Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eikös suomalaisten vs. Amerikkalaisten menestys Brewsterillä kerro myös samaa tarinaa? Hans Wind kritisoi amerikkalaisten Brewster taktiikkaa tyynellämerellä. Joten ei se pelkkä kone, vaan miten sitä käytetäänPaljon se on pilotistakin kiinni. Mike Spickin kirjassa on maininta, että saksalaisen ässän mukaan yksikään Spitfire ei kyennyt kaartamaan Mersun edestä pois.
Mersun lentäminen äärirajoilla alkoi vasta siiven etureunasolakot auki ja kokenut lentäjä sai puristettua koneesta paljonkin enemmän irti kuin aloittelija.
Parhaita Bf 109:n limiitille piiskaajia lienee ollut H-J Marseille.
Kaartotaistelu BW:lla tai millään muullakaan koneella Zerojen ehdoilla eli nopeudella 200-300 km/ h oli tuhoon tuomittu yritys.. maailman paras hitaiden nopeuksien kaartotaistelija, vielä sodan loppupuolellakin oli tilanne tämä. Mustangikin otti siltä väärällä taktiikalla pataan.Eikös suomalaisten vs. Amerikkalaisten menestys Brewsterillä kerro myös samaa tarinaa? Hans Wind kritisoi amerikkalaisten Brewster taktiikkaa tyynellämerellä. Joten ei se pelkkä kone, vaan miten sitä käytetään
Brewsterissäkin useampaa moottoriversiota. Näin stetsonista, tarkistamatta, esim. briteillä taisi olla heikkotehoisemmat voimanlähteet kuin meidän versioissa.Kaartotaistelu BW:lla tai millään muullakaan koneella Zerojen ehdoilla eli nopeudella 200-300 km/ h oli tuhoon tuomittu yritys.. maailman paras hitaiden nopeuksien kaartotaistelija, vielä sodan loppupuolellakin oli tilanne tämä. Mustangikin otti siltä väärällä taktiikalla pataan.
Jenkkien BW oli muistaakseni painavampi ja jäykempi kääntymään kuin meidän versio. Heiluritaktiikalla silläkin olisi saattanut pärjätä Zerolle, joka taas oli syöksyssä huono.
Eipäs tainnut olla, muutaman kymmenen heppaa oli enemmän kuin meillä. Jenkeillä ja briteillä oli raskaammat koneet kuin meillä, mikä tietysti heikensi ketteryyttä ja heikohkon ahtimen kanssa suorituskykyä korkeammalla. On hyvä tietysti muistaa, että sodan alun japanilaiset lentäjät ,erit.laivaston, oli tekijämiehiä, mitä jatkosodan alun punapilot olivat harvoin.Brewsterissäkin useampaa moottoriversiota. Näin stetsonista, tarkistamatta, esim. briteillä taisi olla heikkotehoisemmat voimanlähteet kuin meidän versioissa.
ei pitäisi ulkomuistista yrittää mitään.Eipäs tainnut olla, muutaman kymmenen heppaa oli enemmän kuin meillä. Jenkeillä ja briteillä oli raskaammat koneet kuin meillä, mikä tietysti heikensi ketteryyttä ja heikohkon ahtimen kanssa suorituskykyä korkeammalla. On hyvä tietysti muistaa, että sodan alun japanilaiset lentäjät ,erit.laivaston, oli tekijämiehiä, mitä jatkosodan alun punapilot olivat harvoin.
Hasse Wind sanoi heiluri taktiikasta ja kritisoi sen puutetta jenkeilläEikös suomalaisten vs. Amerikkalaisten menestys Brewsterillä kerro myös samaa tarinaa? Hans Wind kritisoi amerikkalaisten Brewster taktiikkaa tyynellämerellä. Joten ei se pelkkä kone, vaan miten sitä käytetään
Hasse Wind sanoi heiluri taktiikasta ja kritisoi sen puutetta jenkeillä
Eri sivulta luin, mutta ensi silmäyksellä tutun kuuloista tekstiä. Itseä jäi vähän mietityttämään, mistä Wind on saanut tietonsa jenkkien taktiikoista Brewsterillä Zeroja vastaanTarkoitat varmaan näitä Windin näkemyksiä BW:lle sopivasta taktiikasta ?
http://www.virtualpilots.fi/hist/WW2History-WindLuento.html
Eri sivulta luin, mutta ensi silmäyksellä tutun kuuloista tekstiä. Itseä jäi vähän mietityttämään, mistä Wind on saanut tietonsa jenkkien taktiikoista Brewsterillä Zeroja vastaan
Epsanjan poikain Hornet esittää hidaslentoa suurella kohtauskulmalla.
https://www.facebook.com/AeroSedife...Bv_nplKN46xUv55b2_sXXaPjHVsz2Pzo83HeQ&fref=nf
Hemmetti näitä naamakirjan linkityksiä. Tuo heittää näköjään pääsivulle. No, selatkaa vähän matkaa alaspäin, niin löytyy tuo Hornet & helikopterivideo.
Jotenkin vaikuttava kone lennossa. Pärnun hiekkarannoilta samanlainen kokemus parin vuoden takaa, tulivat matalalta mereltä ja tanssittivat siipiään kaupungin yllä.
Jotenkin vaikuttava kone lennossa. Pärnun hiekkarannoilta samanlainen kokemus parin vuoden takaa, tulivat matalalta mereltä ja tanssittivat siipiään kaupungin yllä.
Suolaa haavoihin, pahoittelen jo etukäteenMie en ole nähnyt kun vaan pari kertaa maanäyttelyssä (Lappeenranta 95 & Turku 2011). Vaikuttavan oloinen lentävä tankki toki läheltä katsottuna, mutta lentävänä en ole koskaan päässyt näkemään.
Mää kuulin ne, mutten nähnyt niitä Hervannassa. Eikä tarvii kysyä, vit..ttako.Ilmavoimat uutisoi eilen että eilisen lentokierroksen jälkeen pari "Pahkasikaa" poikkesi myös Pirkkalassa.
https://fi-fi.facebook.com/Ilmavoimat/posts/1516672908396683