Mikä vituttaa tänään?

Nuo ketkä oikeasti joutuu käyttämään pyörätuolia syystä tai toisesta, katsoo vinoon jos puhuu rullatuolista, niin ja samahan se pätee esim isoihin kauppakeskuksiin.
Mielestäni Usa:ssa olen törmännyt isoihin kauppakeskuksiin, en suomessa ja sama pätee lentokenttiin, suomessa kaikki on pientä, paitsi luonto ja puhtaus.
Näitä on niin monenlaisia termejä, kuin puhujiakin. Omasta mielestäni minulla on töissä työtuolina rullatuoli ja pöytä on kuulemma sähköpöytä. Sähkötuolia ei sentään oo hommattu, ainakaan vielä.
 
Remington 1100 puoliautomaatti haulikko. Luovutin sen suhteen. Ei käynyt kunnolla. Yleensä en luovu hankituista aseesta koskaan, mutta toi lähti kyllä poliisiasemalle purettuine osineen miiluun. Beretta tai Benelli tulee tilalle.
Heh...tästä on jo kolme vuotta ku lahjotin oman remarin poliiseille. Tilalle rouninki joka lähti kiertoon ja nyt tulossa 2-piippanen, miroku. Ei vituta vaan helpottaa.
 
Bensaa kuitenkin oli... ja öljy loppui.
Riittääkö öljy yleensä aina tyypillisesti pitempään kuin bensa, vai saattaako se loppua ennemmin kuin bensa.

Edit: Voiko saha valutella öljyä lämpötilavaihteluiden takia alleen, minulla oli sanomalehti varastossa sahan alla ja se näytti olevan kostea.
Jos sahassa on säädettävä öljypumppu ja säätöruuvi on avattu aivan maksimiinsa, voi jossain sahamalleissa öljy loppua ennen bensan loppumista. Normaalisti aineet loppuvat yhtä aikaa, mikäli tankit ovat olleet täynnä. Nesteiden valuminen on enemmän sääntö kuin poikkeus, sahassa on aina hyvä pitää jotain alustaa.
 
Nuo ketkä oikeasti joutuu käyttämään pyörätuolia syystä tai toisesta, katsoo vinoon jos puhuu rullatuolista, niin ja samahan se pätee esim isoihin kauppakeskuksiin.
Mielestäni Usa:ssa olen törmännyt isoihin kauppakeskuksiin, en suomessa ja sama pätee lentokenttiin, suomessa kaikki on pientä, paitsi luonto ja puhtaus.
Kyllä valtionvelka voidaan mainita tässäkin kohtaa.
 
Olen huomannut että jotkut käyttää tarpeeksi suuresta kanisterista leikattu pohja muutaman sentin reunalla.
Tuollainenkin on ihan hyväksi havaittu

 
Jos sahassa on säädettävä öljypumppu ja säätöruuvi on avattu aivan maksimiinsa, voi jossain sahamalleissa öljy loppua ennen bensan loppumista. Normaalisti aineet loppuvat yhtä aikaa, mikäli tankit ovat olleet täynnä. Nesteiden valuminen on enemmän sääntö kuin poikkeus, sahassa on aina hyvä pitää jotain alustaa.
Helblosti. Ja tuo öljypumpun säätöruuvi voi joskus avautua itsestään. Tuota kannattaa vähän seurata. Itselläni on joskus mennyt tankillinen teräketjuöljyä puolella bensatankilla, mikä on melkein päinvastainen suhde kuin pitäisi.
 
Helblosti. Ja tuo öljypumpun säätöruuvi voi joskus avautua itsestään. Tuota kannattaa vähän seurata. Itselläni on joskus mennyt tankillinen teräketjuöljyä puolella bensatankilla, mikä on melkein päinvastainen suhde kuin pitäisi.
Ostin talvella käytetyn yläkahvasahan, joka pääsi nyt ekaa kertaa töihin oksia karsittaessa. Pari ensimmäistä tankillista tilanne oli juuri tuo yllä kuvattu ja roiski öljyä teräketjusta niin että sen suihkun näki. Nyt on säätöruuvia käännetty pienemmälle na pienemmälle. Taitaa olla enää puoli kierrosta auki ja nyt alkaa säiliöllinen riittämään pidempään kuin tankillinen bensaa.
 
