Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi toimi vielä eilen kun tulin kotiin Helsingistä. Klo 20.11 olin kotiasemalla.VR ja kaikki siihen liittyvä..käyttäkää vittu julkisia.
Junaliikenne poikki Riihimäen ja Tampereen välillä – matkustajien varauduttava merkittäviin viivästyksiin
Junaliikenne on pysähdyksissä rataosuudella yöjunia lukuunottamatta. Matkustajia pyydetään varautumaan merkittäviin viivästyksiin.www.is.fi
Oli ilmeisesti ilkivaltaa.VR ja kaikki siihen liittyvä..käyttäkää vittu julkisia.
Junaliikenne poikki Riihimäen ja Tampereen välillä – matkustajien varauduttava merkittäviin viivästyksiin
Junaliikenne on pysähdyksissä rataosuudella yöjunia lukuunottamatta. Matkustajia pyydetään varautumaan merkittäviin viivästyksiin.www.is.fi
Miksi ensimmäinen ajatus tuota otsikkoa lukiessa oli "kuula kalloon". Sitten aloin ajattelemaan että eikai ne niin neuvo sentään. Sen jälkeen että hetkinen miksi minulla tuli ensimmäisenä ajatus että nopein keino eroon vitutuksesta on ampua aivonsa pellolleVituttaako? Yksi täsmäkeino tuo helpotuksen hetkessä – asiantuntija antaa ohjeet
Varoitus: tässä artikkelissa puhutaan vitutuksesta sen oikealla nimellä, sillä ärsytys on tunteena täysin eri – sen me suomalaiset tiedämme, onhan vitutus suomalaisten kansallistunne.www.is.fi
No, noin kovaa vitutusta en kyllä ole kokenut, mutta kusisessa R-junassa ei ollut kiva matkustaaMiksi ensimmäinen ajatus tuota otsikkoa lukiessa oli "kuula kalloon". Sitten aloin ajattelemaan että eikai ne niin neuvo sentään. Sen jälkeen että hetkinen miksi minulla tuli ensimmäisenä ajatus että nopein keino eroon vitutuksesta on ampua aivonsa pellolle
No makuasioitahan nämä, eikö edes popcornina mene?Ei kumpaakaan, maissi maistuu perseelle ja sopii ainoastaan eläinrehuksi..
Täytyypä kokeilla, aina vaan luottanut siihen voin makuun.Juu popparit kyllä maistuu mutta tuore maissi ei.
Onkos muuten kukaan kokeillut pekonipopkorneja? Paistaa pekonin, ottaa pekonit pois ja kattilassa olevassa pekonirasvassa valmistaa popparit. Ja kun valmista leikkaa pekonin pieneksi ja sekoittaa popparien sekaan.
Isäni sanoi aikoinaan, että maissi on kanojen rehua. Olen vanhemmiten tullut samaan johtopäätökseen.Ei kumpaakaan, maissi maistuu perseelle ja sopii ainoastaan eläinrehuksi..
Missäs sinä touhuilet?Ja ketjun aiheeseen. Metsässä jossa on tiheä ryteikkö ja maastossa korkeueroja paljon niin rajalinjan avaaminen. Siihen vielä märkä keli, kun se tähän päivään nyt vaan oli päätetty tehdä.