Mikä vituttaa tänään?

1698473230214.png

Olisin voinut laittaa palautepalstallekin tämän mutta ku myös vähän vituttaakin:

Aikaleima ei täällä mp-foorumilla jostain syystä enää ole kunnolla pelannut reiluun viikkoon. Eli ennen kun painoi sitä 'New posts' - linkkiä niin taatusti tuli tarjolle vain lukematonta Ukrainan sotaa ym. Nyt useimmiten se tokavikalla kerralla aloitettu kohta tulee uudelleen 🤔

(voipi olla että aiemmin tekemälläni mainosten eston poistolla olisi vaikutusta asiaan)

Vituttaa se että näitäkin paskoja on Suomessa ilmeisesti enemmän kuin Norjassa... tänään olivat tukkineet Karl Johanin kävelykadun Oslossa noin kahden korttelin osalta täysin, veikkaisin parin pataljoonan verran eli tuhat paskapäätä, plus miinus satasen paskiaisen verran.

Stadissa puolestaan 2000...!?! Mitä tämä nyt taas on?!?

Jouduin joka tapauksessa kiertämään töihin mennessä, mikä syvensi vitutusta. Ja krapulassa lauantaina oli just niin "I could have told you so/ I tried to tell you so... but you wouldn't listen", mikä myöskin vitutti syvästi koko päivän.

Täällä Oslossa on muuten Politi:llä sellaisia vanhoja Pohjois-Irlannin tyyppisiä mellakkavankkureita, ovat tumman yksivärisiä pakuja joissa on metalliverkot suojaamassa tuulilasia ja ikkunoita.
Häijyn retron näköisiä roikaleita rivissa, siis jotain ysäri-vintagea varmaan.

Mutta vitutti ettei petskot kaasuttanu niitä musu-kaaloja, monta hyvää syytä keksin heti tähän, ja sitten häkkivankkurit ja koko porukka maastakarkoitukseen.
Asiaa.
Lisäksi vitutti se että minulle tuotiin neljän lihapullan annoksesta yksi puolikas takaisin (loput oli syöty, eikä ole kallis annos, 145nok erittäin hyvässä tomaattikastikkeessa. 46-48 grammaa per lihapulla, teen ne itse), ja tarjoilija selitti että pullan keskus (ihanteellisesti koko sisäosa!) oli vaaleanpunainen, niinkuin kuuluu.
Vittu harmaako sen pitäisi olla? Ja hyvin maistuivat loput, piti taas jostain ruveta vinkumaan ilmaisten jälkiruokien toivossa, vituttaa yli kaiken toi insta ja snapchat ja google maps kommenttikentät koska ovat ihan saatanasta, niissä kiertää Oslossa ainakin vinkit miten saada jotain free shittiä, lähinnä kalastavat aina ilmaisia jälkiruokia.
Vittu itse väsään ne juustokakut mangoglaseerauksella, ja teen mansikkakastikkeen (pakastemansikoista tulee parempi=halvempi).

Ja kun sanon 18 levyä liivatetta niin kotikokit osaavat arvata senkin saatanan golgatan skaalan.

En niitä turhaan paisko kasaan ilmais-fakin-jakeluun vuonomaan pepsodent-hymysille villapaitapelleille.

Kyllä jämpti on nain.

Noh,

Minä itte eli me, myself and I, jolla on omistuksessa kolme autoa ja muutama moottoripyörä, jumaliste, jouduin menemään tänään julkisilla töihin.

Valmistautumisesta huolimatta en osannut käyttää juuri lataamaani HSL-sovellusta tarpeeksi ripeästi, joten bussi meni.

Ajattelin, että paskat ja lähdin läheiselle taksitolpalle vain nähdäkseni että ainoa valkoisen miehen auto ja muutenkin ainoa auto lähti justiinsa.

Pääsin kuin pääsinkin siniseen bussiin proletariaatin joukkoon. Huokaus. Mutta sitten! Edessäni istuva jätkä alkoi puhua kovalla äänellä typeriä vieressään istuvalle tutulleen. Tiedätte varmaan sen nuotin, kun joku puhuu toiselle mutta tavallaan myös kaikille kuin joku huono radiojuontaja. Miksi ei voisi vain olla hiljaa? Niin ennen oltiin. Tänäänkin maanantai ja loskakuun loppu. Mutta ei. Sain kuulla että sillä hintillä on täti, jolla on Facebook ja täytyy kuulemma tätiä onnitella nimipäivänä ja pälä pälä. Tauotonta tajunnanvirtaa.

