Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Noh, jotenkin hankalasti on hahmotettavissa tuosta se varsinainen vitutus... mutta meilläpä sattui ja tapahtui tänään ravintolassa, lauantai ilta, mesta täynnä, tilaisuus tienata rahaa, ja 21:30 Head Chef kirjaimellisesti heittää jonkun ulos. Kyselin keittiöstä, oli joku 20+ annosta jonossa, että mitä ja ketä sattuu, ja kuka heitettiin ulos, ja onko täysin hyödytön Oslo Politi tulossa jonain herran vuonna tapansa mukaisesti.Kova laki: Erikoisyksikkö. Vituttaa etenkin sarja päänaisoletettupoliisin atavistinen raivo kääntää joka asia raiskaukseksi. Juuri äskenkin oli jakso, jossa äijä esiintyi yliopiston opiskelijavalitsijana, ja akat tarjosivat piparia luullessaan saavansa pentunsa yliopistoon. Ukko kysyi joka kerta, että haluaako naisoletettu seksiä ja joka kerta sanoivat, että antaa tulla. Vasta kun paljastui, ettei äijä ole iso kiho eikä saa pennuille huippuyliopistoon paikkaa, alkoi kiljua raiskausta. Ja em. pollaritar löi vain vettä kiukaallle ja maanitteli alkaa todistamaan hirvittävän saalistajan petomaisuudesta. Kävi vaan kusisesti naisoletetuille. Syyte kaatui, kun tuomarikin sanoi syyttäjälle, että pitäisi syyttää vain lainvastaisista tekemisistä. Naispuolinen Jari Taponen.
Ajankuluksi tällainen komediajakso. Ei kestä kuin 10 minuuttia. Näinhän se nykyään menee uusissa autoissa. Vituttaa ajatellakin!Auto oli pari viikkoa sitten jarruhuollossa ja mitä ilmeisimmin hukkasivat siinä yhteydessä mun lukkomutterin avaimen. Sitä kun eilen aloin vaihtamaan renkaita, niin avainta ei löytynyt koko autosta vaikka kuinka kaivoi rakosia. Vein sitten auton kyseiselle korjaamolle ja siellä niillä meni vähän sormi suuhun asian suhteen. No sinne se jäi ja lupasivat selvittää miten saa auki. Vähän kyllä kummastuttaa, että jos iso korjaamo ei saa yhtä lukkomutteria pois, niin kuka sitten?
Vituttaa vaikka korjaamo myönsikin virheensä.
Tuo pitäisi julkaista vitsikirja osastoille AINOASTAAN!Vituttaa kun Suomessa ei ole sananvapautta!
Nimittäin kommentoin vaan Sannan mahdollisen kirjan nimeä, kun oman kokemuksen mukaan sen nimi pitäisi olla Minä ja MINÄ ja tätä ei jostai syystä julkaistu IS sivulla!!
Ihan meni koko päivä persiilleen...
Sanna Marinilta kirja – IS:n tiedot: amerikkalainen agentuuri kauppaa teoksen oikeuksia
Useat tahot ovat vahvistaneet IS:lle kirjan nimen. IS:n tietojen mukaan kirjaprojektia on tarjottu Marinille jo helmikuussa 2023.www.is.fi
Täsmälleen sama systeemi Norjassa.. syy: vanhukset, joilla ei ole tajua puhelimella maksmisesta.Nyt vituttaa se että kuka saatanan tampio meni keksimään Prisman itsepalvelukassoille ne helvetin ostoskuitilla avautuvat portit? Just ennen niitä portteja tuli se uudistus että ostoskuitin sai sähköisenä s-pankin sovellukseen ja säästettäisiin vähän luontoa kun ei tarvitse tulostaa paperikuittia, niin JUMALAUTA eikös heti perään tullut portit joita varten kuitti on pakko tulostaa.
Tämä vääryys pitää minua aina välillä hereillä öisin.
Kumpaan jäi?Minua vituttaa kun jätin viime yönä talvitakin Buda-pestin yökerhoon. Palelutti vitusti tänään palattuani Suomeen.
Tais olla Budan puolella.Kumpaan jäi?
Kulttuurimarxismia, ihan sitä samaa kaikki woke.Tyttäreni on rohkea, avoin mieleltään ja aina hyvien puolella. Ei siis ihme että hän kavereineen hyväksyy kaikenlaiset misfitit kuten koulun genderbenderin porukkaansa, vaikka itselläni vääntää vatsasta tämän ylipainoisen pojan napapaita ja meikki. Olen sanonut suoraan että sulupuolidysforia on mielen sairaus ja että toivon pojan pääsevän tasapainoon itsensä kanssa ilman elämää muuttavaa kirurgiaa. Ja että en pane pahakseni kaikkea pridehömppää, mutta että "aktivistien" tarkoitusperät ovat harvoin puhtaat.
Mutta kun aktivismia on kaikkialla, ja kaikki aktivismi on vasemmistolaista. Ilmasto, homoilu, antirasismi yms vyöryy päälle joka paikasta. Oppimateriaaleista alkaen. Epänormaaleja ja rikkinäisiä perheitä esitellään normaaleina. Kaikki luonnoton onkin luonnollista. Ja tämä vasemmistolainen indoktrinaatio on valtavirtaa. Miten teini-ikäinen voisi välttyä sellaiselta mitä koulukin syöttää koko ajan?
Kuppi meni nurin harrastuksiin kuskatessa, kun sain kuulla (ohimennen pressanvaaleista kun tuli puhe) että niin ne perussuomalaisethan ovat homofoobi rasisteja. Lähde? "Kaikki koulussa." Opettajatkin? "No jotkut."
Mitä kaikkea muuta puhdasta paskaa lapsille syötetäänkään? Vasemmiston vuosien ja vuosikymmenten kampanja on ollut tehokas. Tuntuu erityisen pahalta että poikani ovat karskeja miehiä joihin kusetus ei uponnut, mutta herkkä ja kiltti tyttö on aivan avoin maali. Siinä on koko Suomi pähkinänkuoressa.
Edelleen lakossa, sama syy. Perkele!Mutta, nyt vituttaa, että olen yhden kokin lakossa... syy:
- maksamattomat palkat.