k. Voi myös lentää moottoria nollaamatta, edellyttää 100 h välein moottorin puristuspaineiden mittausta.
(Nollaus = peruskorjaus, moottori on sen jälkeen uutta vastaavassa kunnossa.)
Full Lotuksilla voi lentää vedestä, lumesta ja jäältä. Kiitotieltä operointi ei ole mahdollista muuten kuin pyörävarustus alle vaihtamalla.
Linkistä teksti ja siellä myös koneesta kuva:
Ikarus C42B v. 2005 vesilentovarustuksella myydään sopivasti. Myös pyörävarustus tallessa. Kone on perusteellisesti huollettu kesällä 2017. Lentokelpoisuustarkastus ARC voimassa 2019 asti. Uudet siipien päällysteet ja kellukkeet huollettu. Lentotunteja kertynyt alkuperäisellä omistajalla vain 620. Ammattilaisen huoltama, amatöörit eivät koneeseen ole koskeneet. Myydään myös Eurowagonilla Ikaruksen mittojen mukaan teetetty rekisteröity traileri, joka on käytännössä liikkuva hangaari - erittäin kätevä ja edullinen koneen säilytys ympäri vuoden. Trailerin hinta on 4.000 €.
https://www.nettimarkkina.com/vesilentokone-ikarus-ja-traileri/1338868
Huomioitava myös, että tarvitset 70 h pyörävarustuksella tiimaa, ennen kuin vesilento kelpuutus on mahdollista hankkia.
Kyllä tehdään.Ahah! Viimeinen virke oli uutta tietoa, tämä on vielä ruutupaperi-ja-kynä -asteella meikäläisellä... kaikki info tässä ketjussa on kyllä ollut koukuttavaa, ehkä sittenkin -hengessä tehdään vanhasta Fremenistäkin vielä taivaan poika!?!