Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TomTom kirjoitti:Varmaan varhais teini-ikä tulossa kun synttärin kunniaks alkaa servu nikotella.
noska kirjoitti:Minä en myönnä kyseen olevan faktoista enkä politiikasta vaan propagandasta.
noska kirjoitti:Enkä edelleenkään näe tarpeelliseski keskustella loputtomiin yhden tietyn keskustelun sisällöstä ketjussa jossa pitäisi käsitellä koko foorumia.
noska kirjoitti:Jos sen keskustelun sisällössä on ongelmia, niin siihen on vaihtoehtoja
a) lopettaa sen seuraamisen (kuten minä),
noska kirjoitti:b) tekee ilmoituksen väärinkäytöksistä ylläpidolle (jos niihin on siis oikeasti aihetta),
noska kirjoitti:c) pyrkii kehittämään ketjua tuomalla ongelmat esiin siinä kyseisessä ketjussa.
Itse olen ainakin käsittänyt että Eurabia ketju on olemassa juuri siksi, että siellä saa mellastaa aiheen piirissä, kunhan se aihe pidetään siinä ketjussa eikä törkyä lykätä joka tuutista.
noska kirjoitti:Siten ihmisillä jotka ovat todenneet, että eivät halua propagandaa seurata, on mahdollisuus tuo valinta tehdä ja jättää ketju lukematta. Jos tuo toistuu ketjusta toiseen, satunnainen lukija tuomitseee koko foorumin jo muutaman ketjun perusteella, eikä uusia lkirjoittajia saada kuin niistä, jotka halauvat nimenomaan tuon kaltaista propagandaaa suoltaa.
noska kirjoitti:Itselleni tuon keskusteleun levittämisestä tulee mieleen kaksi mahdollisuutta: joko levittäjä haluaa tunkea propagandaansa väkisin laajemmalle alueelle tai kokee jääneensä tappiolle varsinaisessa keskustelussa ja hakee muista ketjuista aiemmin keskusteluun osallistumattomista tai siitä jo pois jättäytyneistä tukea itselleen. Kumpaakaan en katso hyvällä.
pstsika kirjoitti:Avaat kys. profiilin ja sieltä "Lisää sulkulistaan" ?
Aivan loistava ominaisuus! Nyt ei häröpostaukset enään häiritse.koponen kirjoitti:pstsika kirjoitti:Avaat kys. profiilin ja sieltä "Lisää sulkulistaan" ?
Kiitän.
TomTom kirjoitti:Baikal palasi väliaikaisesti modeilemaan ja setämies modeilee uutena modena.
EK kirjoitti:Ihmettelen vain, miksi siihen piti palkata kaksi "uutta" modea ja sitä, miksi ensin piti laittaa yleiseen keskusteluun hlökohtainen vittuiluviesti.
EK kirjoitti:Täällä jaetaan pojoja, joista kukaan ei taida välittää.