Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Täh! Aina kun polttoaine loppuu, niin ensin täytetään teräketjuöljysäiliö ja vasta sitten polttoainesäiliö. Kaikenlaisille sitä moottorisahoja myydäänkin. Pitäis ehki sen verran osata lukea, että selaisi käyttöohjeita tai kuuntelisi mitä myyjä yrittää kertoa. Tai jos ei osaa lukea tai puhua, niin kysyy netistä kirjoittamalla joltain sopivalta foorumilta ohjeita.Helvata, laituri remonttia jo kaksi päivää ja jatkuu vielä pari kolme päivää.. vedin vanhemmalla Jonseredillä ketjun naulaan tylsäksi.
No en ehtinyt ruveta terotus hommiin otin hätäpäissäni Hussen jossa neitseellinen ketju, no tulihan sekin päivän päätteeksi töräytettyä naulankantaan.
Savotta jatkuu aamulla terien teroituksella, niin ja teräketju öljykin loppui kesken vingutuksen ja terän pyörintä oli heikkoa. Olispa näissä jokin merkkivalo, tai tarkistussilmä mistä näkee nesteiden pinnat missä tasossa, ennen kuin rupeaa hurmiossa sahailemaan.
Renkaiden vaihto on ikävää puuhaa. Mä olen sille "allerginen". Ja tänään pitäis vaihtaa vielä kahteen autoon. VAGgilaisen jakopäänhihnan vaihdon lisäksi. Siksi ärsyttää suunnilleen kaikki tänään, kuten edellisestä viestistä näkyy. Pitäis olla 2 käyttöautoa per ukko. Toinen talvirenkailla ja toinen kesärenkailla.Vituttaa suunttomasti lupautuminen naapurin (yli 80v ukko),niin siis sen nastarekaitten vaihto kesärenkaisiin kohta!,,,mulla törkeä krapula!!.mutta olen lupautunut!
Työkaveri lähti samalle asialle ammoisella 90-luvulla, talvisaikaan. Tyttöystävän makuuhuoneessa oli puukamiina sängynpäädyssä, kaveri otti jälleennäkemisen rynkytyksessä vauhtia pitämällä varpaitaan sänkylaverin päätylistaa vasten. Kuinka ollakaan kaverin varpaat lipesi mistä seurasi 2. asteen palovammat kumpaankin päkiään.Jos hiukan viäntää ja kiäntää sanan "vituttaa" merkitystä merkitsemään kuin sanaa "janottaa" niin... En ole nähnyt naisystävää yli kuukauteen ja huomenna menen hänen luokse Tallinnaan. Voitte arvata että vituttaa.....
Aivan kamala kuulla. Toivottavasti tulet kuntoon nopeasti!Vaihdetaanko, mulla olis antaa vaihdossa aaltomaisia hermokipuja jotka tuntuu siltä kuin molemmat jalat oli polvia myöten kiehuvassa vedessä + se että toinen koipi on 10% terveestä hermotulehduksen takia. Ei sitten tartte kysyä että mikä miestä vituttaa..
Tuskin nopeasti mutta suunta on ylöspäin, tuen kanssa on päässyt jo kävelemään reilu 10m matkoja.Aivan kamala kuulla. Toivottavasti tulet kuntoon nopeasti!
Voi voi, meidän kortissa oli nainen.Pekule, Posti se jaksaa yllättää. Tänään tuli heiltä postikortti jossa tummahipiäinen mies poseeraa postin myssy päässä.....
Ei olisi postin tarvinnut tuota ukon naamakuvaa minulle lähettää
Taitaa olla postin yleismannekiinina nyt. Näkyy liikkuvan kuvan mainoksissakin.Pekule, Posti se jaksaa yllättää. Tänään tuli heiltä postikortti jossa tummahipiäinen mies poseeraa postin myssy päässä.....
Ei olisi postin tarvinnut tuota ukon naamakuvaa minulle lähettää
Juu, samoin meillä. Kortissa oli nainen ja sitä vaan ilman laseja laatikolla katsoessani ihmettelin. Aivan turhaa .Voi voi, meidän kortissa oli nainen.
Mutta täyttä energian tuhlaustahan tuonkin lähettäminen oli.
Tässä istun tälläkin hetkellä rullatuolissa tosin ilman kipuja.Tuskin nopeasti mutta suunta on ylöspäin, tuen kanssa on päässyt jo kävelemään reilu 10m matkoja.
Ei varsinaisesti vituta, mutta...Vaihdoin renkaat autoon, ja huomasin että pian tulee slaagi siinäkin touhussa. Kunto ei kestä, vaikka omasta mielestäni olen nuori orhi vailla vertaa. Vituttaa huomata, että oikeasti olen vanha paska
Se on pyörätuoli, rullat on laudassa, näin minulle on opettanut pyörätuolien edustaja.Tässä istun tälläkin hetkellä rullatuolissa tosin ilman kipuja.
Ok. Hyvä tietää. Isossa kauppakeskuksessa mielellään istun kun kepitän muuten hitaasti. 3 viikon päästä kipsi vaihtuu sellaiseen laskettelumonon näköiseen orto kenkään mikä lie.Se on pyörätuoli, rullat on laudassa, näin minulle on opettanut pyörätuolien edustaja.