Mikä vituttaa tänään?

Helvata, laituri remonttia jo kaksi päivää ja jatkuu vielä pari kolme päivää.. vedin vanhemmalla Jonseredillä ketjun naulaan tylsäksi.
No en ehtinyt ruveta terotus hommiin otin hätäpäissäni Hussen jossa neitseellinen ketju, no tulihan sekin päivän päätteeksi töräytettyä naulankantaan.
Savotta jatkuu aamulla terien teroituksella, niin ja teräketju öljykin loppui kesken vingutuksen ja terän pyörintä oli heikkoa. Olispa näissä jokin merkkivalo, tai tarkistussilmä mistä näkee nesteiden pinnat missä tasossa, ennen kuin rupeaa hurmiossa sahailemaan.
Täh! Aina kun polttoaine loppuu, niin ensin täytetään teräketjuöljysäiliö ja vasta sitten polttoainesäiliö. Kaikenlaisille sitä moottorisahoja myydäänkin. Pitäis ehki sen verran osata lukea, että selaisi käyttöohjeita tai kuuntelisi mitä myyjä yrittää kertoa. Tai jos ei osaa lukea tai puhua, niin kysyy netistä kirjoittamalla joltain sopivalta foorumilta ohjeita.

Sulla ei varmaan sitte ole mitään suojavarusteitakaan ja et tiedä mikä on takapotku jne...?
 
Vituttaa suunttomasti lupautuminen naapurin (yli 80v ukko),niin siis sen nastarekaitten vaihto kesärenkaisiin kohta!,,,mulla törkeä krapula!!.mutta olen lupautunut!
Renkaiden vaihto on ikävää puuhaa. Mä olen sille "allerginen". Ja tänään pitäis vaihtaa vielä kahteen autoon. VAGgilaisen jakopäänhihnan vaihdon lisäksi. Siksi ärsyttää suunnilleen kaikki tänään, kuten edellisestä viestistä näkyy. Pitäis olla 2 käyttöautoa per ukko. Toinen talvirenkailla ja toinen kesärenkailla.
 
Leaderdog 👍
 
Tänään pelkästään Hussella ja vaan kerran naulankantaan... , onneksi olen opetellut terän viilaamista hieman, niin homma jatkuu. Toki terä paikoin saannut siipeensä, mutta viilauksen jälkeen jopa leikkaa taas puuta eikä venkoile.
 
Jos hiukan viäntää ja kiäntää sanan "vituttaa" merkitystä merkitsemään kuin sanaa "janottaa" niin... En ole nähnyt naisystävää yli kuukauteen ja huomenna menen hänen luokse Tallinnaan. Voitte arvata että vituttaa.....:love:
Työkaveri lähti samalle asialle ammoisella 90-luvulla, talvisaikaan. Tyttöystävän makuuhuoneessa oli puukamiina sängynpäädyssä, kaveri otti jälleennäkemisen rynkytyksessä vauhtia pitämällä varpaitaan sänkylaverin päätylistaa vasten. Kuinka ollakaan kaverin varpaat lipesi mistä seurasi 2. asteen palovammat kumpaankin päkiään.

Tekevälle sattuu, kaverin silloinen tyttöystävä on tosin ollut Suomessa rouvana jo parisenkymmentä vuotta.
 
Vaihdetaanko, mulla olis antaa vaihdossa aaltomaisia hermokipuja jotka tuntuu siltä kuin molemmat jalat oli polvia myöten kiehuvassa vedessä + se että toinen koipi on 10% terveestä hermotulehduksen takia. Ei sitten tartte kysyä että mikä miestä vituttaa..
Aivan kamala kuulla. Toivottavasti tulet kuntoon nopeasti!
 
Pekule, Posti se jaksaa yllättää. Tänään tuli heiltä postikortti jossa tummahipiäinen mies poseeraa postin myssy päässä.....
Ei olisi postin tarvinnut tuota ukon naamakuvaa minulle lähettää :facepalm:
Taitaa olla postin yleismannekiinina nyt. Näkyy liikkuvan kuvan mainoksissakin.
 
Vaihdoin renkaat autoon, ja huomasin että pian tulee slaagi siinäkin touhussa. Kunto ei kestä, vaikka omasta mielestäni olen nuori orhi vailla vertaa. Vituttaa huomata, että oikeasti olen vanha paska
Ei varsinaisesti vituta, mutta...
Tuosta tuli mieleen, että emäntä kysy tänään että "kun sulle on tota ikää ja mahaa tullu, niin pitäskö sulle keksiä joku sopiva lempinimi, niinku Pertsa tai Jartsa tai vastaava? " en ihan oo varma että vittuiliko vai oliko tosissaan... Ei se tietenkään väärässä ollu...
 
Remington 1100 puoliautomaatti haulikko. Luovutin sen suhteen. Ei käynyt kunnolla. Yleensä en luovu hankituista aseesta koskaan, mutta toi lähti kyllä poliisiasemalle purettuine osineen miiluun. Beretta tai Benelli tulee tilalle.
 
Se on pyörätuoli, rullat on laudassa, näin minulle on opettanut pyörätuolien edustaja.
Ok. Hyvä tietää. Isossa kauppakeskuksessa mielellään istun kun kepitän muuten hitaasti. 3 viikon päästä kipsi vaihtuu sellaiseen laskettelumonon näköiseen orto kenkään mikä lie.
 
Nuo ketkä oikeasti joutuu käyttämään pyörätuolia syystä tai toisesta, katsoo vinoon jos puhuu rullatuolista, niin ja samahan se pätee esim isoihin kauppakeskuksiin.
Mielestäni Usa:ssa olen törmännyt isoihin kauppakeskuksiin, en suomessa ja sama pätee lentokenttiin, suomessa kaikki on pientä, paitsi luonto ja puhtaus.
 
Back
Top