skärdis
Greatest Leader
Onko sinulla annettavaa isänmaalle?Yhtä hyvin voisi kysyä: miksi jatkaa?
Toisaalta tiukassa paikassa meidät käsketään riviin, joten ei kai sillä niin väliä.
Noinhan se on.Olen oikeastaan saavuttanut kaiken mitä miehistössä voi saavuttaa, olen treenannut enemmän kuin suurin osa edes sijoitetusta reservistä. Ja joukkotuotanto on pyöräyttänyt kokonaan uuden SA-vahvuuden tuutista ulos. Maailmassa on muutakin kuin maastopukuhommat.
Ainakin jos tavoitteena on edetä ylöspäin. Uraa voi tehdä myös sivusuunnassa tai olla tyytyväinen nykyiseen tehtäväänsä.
Hieman vanhempi väki on joskus puhellut työpaikan kahvipöydässä, että iän myötä ymmärtää paikkansa ja mahdollisuutensa. Se voi olla vapauttavaa todeta, ettei tarvitse enää herrahissiä odotella. Hoitaa oman leiviskänsä ja etsii mielenkiintoa jostain muualta.
Noin se on, mutta minkäs teet.Jotain kertoo se, että ilman natsoja minua luullaan usein kessuksi tai luutnantiksi, koska miehistön ei uskota olevan kykeneviä yhtään mihinkään. Se on aika surullista. Yhtäältä sanotaan ettei ne natsat merkkaa, mutta kun sokkotestiä tehdään niin yhtään särmempää tyyppiä luullaan joko aliupseeriksi tai upseeriksi. Se on surullista.
Ei ole sattumaa, että miehistöstä iso osa nostaa jalat pöydälle ja antaa muiden murehtia.
Sanovat, että vankilastakin vapautumisen jälkeen on vaikeinta tehdä omia päätöksiä kun siihen asti muut ovat päättäneet kaiken. Pitkälti aamujen lusimista ne miehistön tehtävät ovatkin.