Propagandasotaa käydään käsitteillä, otsikoinnilla, korostamisilla tai silkalla kertomatta jättämisellä. Kertomatta jättäminen voi olla valheita paras tai pahin, näkökulmasta riippuen. Tai kerrotaan osa jostain kokonaisuudesta ja leikataan laajempi paketti veks. Tehdään otsikko jostain pilipaliyksityiskohdasta...joka pahimmillaan kertoo päinvastaista kuin leipäteksti. Keinoja on paljon.
Yksi konsti on sekin, että kieltä käännetään typerästi tarkoituksella. Luodaan kuvaa yksinkertaisesta esittäjästä tai osoittamalla hänen epärehellisyytensä.
Tulee olemaan melkoista aikaa edessä. Ennennäkemättömällä tavalla epätosi on uutinen ja valhe menee läpi sukkana yleisössä. Tähän on valjastettu kokonaiset elinkeinoalat ja valtavat yrityskonsortiot, jotka luovat pohjan. Miettikääs vaikka googlea ja muita samanlaisia yrityksiä. Niillä on jumalattomasti valtaa nykyisissä oloissa. Ja tietoa käyttäjistä tavalla, joka on määrältään mielikuvituksellisen kolossaalista.
Yksi konsti on sekin, että kieltä käännetään typerästi tarkoituksella. Luodaan kuvaa yksinkertaisesta esittäjästä tai osoittamalla hänen epärehellisyytensä.
Tulee olemaan melkoista aikaa edessä. Ennennäkemättömällä tavalla epätosi on uutinen ja valhe menee läpi sukkana yleisössä. Tähän on valjastettu kokonaiset elinkeinoalat ja valtavat yrityskonsortiot, jotka luovat pohjan. Miettikääs vaikka googlea ja muita samanlaisia yrityksiä. Niillä on jumalattomasti valtaa nykyisissä oloissa. Ja tietoa käyttäjistä tavalla, joka on määrältään mielikuvituksellisen kolossaalista.