Lisää Spikeja tulossa?

Olen ihan ulapalla tästä Stingerin käytöstä. Millaisiin kokoonpanoihin noita aijotaan laittaa ja kuinka niita käytetään?
 
Olen ihan ulapalla tästä Stingerin käytöstä. Millaisiin kokoonpanoihin noita aijotaan laittaa ja kuinka niita käytetään?
..ja tätäpä ei tarvitsekaan käsitellä täällä ollenkaan!
 
Täytyy siis käyttää omaa mielikuvitusta, kun rustailen asiakirjoja jotka toimitan pietarilaiseen esikuntaan.
 
Olen ihan ulapalla tästä Stingerin käytöstä. Millaisiin kokoonpanoihin noita aijotaan laittaa ja kuinka niita käytetään?
No mä ajattelin ottaa pari. Sitten naapurin Reiska vie mökilleen ainakin tusinan, se kun tykkää kännipäissään ampua niitä ja taisi jo uutena vuonna muutaman ampua taivaalle. Pera ja Raipe ottaa varusvarastolta sen verran mitä huumevelkojensa kuittaamiseen tarvitsee. Kai siitä muutama jää jollekin prikaatille. Nekin tosin menee varmaan lkp:ssa koulutusammuntoihin tai muihin. Jos ei sitten komppanianpäällikkö ehdi jo deliriumissaan määrätä niitä ammuttavaksi taivaalle sitä ennen. Kuulemma johonkin komppaniaan on korvamerkitty yks tommonen, mutta en nyt muista mihin, se oli se pr-komppania josta siten sotatilanteessa kaikki Yleisradion toimittajat tulee tekemään juttunsa, se ainoa Suomen armeijan komppania joka on muuten määrävahvuinen miehistön ja aseistuksen ja varustuksensa suhteen. Eiköhän ne siinä sitten jo ollut. Paitsi ne, jotka on jo hukattu jonnekin jonkun tomppelin kirjanpitäjän toimesta josta ei enää tiedetä mitään (ja jotka voi joskus vuosikymmenten päästä löytyä sattumalta jostain varaston perältä).
 
Toivottavasti :D Minä hiukan tiipahdin kärryiltä prosenttilaskuistasi. Ehtisitkö selventää?

Kauppahinta pieneni kolmannekseen suunnitellusta mutta sinä esitit hankitun määrän olleen siitä huolimatta alkujaan tavoiteltujen satojen ohjusten sijasta tuhansia. Täsmälliset tiedot löydät omista viesteistäsi.
 
Perusteluni ovat edellisissä viesteissäni. En jaksa inttää selvästä asiasta enää enempää.

Et voi laskea yksittäisen ampumatarvikkeen hintaa asejärjestelmän könttähinnasta 90 miljoonaa, joka on ainoa varma tieto joka meillä on.

Katso mitä muut it- ohjukset maksavat. Oikeasti, katso.
Katso itse ja en viitsi myöskään toistella samoja asioita koko ajan. Asia lienee käsitelty.
 
Back
Top