Auto oli pari viikkoa sitten jarruhuollossa ja mitä ilmeisimmin hukkasivat siinä yhteydessä mun lukkomutterin avaimen. Sitä kun eilen aloin vaihtamaan renkaita, niin avainta ei löytynyt koko autosta vaikka kuinka kaivoi rakosia. Vein sitten auton kyseiselle korjaamolle ja siellä niillä meni vähän sormi suuhun asian suhteen. No sinne se jäi ja lupasivat selvittää miten saa auki. Vähän kyllä kummastuttaa, että jos iso korjaamo ei saa yhtä lukkomutteria pois, niin kuka sitten?

Vituttaa vaikka korjaamo myönsikin virheensä.

Kova laki: Erikoisyksikkö. Vituttaa etenkin sarja päänaisoletettupoliisin atavistinen raivo kääntää joka asia raiskaukseksi. Juuri äskenkin oli jakso, jossa äijä esiintyi yliopiston opiskelijavalitsijana, ja akat tarjosivat piparia luullessaan saavansa pentunsa yliopistoon. Ukko kysyi joka kerta, että haluaako naisoletettu seksiä ja joka kerta sanoivat, että antaa tulla. Vasta kun paljastui, ettei äijä ole iso kiho eikä saa pennuille huippuyliopistoon paikkaa, alkoi kiljua raiskausta. Ja em. pollaritar löi vain vettä kiukaallle ja maanitteli alkaa todistamaan hirvittävän saalistajan petomaisuudesta. Kävi vaan kusisesti naisoletetuille. Syyte kaatui, kun tuomarikin sanoi syyttäjälle, että pitäisi syyttää vain lainvastaisista tekemisistä. Naispuolinen Jari Taponen.

Kova laki: Erikoisyksikkö. Vituttaa etenkin sarja päänaisoletettupoliisin atavistinen raivo kääntää joka asia raiskaukseksi. Juuri äskenkin oli jakso, jossa äijä esiintyi yliopiston opiskelijavalitsijana, ja akat tarjosivat piparia luullessaan saavansa pentunsa yliopistoon. Ukko kysyi joka kerta, että haluaako naisoletettu seksiä ja joka kerta sanoivat, että antaa tulla. Vasta kun paljastui, ettei äijä ole iso kiho eikä saa pennuille huippuyliopistoon paikkaa, alkoi kiljua raiskausta. Ja em. pollaritar löi vain vettä kiukaallle ja maanitteli alkaa todistamaan hirvittävän saalistajan petomaisuudesta. Kävi vaan kusisesti naisoletetuille. Syyte kaatui, kun tuomarikin sanoi syyttäjälle, että pitäisi syyttää vain lainvastaisista tekemisistä. Naispuolinen Jari Taponen.
Noh, jotenkin hankalasti on hahmotettavissa tuosta se varsinainen vitutus... mutta meilläpä sattui ja tapahtui tänään ravintolassa, lauantai ilta, mesta täynnä, tilaisuus tienata rahaa, ja 21:30 Head Chef kirjaimellisesti heittää jonkun ulos. Kyselin keittiöstä, oli joku 20+ annosta jonossa, että mitä ja ketä sattuu, ja kuka heitettiin ulos, ja onko täysin hyödytön Oslo Politi tulossa jonain herran vuonna tapansa mukaisesti.

- Ei kun se heitti meidän baarimikon ulos.

Whiskey-Tango-Foxtrot?

Jotain kähinää niillä oli ollut viikon verran, mutta nyt oltiin sitten uudessa tilanteessa.

Vittu tota vitun mestaa. Sain syyskuun palkan (sopparissa lukee 5. päivä, tai lähin pankkipäivä) 23. lokakuuta!

Duuni on pahin vitutuksen aihe nyt.

Muuten marraskuu alkanut hyvin,

Osloon luvattu Atlanttinen hurrikaani osuikin läntisiin naapurikuntiin, joten paskat siitä.