Kerrostalossa asuva, Alzheimerin tautia sairastava, äitini on joutunut joidenkin naapurissa asuvien nuorten herrasmiesten ryöstöaikeiden kohteeksi. Vituttaa, että en voi käydä ns. lakia lukemassa arvon herroille, ilman että olisin itse pian käräjillä syytettynä. Kun en itse voi olla 24/7 paikan päällä päivystämässä mitä milloinkin tapahtuu
 
Minulla edelleen laituri rojekti käynnissä, onneksi on vielä yöllä pakkasta, muuten olisi pyyhe kehässä.
Ps. tänään ei tarvinnut Hussen terää teroittaa, ja Jonsered oli huili vuorossa, toki teräkunnossa niin kuin pitääkin.

Mun touhuja valvoo vanhempi muutaman danin tumma vyö, tykkää mitä teen.
 
Perhana! Vuoden ensimmäiset lämpimät kelit tälle viikolle, lauantaihin saakka, ja mitä tapahtui TÄSSÄ VUONOJEN HAPERTAMASSA KUSIMAASSA tänä aamuna?

OLUENKULJETTAJAT LAKKOON! SIIS WTF?

Lakon ennustetaan jatkuvan ainakin pari viikkoa, ja kaikki HERKULLINEN OLUT, mitä on SAATAVILLA, on nyt kauppojen hyllyillä ja takahuoneessa... vaanp eipä ole pitkään, veikkaan! En pääse tänään edes hakemaan kunnon settiä, mutta eihän noi mini-varastot millään riitä loppuviikon helteisiinkään saakka, ja sama lakko koskee tietysti myös niitä letkuspedejä nahjuksia jotka täyttävät kevätterassien säihkyvät tankit kultaisella ihanuudella...

Nyt taas vedettiin keittiötyöläiseltä kyllä matto alta, jumankauta perhana jukopliut.

ps. olen (lähes) sanaton tämän tilanteen edessä, KOKO KUSISEN TALVEN OLEN OMALLA PANOKSELLANI TUKENUT NÄITÄ LUOPIOITA, JA TÄSSÄ SEISOO KIITOS!

pps. ei aavistustakaan miten noi alat edes liittyy toisiinsa... lauttaliikenne, öljyteollisuuden jotkut palvelufirmat, suklaatehtaat(WTF?) ja PANIMOT - JÄLKIMMÄISET KUSKEINEEN!

Niille tarjottiin 5,2%, eipä kelvannut. Vuosikorjattu inflaatio oli maaliskuussa 6,5%, LO-niminen joku ay-systeemi halusi sen päälle 2%:n reaali-korotuksen, eli 8,5%. Noh, eipä tullut kauppoja, ainakaan vielä.
 
Kuumana kesäpäivänä kun tulen kotiin töistä niin yleensä menee litra vettä kuin kamelin kyttyrään.
 
Kuumana kesäpäivänä kun tulen kotiin töistä niin yleensä menee litra vettä kuin kamelin kyttyrään.
Pah, vaivainen litra... mittakaavalla viittaat ilmeisesti jonkinlaisiin lasten mehukesteihin, ne eivät kosketa minua.
Voin ilmoittaa että raikasta olutta menee helposti viisi litraa, oli kesäpäivä kuuma tahi ei, ja siitä tulee helvetin paljon paremmalle tuulelle kuin hapottoman kraanaveden kanssa pelleilystä.
 
5l olutta kerrallaan....johan minä olisin kuollut jo kauan ennen sitä. Ei ole sellaisia toleransseja alkoholille.
 
Pah, vaivainen litra... mittakaavalla viittaat ilmeisesti jonkinlaisiin lasten mehukesteihin, ne eivät kosketa minua.
Voin ilmoittaa että raikasta olutta menee helposti viisi litraa, oli kesäpäivä kuuma tahi ei, ja siitä tulee helvetin paljon paremmalle tuulelle kuin hapottoman kraanaveden kanssa pelleilystä.
Paljonko muuten on tänäpäivänä tuollaisen raikkaan olut-tölkin/pullon hinta siellä vuonojen hapertamassa kusimaassa?
 
Back
Top