Äänestys Mikä konetyyppi korvaa Hornetit?

Mikä konetyyppi on mielestäsi todennäköisin valinta Hornetin korvaajaksi?

• Äänestäjiä yhteensä
    599
  • Äänestys suljettu .

atanos

Kersantti
Tästä tulee muuten jossakin vaiheessa valtiotason ulina sen jälkeen kun NATOn jäsenkortti löytyy taskusta, joku alkaa inisemään että oltaisi voitu kuitenkin ostaa reilusti mopompi vaihtoehto ja ettei ykkösnyrkkiä tarvita. En vaan osaa yhtään ennustaa kuka shown aloittaa, ehkä joku eduskunnan jäsen joka ei äänestä NATOn puolesta?

PSS

Respected Leader
Tästä tulee muuten jossakin vaiheessa valtiotason ulina sen jälkeen kun NATOn jäsenkortti löytyy taskusta, joku alkaa inisemään että oltaisi voitu kuitenkin ostaa reilusti mopompi vaihtoehto ja ettei ykkösnyrkkiä tarvita. En vaan osaa yhtään ennustaa kuka shown aloittaa, ehkä joku eduskunnan jäsen joka ei äänestä NATOn puolesta?
Siinähän tän jutun hienous just on! Vasemmistohallitus vie NATO:on - siis just ne, jotka ihan ensimmäisinä olisivat ruikuttamassa.

Protheon_93

Respected Leader
Siinähän tän jutun hienous just on! Vasemmistohallitus vie NATO:on - siis just ne, jotka ihan ensimmäisinä olisivat ruikuttamassa.
Tuo on kyllä hyvä asia tuon kannalta. Vaikea sitten NATO:on menemisen jälkeen juuri tuon porukan on siitä enää valittaa, kun itse veivät Suomen sinne. Ja sama F-35:n hankkimisen suhteen.

Omista päätöksistä ei perinteisesti lähdetä ruikuttamaan.

Rannari

Greatest Leader
Tuo on kyllä hyvä asia tuon kannalta. Vaikea sitten NATO:on menemisen jälkeen juuri tuon porukan on siitä enää valittaa, kun itse veivät Suomen sinne. Ja sama F-35:n hankkimisen suhteen.

Omista päätöksistä ei perinteisesti lähdetä ruikuttamaan.
Nyt en ihan ymmärrä miksi "vasemmisto" yleensäkään valittaisi NATO-jäsenyydestä tai HX:stä? Jos 70-luvun stallarit nousee haudoistaan niin ehkä siinä tapauksessa. Se että joku takariviänkyrä ulisee ei tarkoita että hän puhuisi puolueensa suulla. Ja jos ulisijoista puhutaan niin otetaan toki mukaan Väyrynen ja Kepu. Eiköhän nämä ennakkoluulot voida jo hiljalleen haudata ja olla tyytyväisiä siitä että kerrankin on olemassa näin laaja yhteisymmärrys. Eihän esimerkiksi vasemmistoliiton puheenjohtajalla ole mitään pakottavaa syytä olla muodon vuoksi NATO-jäsenyyden puolesta.

Minä ainakin olen lopen kyllästynyt siihen että jopa valtavaa määrää vasemmistolaisia sotaveteraaneja toistuvasti haukutaan maanpetturipunikeiksi tms. Sisällissodasta on yli sata vuotta ja silloiset tekijät syvällä mullissa. Ja jos niljakkaista 60/70/80-luvuista puhutaan niin ei edelleenkään valkopestä puoluekentän keskustaa ja oikeaa laitaa kyseenalaisten ulkomaanyhteyksien hyödyntämisestä.