Oli täälläkin 19m/s tuulenpuuskia, mutta ei alijäähtynyttä shittiä feissin täydeltä, mikä oli ihanteellista.
Suhteessa vaihtoehtoon. Mikä olisi alijäähtynyttä shittiä feissin täydeltä, vittu.

Viimeksi muokattu:
Nyt vituttaa se että kuka saatanan tampio meni keksimään Prisman itsepalvelukassoille ne helvetin ostoskuitilla avautuvat portit? Just ennen niitä portteja tuli se uudistus että ostoskuitin sai sähköisenä s-pankin sovellukseen ja säästettäisiin vähän luontoa kun ei tarvitse tulostaa paperikuittia, niin JUMALAUTA eikös heti perään tullut portit joita varten kuitti on pakko tulostaa.

Tämä vääryys pitää minua aina välillä hereillä öisin.

Vituttaa kun Suomessa ei ole sananvapautta!

Nimittäin kommentoin vaan Sannan mahdollisen kirjan nimeä, kun oman kokemuksen mukaan sen nimi pitäisi olla Minä ja MINÄ ja tätä ei jostai syystä julkaistu IS sivulla!!
Ihan meni koko päivä persiilleen...;)

Auto oli pari viikkoa sitten jarruhuollossa ja mitä ilmeisimmin hukkasivat siinä yhteydessä mun lukkomutterin avaimen. Sitä kun eilen aloin vaihtamaan renkaita, niin avainta ei löytynyt koko autosta vaikka kuinka kaivoi rakosia. Vein sitten auton kyseiselle korjaamolle ja siellä niillä meni vähän sormi suuhun asian suhteen. No sinne se jäi ja lupasivat selvittää miten saa auki. Vähän kyllä kummastuttaa, että jos iso korjaamo ei saa yhtä lukkomutteria pois, niin kuka sitten?

Vituttaa vaikka korjaamo myönsikin virheensä.
Ajankuluksi tällainen komediajakso. Ei kestä kuin 10 minuuttia. Näinhän se nykyään menee uusissa autoissa. Vituttaa ajatellakin!

Vituttaa kun Suomessa ei ole sananvapautta!

Nimittäin kommentoin vaan Sannan mahdollisen kirjan nimeä, kun oman kokemuksen mukaan sen nimi pitäisi olla Minä ja MINÄ ja tätä ei jostai syystä julkaistu IS sivulla!!
Ihan meni koko päivä persiilleen...;)

Tuo pitäisi julkaista vitsikirja osastoille AINOASTAAN!
Miten voisi minkään minkään maan pääministeri mies ryssiä mediassan omassa elämässään kuten Sanna Panin viimeisen vuoden aikana.
Jos olisin päivän diktaattorina niiin upottaisin Mtv3 mainos tv lähetykset kaikilta omat aivot omaavilta.
Mies on mies vaikka voissa upporasvatussa voissa paistaisi ja naiset on naisia.

Nyt vituttaa se että kuka saatanan tampio meni keksimään Prisman itsepalvelukassoille ne helvetin ostoskuitilla avautuvat portit? Just ennen niitä portteja tuli se uudistus että ostoskuitin sai sähköisenä s-pankin sovellukseen ja säästettäisiin vähän luontoa kun ei tarvitse tulostaa paperikuittia, niin JUMALAUTA eikös heti perään tullut portit joita varten kuitti on pakko tulostaa.

Tämä vääryys pitää minua aina välillä hereillä öisin.
Täsmälleen sama systeemi Norjassa.. syy: vanhukset, joilla ei ole tajua puhelimella maksmisesta.

Tai noi vitun parasiittiset musu-matut, joilla ei ole käsitystä yhtään mistään.

Ei siis mistään. Debil.

Tyttäreni on rohkea, avoin mieleltään ja aina hyvien puolella. Ei siis ihme että hän kavereineen hyväksyy kaikenlaiset misfitit kuten koulun genderbenderin porukkaansa, vaikka itselläni vääntää vatsasta tämän ylipainoisen pojan napapaita ja meikki. Olen sanonut suoraan että sulupuolidysforia on mielen sairaus ja että toivon pojan pääsevän tasapainoon itsensä kanssa ilman elämää muuttavaa kirurgiaa. Ja että en pane pahakseni kaikkea pridehömppää, mutta että "aktivistien" tarkoitusperät ovat harvoin puhtaat.

