Mikä vituttaa tänään?

Tiesin, että kun kirjoittaa ketjuun "mikä ei vituta tänään", niin karma korjaa epätasapainon. Kävin suihkussa ja havahduin siihen kuinka suihkun paine hyppi nopeaan tahtiin. No tunnistin oireen kun ennenkin ollut ja menin tarkistamaan painesäiliön painemittarin ja jep jep. Kalvohan sieltä on paskana. 750€ minimissään maksaa uusi säiliö ja asennus. Jos itse asentaisi uuden kalvon vanhaan säiliöön, niin säästäisi pitkän pennin. Mulla kun on edellisen hajoamisen jäljiltä toinen säiliö piharakennuksessa. Mutta osaakohan sen tehdä itse? Netissä oli niin helpon näköistä, mutta niinhän ne aina on.

Kakaralle yritin nyt takoa, että suihkua ei käytetä ja menee naapuriin jos pakko. Mutta eiköhän tuo mene yöllä salaa suihkuun.

Vituttaa...

Tiesin, että kun kirjoittaa ketjuun "mikä ei vituta tänään", niin karma korjaa epätasapainon. Kävin suihkussa ja havahduin siihen kuinka suihkun paine hyppi nopeaan tahtiin. No tunnistin oireen kun ennenkin ollut ja menin tarkistamaan painesäiliön painemittarin ja jep jep. Kalvohan sieltä on paskana. 750€ minimissään maksaa uusi säiliö ja asennus. Jos itse asentaisi uuden kalvon vanhaan säiliöön, niin säästäisi pitkän pennin. Mulla kun on edellisen hajoamisen jäljiltä toinen säiliö piharakennuksessa. Mutta osaakohan sen tehdä itse? Netissä oli niin helpon näköistä, mutta niinhän ne aina on.

Kakaralle yritin nyt takoa, että suihkua ei käytetä ja menee naapuriin jos pakko. Mutta eiköhän tuo mene yöllä salaa suihkuun.

Vituttaa...
Eikö siihen pysty itse vaihtamaan sitä kalvoa/ pussia, itse vaihdoin Grundforssin vesiautomaattiin kalvon keväällä, eikä ollut paha homma.

Edit: Katso valmistaja ja kysy uutta pussia ja asennusohjeita / paineita . 750€ kuullostaa arvokkaalle .

Tässä yksi kotimainen "viteo" aiheesta:

Viimeksi muokattu:
Vituttaa, että jenkeissä tämä moraaliton vaippavaari vääntelee valtionsa ohjaimia miten sattuu. Ja että Eurooppa johon kuulumme on nössö. Ja, että näiden edellämainittujen vuoksi Natokin menettää uskottavuuttaan.

Ja vituttaa sekin, että tässä kuormassa sivustakatsojakin potee sotaväsymystä kun sen sijaan pitäisi olla energinen asian suhteen.

Ja suuresti vituttaa sekä ihmetyttää, että ukrainalaiset 18-24 vuotiaat eivät puolusta maataan. Kenen muiden siis pitäisi jos eivät he?

Voiko pientä ihmistä vituttaa yhtä paljon kuin pientä oravaa, no kyllä voi. Katsottiin Savonlinnan Elojupibleehen ensi kesälle lippuja.
Sokos hotelli on kivasti veivannut hintojaan ylöspäin, ei siinä vielä mitään...... mutta siellä esiintyy PALEFACE ! .
Monivuotinen putki Savonlinnan Elojubileessä katkesi tähän paikkaan.

Posti. Kirje ei ole mennyt viikossa Seinäjoelta-Vaasaan.
Kilpailutin puhelinliittymät ja laitoin pojan uuden sim-kortin kirjeenä matkaan.
Onko postin toiminta tosiaan tällä tasolla nykyään.

Posti. Kirje ei ole mennyt viikossa Seinäjoelta-Vaasaan.
Kilpailutin puhelinliittymät ja laitoin pojan uuden sim-kortin kirjeenä matkaan.
Onko postin toiminta tosiaan tällä tasolla nykyään.
Tämä asia tuli kuntoon, kun onneksi pystyi tekemään valtakirjan puhelimitse ja poika sai hakea uuden sim-kortin DNA myymälästä.
Opetuksena ettei postiin voi enää luottaa ainakaan kirjepostissa. No tämä on nyt sitä nykyaikaa.

Chigeena neuvoi vastaamaan täällä. Joo, erehdyin luulemaan, että rus pysyy talouskeinoin ruodussa. Ei ollut elämäni ensimmäinen eikä viimeinen erehdys. En ole politiikassa mukana, tuttavapiiriin sellaisia kuuluu. Vapaa ajalle keksin muutakin käyttöä kuin ähkiä ns. Yhteisten asioiden parissa.

Näin sinä ja varmaan ehdoton enemmistö oli opettautunut uskomaan. Jos ei olisi oikeasti vakava tilanne päällä viihdyttäisin itseäni ropsottelemalla sillä vihulaispuskalla lukuisia ihmisiä myös tämän foorumin ulkopuolella, mutta tyydyn lähinnä melankolisen huvittuneena seurailemaan kuinka ihmiset laumana kirmaavat etsien suuntaa.
Sinun tapauksessa kuitenkin aktivoiduin hyvin hellävaraisesti, koska poliitikkomaisesti hivutat mustaa valkoiseksi antamalla ymmärtää, että olet jo vuosikymmenet varoitellut sinisilmäisiä hyväuskoisia laumasieluja orakelimaisesti ryssän laajenemis haluista väkivalloin. Tämä ei tietenkään pidä paikkaansa ja sen tiedät takuulla itsekkin.

