kolomaittis
Kenraali
Lounais Suomessa.Missäs sinä touhuilet?
Ajattelin vaan, "Raja railona aukeaa".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lounais Suomessa.Missäs sinä touhuilet?
Ajattelin vaan, "Raja railona aukeaa".
Tässä ollut vähän kaikenlaista ylimääräistä viimeisen kuukauden. Ukrainaketjussa 300 sivua jäljessä.
Järki sanoo, että kirin vikat 25 sivua, mutta jos jääkin lukematta jotain herkullista. Vittu.
Palestiinailta: Aika ylittämätöntä.SAATANA! Paikallisessa Majorstuanin kirjastossa on joku vitun Palestiina/ilta, jossa lauma arabi/fasisti/lesboja tjms. jauhaa paskaa norskien vastaavien säestäessä. Nyt pitää mennä, ei kestä pää. ENKÄ sano mitään ohi kävellessäni, kautta Teutateksen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yisrael_Beiteinu !!
Mutta vielä yksi Perkele! Vapaapäivä tänään, lämpöä aste tai viisi, pilvetön taivas (vittu noi helvetin lehmät jauhaa Gazasta nyt!!!) ja olin Akerselvan (joki) rannalla parilla bissellä, tunsin auringon watit jopa kasvoillani... kun yhtäkkiä sieraimiini leijaili saunan tuoksu, VASTARANNALLA SAUNA, josta joku norjalainen ruipelo nolosti shortseissa käveli jokeen (1C) uimaan, ja samaan aikaan ohi käveli kaksi melko vetävää norjalaista mimmiä, joista toisella oli Lapinkoira messissä!
Totesin mimmeille mitä tässä nyt saatana tapahtuu suomalaismiehen mielentilan osalta, johon totesivat napakasti:
- melkein kuin himassa, sitten? ("ganske mye som hjemme da, eller?")
Laitan ton kasuaalin rasismin suoraan paikallisen, jopa vähät odotukset pettäneen koululaitoksen piikkiin.
Mutta nyt on pakko pompata. Vihaan noita vitun valehtelevia pali-arabeja.
Mä kans hetken katselin kolmoselta sitä puheenjohtaja paneelia. Vitutti niin että vaihdoin YLE kanavalle. Nyt vituttaa kans, mutta hieman vähemmän.Suomen poliitikot, valtaosa heistä näyttää muuttuvan paskan puhujien päälliköiksi
Ja vaikka häntä viisaammat on jo todennut että mahdotonta niin jatkaa vain jankuttaista. Ei kerro hyvö ihmisestä joka ei voi muuttaa mieltään kun on faktat kerrottu. Narsismiin viittaa se.Sanna Marinin hämmennys Hornetien luovuttamisen ympärillä vituttaa.
Ja vaikka häntä viisaammat on jo todennut että mahdotonta niin jatkaa vain jankuttaista. Ei kerro hyvö ihmisestä joka ei voi muuttaa mieltään kun on faktat kerrottu. Narsismiin viittaa se.
Olin nyt vapaiden alkaessa, kirjoittamaisillani ylipitkien yövuoroputkien raastavuudesta. Mutta tuon rinnalla, olen onnekas ja etuoikeutettu. Nyt vituttaa se, että minulta on riistetty oikeus vitutukseen.Kohta 3 tuntia työhyvinvointiluentoa.