Mutta kun aktivismia on kaikkialla, ja kaikki aktivismi on vasemmistolaista. Ilmasto, homoilu, antirasismi yms vyöryy päälle joka paikasta. Oppimateriaaleista alkaen. Epänormaaleja ja rikkinäisiä perheitä esitellään normaaleina. Kaikki luonnoton onkin luonnollista. Ja tämä vasemmistolainen indoktrinaatio on valtavirtaa. Miten teini-ikäinen voisi välttyä sellaiselta mitä koulukin syöttää koko ajan?

Kuppi meni nurin harrastuksiin kuskatessa, kun sain kuulla (ohimennen pressanvaaleista kun tuli puhe) että niin ne perussuomalaisethan ovat homofoobi rasisteja. Lähde? "Kaikki koulussa." Opettajatkin? "No jotkut."

Mitä kaikkea muuta puhdasta paskaa lapsille syötetäänkään? Vasemmiston vuosien ja vuosikymmenten kampanja on ollut tehokas. Tuntuu erityisen pahalta että poikani ovat karskeja miehiä joihin kusetus ei uponnut, mutta herkkä ja kiltti tyttö on aivan avoin maali. Siinä on koko Suomi pähkinänkuoressa.

Tyttäreni on rohkea, avoin mieleltään ja aina hyvien puolella. Ei siis ihme että hän kavereineen hyväksyy kaikenlaiset misfitit kuten koulun genderbenderin porukkaansa, vaikka itselläni vääntää vatsasta tämän ylipainoisen pojan napapaita ja meikki. Olen sanonut suoraan että sulupuolidysforia on mielen sairaus ja että toivon pojan pääsevän tasapainoon itsensä kanssa ilman elämää muuttavaa kirurgiaa. Ja että en pane pahakseni kaikkea pridehömppää, mutta että "aktivistien" tarkoitusperät ovat harvoin puhtaat.

Mutta kun aktivismia on kaikkialla, ja kaikki aktivismi on vasemmistolaista. Ilmasto, homoilu, antirasismi yms vyöryy päälle joka paikasta. Oppimateriaaleista alkaen. Epänormaaleja ja rikkinäisiä perheitä esitellään normaaleina. Kaikki luonnoton onkin luonnollista. Ja tämä vasemmistolainen indoktrinaatio on valtavirtaa. Miten teini-ikäinen voisi välttyä sellaiselta mitä koulukin syöttää koko ajan?

Kuppi meni nurin harrastuksiin kuskatessa, kun sain kuulla (ohimennen pressanvaaleista kun tuli puhe) että niin ne perussuomalaisethan ovat homofoobi rasisteja. Lähde? "Kaikki koulussa." Opettajatkin? "No jotkut."

Mitä kaikkea muuta puhdasta paskaa lapsille syötetäänkään? Vasemmiston vuosien ja vuosikymmenten kampanja on ollut tehokas. Tuntuu erityisen pahalta että poikani ovat karskeja miehiä joihin kusetus ei uponnut, mutta herkkä ja kiltti tyttö on aivan avoin maali. Siinä on koko Suomi pähkinänkuoressa.
Kulttuurimarxismia, ihan sitä samaa kaikki woke.

Homogeenisyys on aina ja joka paikassa ollut hyvä ja toimiva asia, samanlaiset ja samantasoiset keskenään.
Ei ole mitään syytä sille, miksi joka paikassa pitäisi olla aina kaikki etnisyyksiä ja tiesmitä mt ongelmien ilmenemiä juuri oikeassa suhteessa.
Nykymeininki on sitä että kaikille sama. Ei samat mahdollisuudet vaan sama lopputulos.
Säädellään kaikkea niin, että jokaisessa mainoksessa, tv sarjassa, elokuvassa ja pelissä on uusimpien sääntöjen mukainen monimuotoisuus.
Mikään ei kuitenkaan koskaan ole lopulta tarpeeksi monimuotoista ja wokea, kuinkahan monta valkoista heteroa saa tulevaisuudessa kerralla
kokoontua ilman että siitä tulee tuomio? Brittien naisten futismaajoukkue on jo katsottu rasismiksi, onhan siinä pakkoa olla jotain väärää jos kaikki on valkoisia naisia.