Vähän sama kuin entiset taistolais kommarit jotka kehoittivat kannattajiaan käymään intin johtajakoulutuksineen ja nykyään voivat sanoa että he jo 70-luvulla kannattivat vahvaa maanpuolustusta. Rusinoita pullasta nyppimällä ja uudella tarinalla höystettynä tuokin uppoaa hämmästyttävän hyvin laumaan.

Ja ennen kun työnnät ne rusinat nenään sanon että ihan itse olet sen aiheuttanut. On kait sitten ihan ok vaihtaa mielipidettään kun on ollut väärässä, mutta itsensä asioihin perehtyneenä, laajan asiantuntija tuttavapiirin omaavana ja jatkuvasti korkean tason luennoille kutsuja saavana, asetan sinulle rimaa vähän korkeammalle. Silloin tällöin joku kaltaiseni jolla ei ole muuta elämää kuin vapaa ajalla kytätä muiden erehdyksiä tarttuu sitten tähän täkyyn. Näissä asioissa minulla on norsunmetsästäjän muisti.

Voit uskoa että olen monta kertaa delete nappulaa naputtellut pyyhkien pois vastauksia jotka kirjoitin ties mihin "minä olin jo nönnönnöö vuonna oikeassa tästäkin ja te muut vain nauroitte, mites nyt suu pannaan" viestiin. Syynä, se seikka että jostain syystä juuri tämä kyseinen ryssän hyökkäys näyttäisi hetkellisesti ohjaavan laumaa oikeaan suuntaan, en halua ravistaa haurasta käännöksen alkua.
Tätä edeltävissä hyökkäyksissä/painostuksissa lääkkeenä on ollut tiivistää yhteistyötä ryssän kainalossa. Minulle tuon rohdon tyrkyttäminen on ollut tasan yhtä karvasta kuin laumalle tänäpäivänä se että joku Ano tai Paavo esittää sitä edelleen.

Kun susi1.net luotiin parin innokkaan ressun toimesta, toinen heistä kutsui liittymään siihen pilkkiavannolla jutellessa. Aluksi seurailin, enkä katsonut pystyväni tarjoamaan keskusteluun hetki sitten varusmiespalvelun päättäneiden nuorukaisten tarmoon mitään lisäarvoa. Kunnes sitten hyvin nopeasti sinnekin alkoi tulemaan tätä yya-henkistä kirjoittelijaa pakottauduin liittymään jo yli sadan kirjoittajan joukkoon. Vuosia myöhemmin kysyin toiselta perustajalta että miten hänen mielestään menee foorumilla joka on jo sangen suosittu. Sanoi että lähti ihan räpylästä ja elää jo omaa elämäänsä kertoen kuitenkin siitä kuinka vaarallinen kansakunnan henkinen tila on. Heidän onneksi Suomi muuttui tuolloin siten että vapaaehtoinen maanpuolustus tarjosi koko aika aktiivisille toimijoille enemmän mahdollisuuksia. Omaksi roolikseni jäi lähinnä peräkammarin nurkassa näppiksellä hiillostaa baikaleita&co tuon ryssän perimmäisestä olemuksesta.

Joten en nyt jakele nokkospuskia muusta kuin siitä, ettet nyt muita, hiukan lyhyemmän kirjoitus historiasi tuntevia, ala syyllistämään omista synneistäsi. That's all.

Chigeena. Sinä otat kyllä kovasti vakavasti nettikeskustelut. Minäkin käytän välillä deleteä, kun huomaan silkkaa ilkeilyä, jätän väliin. Takaan, että sen tyylilajin hallitsen minäkin. Ehkä vaari ikäisten pitää siitä pidättyä.

Minä en kiellä, ettetkö olisi ollut oikeassa vs. Venäjän olemus. Tämä myöntö ei riisu kiveksiäni, voit senkin uskoa. Jos kuvittelet, että myöntö on polku, jota pitkin jatkaa vittuilua, niin voit myös erehtyä.

No jos tälläkin foorumilla alettaisiin pistämään tikulla silmään vanhoista virhearvioista, niin sitähän saisi paljonkin juttua. Unkarin fanitus oli täällä aikanaan kovin suosittua, vaikka typeryskin näki heti että ryssien taskussahan ne on 100-0. Trumpista ja sen porukasta nyt puhumattakaan. Oliko joku muka ihan oikeasti yllättynyt, että se ei alkanutkaan kurmoottamaan ryssää, vaan nuolemaan sen persettä? Voi voi. Mutta mitäs noista, sattuuhan niitä.

Ehkei pidä ihan niin vakavasti suhtautua nettikirjoitteluun. Kyllä hedelmällisin ajatusten vaihtaminen on face to face edelleen. Maanpuolustus on vaikea aihe, kun mennään jatsarikeskustelua syvemmälle ja niin pitääkin olla.

Parasta olisi, jos pysyisi aina ennakkoluulottomana ja oppimiskykyisenä. Todellista älykkyyttä ja miehuutta on myöntää oman ajattelun mustat pisteet.

Venäjän suhteen voi huoletta lyödä kantansa lukkoon, vaikka siellä olisi mitä väliaikaista toivoa herättäviä kehitysvaiheita. Kun tämän ymmärtää ja hyväksyy, ei sen asian kanssa erehdy.

Venäjään voi aina luottaa: se ei koskaan petä. Ystävät voivat pettää.

Tämä luento on edelleen rautaa

Back