Mikä vituttaa tänään?

Tiesin, että kun kirjoittaa ketjuun "mikä ei vituta tänään", niin karma korjaa epätasapainon. Kävin suihkussa ja havahduin siihen kuinka suihkun paine hyppi nopeaan tahtiin. No tunnistin oireen kun ennenkin ollut ja menin tarkistamaan painesäiliön painemittarin ja jep jep. Kalvohan sieltä on paskana. 750€ minimissään maksaa uusi säiliö ja asennus. Jos itse asentaisi uuden kalvon vanhaan säiliöön, niin säästäisi pitkän pennin. Mulla kun on edellisen hajoamisen jäljiltä toinen säiliö piharakennuksessa. Mutta osaakohan sen tehdä itse? Netissä oli niin helpon näköistä, mutta niinhän ne aina on.

Kakaralle yritin nyt takoa, että suihkua ei käytetä ja menee naapuriin jos pakko. Mutta eiköhän tuo mene yöllä salaa suihkuun.

Vituttaa...

Tiesin, että kun kirjoittaa ketjuun "mikä ei vituta tänään", niin karma korjaa epätasapainon. Kävin suihkussa ja havahduin siihen kuinka suihkun paine hyppi nopeaan tahtiin. No tunnistin oireen kun ennenkin ollut ja menin tarkistamaan painesäiliön painemittarin ja jep jep. Kalvohan sieltä on paskana. 750€ minimissään maksaa uusi säiliö ja asennus. Jos itse asentaisi uuden kalvon vanhaan säiliöön, niin säästäisi pitkän pennin. Mulla kun on edellisen hajoamisen jäljiltä toinen säiliö piharakennuksessa. Mutta osaakohan sen tehdä itse? Netissä oli niin helpon näköistä, mutta niinhän ne aina on.

Kakaralle yritin nyt takoa, että suihkua ei käytetä ja menee naapuriin jos pakko. Mutta eiköhän tuo mene yöllä salaa suihkuun.

Vituttaa...
Eikö siihen pysty itse vaihtamaan sitä kalvoa/ pussia, itse vaihdoin Grundforssin vesiautomaattiin kalvon keväällä, eikä ollut paha homma.

Edit: Katso valmistaja ja kysy uutta pussia ja asennusohjeita / paineita . 750€ kuullostaa arvokkaalle .

Tässä yksi kotimainen "viteo" aiheesta:

Viimeksi muokattu:
Vituttaa, että jenkeissä tämä moraaliton vaippavaari vääntelee valtionsa ohjaimia miten sattuu. Ja että Eurooppa johon kuulumme on nössö. Ja, että näiden edellämainittujen vuoksi Natokin menettää uskottavuuttaan.

Ja vituttaa sekin, että tässä kuormassa sivustakatsojakin potee sotaväsymystä kun sen sijaan pitäisi olla energinen asian suhteen.

Ja suuresti vituttaa sekä ihmetyttää, että ukrainalaiset 18-24 vuotiaat eivät puolusta maataan. Kenen muiden siis pitäisi jos eivät he?

Voiko pientä ihmistä vituttaa yhtä paljon kuin pientä oravaa, no kyllä voi. Katsottiin Savonlinnan Elojupibleehen ensi kesälle lippuja.
Sokos hotelli on kivasti veivannut hintojaan ylöspäin, ei siinä vielä mitään...... mutta siellä esiintyy PALEFACE ! .
Monivuotinen putki Savonlinnan Elojubileessä katkesi tähän paikkaan.

Back