"
GB Newsin toimittaja Darren Grimes moitti BBC:tä ”jatkuvasta rotusyrjinnästä” ja korosti, että se oli kummallisen hiljaa siitä, että aiemmin tällä viikolla julkaistut organisaation 10 parhaiten palkattua mediatähteä ovat kaikki valkoisia.

”Milloin on tullut hyväksyttäväksi puhua valkoihoisuudesta ikään kuin se olisi virus, joka pitäisi hävittää?”, Grimes twiittasi."

Mutta, nyt vituttaa, että olen yhden kokin lakossa... syy:

- maksamattomat palkat.
Edelleen lakossa, sama syy. Perkele!
Jospa avaan tätä hieman?
Aloitin nykyisessä mestassa 14. heinäkuuta, ja 16. päivä Head Chef lähti yllättäen häämatkalle kahdeksi viikoksi. Lopputulos: 166 tuntia reilussa kahdessa viikossa, jotka maksettiin. Elokuussa yli 250 tuntia, joista maksettiin noin 200. Syyskuussa kevensin tästä syystä kaasujalkaa reilusti, 167 tuntia - sopimuksessa on maksupäivä kuukauden 5., sain palkan lokakuun 23. päivä!

Omistaja lupasi että lokakuun palkka tulee viimeistään 6. (tai viiiiiimeistään 7.), marraskuuta, noh, eipä ole tullut.

Helvetin perkele, mikä patologia näitä tyyppejä riivaa, oikeasti? Vitun alkeelliset mini-kapitalistit, olen hyvä työntekijä, kollega ja kokki, alaa vaivaa krooninen työvoimapula johtuen idioottimaisista tunneista (15:00 - 23:00) ja siitä että kaikki viikonloput ovat gineksessä, siis ihan jokainen, olemme siirtymässä vuoden kiireisimpään ja tuottavimpaan pikkujoulu-aikaan, ja se vitun ämmä panttaa meikäläisen säälittävää muutamaa tonnia, syistä joita on mahdoton ymmärtää.

Kaikki pystyvät kokit ovat jo DUUNISSA, ei mua korvata lyhyellä aikavälillä millään. Ai niin, vuokrakokki välitysfirmasta? Joo, ovat rautaisia ammattilaisia, mutta ne kaverit vaativat vähintään 270nok tunti, ja välitysfirma ottaa 100nok tunti vaivoistaan.
Ei muuten toimi millään yksityisellä noi kustannukset, koska palkkakustannukset voivat olla max. 36% kassavirrasta, ihanteellisesti 32-33%. Ainoastaan julkinen sektori ja jotkut hotellit käyttävät noita, ja jotkut messut/ konferenssit tjms.
En tiedä tarkkaan.

Mutta nyt aidosti vituttaa, koska en mene töihin ilmaiseksi enää sekunniksikaan. Eikä toisaalta pistelakko ole tuottanut minkäänlaista tulosta pankkitilin kaidan lihomisen osalta, myöskään! Puhelimen laitoin pois päältä eilen, nyt puhuu vain raha... hiljaista vaan on sillä rintamalla..

Rehellisen vittumaista :)!

Ajautuvat autot vituttavat. Joka päivä saa lukea, miten joillakin on autoja, jotka ilmeisesti itsekseen päättävät vähän ajautua. Taas on auto ajautunut eikä syytä tiedetä. Mysteeri siis. Kuvan perusteella jonkinlaisen matkan on ajautunutkin. Ehkä siinä on ollut joku kisko-ominaisuus.

Olen 40 vuoden ajan pysäköinyt erilaisia autoja monenlaisiin paikkoihin, ja kun olen tullut takaisin, siinäpä tuo on nököttänyt. Ei ole ajautunut mihinkään. Miksi minulla ei ole ajautuvaa autoa? Aina pitää itse ajaa jonnekin. Missä kaupassa näitä myydään?

Back