Miehistön kuljetus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noska
  • Aloitus PVM Aloitus PVM
Jos tämä pitää paikkansa niin kuulostaa, että AMV:tä viedään myös Ukrainaan. Mielenkiintoista nähdä onko Patrialla kapaa, vai tuleeko nämäkin kuitenkin Puolasta vaikka sanamuoto on Suomi investoi tuotantoon. Ukrainalaisilla on varmasti toiveissa tornillinen versio, jota olen toivonut meillekin, vaikka sitä Patria taitaa kutsua IFV:ksi

Rosomakeissa oli videosta päätellen ajastuksellisella sytytyksellä olevia ammuksia. Näihin, ja meille voisi ottaa samalla pykälää paremmat RCT30 tornit, tekisi hyvää UAS ym. torjuntakyvylle sekä meillä että Ukrainassa. 6*6:ia APC-käyttöön meille tilalle

Jos tämä pitää paikkansa niin kuulostaa, että AMV:tä viedään myös Ukrainaan. Mielenkiintoista nähdä onko Patrialla kapaa, vai tuleeko nämäkin kuitenkin Puolasta vaikka sanamuoto on Suomi investoi tuotantoon. Ukrainalaisilla on varmasti toiveissa tornillinen versio, jota olen toivonut meillekin, vaikka sitä Patria taitaa kutsua IFV:ksi

Rosomakeissa oli videosta päätellen ajastuksellisella sytytyksellä olevia ammuksia. Näihin, ja meille voisi ottaa samalla pykälää paremmat RCT30 tornit, tekisi hyvää UAS ym. torjuntakyvylle sekä meillä että Ukrainassa. 6*6:ia APC-käyttöön meille tilalle
Mie oon varovaisesti ehdotellut, että meidän AMV päivityksen yhteydessä ainakin suurinosa varustettas 30mm tykillä, ja vois hankkii muutaman lisää, jotta niistä pystys NEMO vaunujen kanssa muodostaa oman moottoroidun taisteluosaston.

Ukrainalaisten käyttäjien arvio CV90:stä. 116. Mekanisoitu Prikaati. Laittakaa automaattiset tekstityksen käännöt päälle.

Palatakseni tuohon Tanskan ja Ruotsin CV9035 vaunu kauppaan. Suomi tarvii samankokoisen kaupan samanlaisista vaunuista, eikä tuo 2,2 miljardia jaettune useammalle vuodelle olisi mahdoton summa.

Toimitus vaan taitaa kestää, kun kysyntä on kova.

Yhdessä Leopardien ja vanhojen CV9030 päivitysten kanssa, alkaa panssarikalusto olemaan sitten hyvässä kunnossa.

Back